Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6882 jäsentä  •  416777 viestiä  •  19914 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi d1hemuli, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: harrastuksistanne :D  (Luettu 58258 kertaa)

Paliska

• Intoilija
Re: harrastuksistanne :D
« Vastaus #15 : Tammikuu 16, 2006, 15:33:00 ip »

mä harrastan kuoroa ja käyn vielä isoskoulutusta sit lenkkeilen koiran kanssa ja nostelen käsipainoja,keinuskelen tasapaino laudalla ja löhöilen jumppa pallon päällä...  
Kirjattu
Elämä on sarja opetuksia, jotka on elettävä jotta ne voisi ymmärtää!
DM 1 vuodesta 2001---> Nyt hoitona: Accu-Chek Spirit combo pumppu ja novorapid

[Kite]

• Vieras
« Vastaus #16 : Tammikuu 21, 2006, 17:59:33 ip »

Minä harrastan koirani kanssa ToKo-koulutusta ja agilityä,ratsastusta ja hevosten hoitamista,lemmikkien hoivaamista ja lenkkeilyä.
Kirjattu

Hennuska

• Matkailija
« Vastaus #17 : Helmikuu 04, 2006, 20:14:00 ip »

Harrastan kuoroa,uintia ja partioo missä käydään esim. kävelemäs kilometrien matkoja ja nyt meillä on suunnitteilla reissu turkuun shoppailemaan... Kyllä siinä kunto kohenee  
Kirjattu

D1-1978

• Veteraani
  • Levemir, Humalog, D1
Sukelluslupa Suomessa
« Vastaus #18 : Helmikuu 05, 2006, 11:16:11 ap »

Sorry, mä en huomannut tuota kysymystä ennen kuin nyt. Luulen, ettei Suomessa diabeetikko saa sukelluslupaa edes OWD:lle (peruslupa 18m:iin). En edes kokeillut Suomessa, koska luvan saamisen aikaan asuin Espanjassa (Barcelonassa) ja lähdin sieltä Thaimaaseen lomalle. Matkalla kaverini suositteli sukellusta, ja niinhän minä innostuin.

Ehkä lupa on helpompi suorittaa ulkomailla, jos vain tiedät olevasi siinä kunnossa, ettei sukelluksesta ole haittaa (=ettei tule hypo sukeltaessa). Suomessa voi kyllä sukeltaa luvan saatuaan, mutta diabetesta ei silloinkaan kannata mainita. Itse ottaisin kaverin mukaan (voi jättää rannallekin, ellei hänellä ole lupaa, koska sukellus kestää vain n. 1h ja ehkä 1-2 sukellusta/pv). Tsemppiä!
Kirjattu

wumbaaja

• Intoilija
« Vastaus #19 : Helmikuu 21, 2006, 10:41:29 ap »

jaa, lumilautailua ja dirttipyöräilyä lähinnä, pitäs varmaan skeittaamaanki päästä kesällä... mitäs muuta sitä vielä keksis?
Kirjattu

Paliska

• Intoilija
« Vastaus #20 : Maaliskuu 16, 2006, 16:05:28 ip »

Mä harrastan kuoroa, isoskoulutusta/isosena toimimista ja jumpassa tulee joskus käytyä kaikki muuten sujuu ihan hyvin diabeteksen kannalta! Paitsi välillä noi ruokailu ajat vähän vaihtelee harrastusten takia...mut se ei nyt kai oo suuri ongelma...  
Kirjattu
Elämä on sarja opetuksia, jotka on elettävä jotta ne voisi ymmärtää!
DM 1 vuodesta 2001---> Nyt hoitona: Accu-Chek Spirit combo pumppu ja novorapid

tiiu

• Vieras
« Vastaus #21 : Maaliskuu 26, 2006, 12:53:04 ip »

harrastan ratsastusta ja muutenvain hevosten kanssa puuhastelua.   oikeastaan kaikki nelijalkaiset ovat lähellä sydäntäni ja kotona vipeltää pikkuinen kääpiöhamsteri <3 toinen rakas harrastus on ollut jo pienestä asti musiikki ja laulaminen   diabeteksen kanssa ei ole onneksi ollut onglemia vaikka verensokerin tarkistankin ennenkuin ponin selkään hyppään  
Kirjattu
Jos ilo tulee anna ilon olla.
Jos suru tulee anna surun mennä.
<33

Primrose

• Aktiivinen
  • D1 vuodesta 1989 VEO-pumpussa Apidra
« Vastaus #22 : Maaliskuu 31, 2006, 14:15:30 ip »

Kun opiskelut alkavat pursuta silmistä ja korvista ulos, kipitän kiireesti tallille.Tykästyin  hevosiin jo ihan pikkutyttönä, ja kymmenisen vuotta oman hevosen myötä olen ollut aktiivinen ratsastaja. Hevosten parissa pääsee kosketukseen luonnon ja eläimen kanssa, ja se on minulle tärkeää. Suuren eläimen keinuva askel, lämpö ja luottavainen lempeys tekevät minuun vuodesta toiseen vaikutuksen kiivetessäni hevosen selkään ja tarkastellessani maailmaa aivan toisesta näkökulmasta: hevosen korvien välistä. Mikä sen ihanempaa, kun ratsastaa kapeaa metsäpolkua, kuunnella metsästä kaikuvaa vaimeaa pakksen pauketta ja lumen narskumista hevosen kavioiden alla. Kun hyppään satulaan, on se minulle samalla hyppy onneen !

Ja jotta jaksaisin puuhastella 500 kiloisen karvapalloni kanssa, harrastan muutakin liikuntaa: pitkät kävelylenkit ja kehonhallintatunnit kuuluvat suosikkeihini

Pianoa olen soitellut viitisentoista vuotta, ja aika hyvin olen näillä nakkisormillani oppinut soittamaan. Toivottavasti saan käyttää tätä taitoani erityisesti tulevassa ammatissani luokanopettajana !
Kirjattu

GodMustHateMe

• Vieras
« Vastaus #23 : Huhtikuu 03, 2006, 16:16:31 ip »

Juups...
Mä en sinänsä mtn kauheen liikunnallista harrasta, mä olen tehnyt sellasen päätöksen että sitä mä harrastan vasta kun mä alan lihoa. ..heh, mulla on omaa kivaa.
Nei sentään, mä en vaan kauheesti oo kiinnostunut mistään jalkapallosta, lentopallosta, sählystä tms.

Mut musiikki sen sijaan on lähellä sydäntä.
Kitaraa olen soitellut jo jonkun aikaa, ja joskus olisi haaveena oma bändikin, sellaisista saman hekisistä tyypeistä kun saisi kokoon.
Bassoa ja rumpujakin on tullut soiteltua, mut kitaraa pääasiassa.
Sitten... totanoinniin...
No mä kirjottelen kaiken näköstä tekstiä paljon, oon jo ihan pienestä pitäen kirjottanut. Lyriikoita, biisejä ja sitten sellasia novellin tapasia. Piirtääkkin mä joskus ehkä saatan, mut mä kun en ole mikään Leonardo Da Vinci, niin yleensä ne piirrustukset lentää roskiin.
Sitten mä olen opettanut mun tutun poikaa soittamaan rumpuja, mutta kohta sekin alkaa tulla niin taitavaksi, että mun opetus ei enää taida riittää.
Leffa-friikki olen myös, kauhuleffoista ja fantasioista diggailen ehkä eniten (mm. Ring, Saksikäsi Edward, Kauna, Jali ja suklaatehdas). Sitten on kans Duudsonit movie ja Ice Aget jotka on uusina tosi kivoja.  

..Okei, nyt tää karkaa käsistä ihan OffTopiciksi, joten mä taidan hiljentyä.

Aamen.
Kirjattu
Drop me and let me fall / in a way I haven't felt before /
Leave me alone /
Don't come any closer

pottu

• Vieras
« Vastaus #24 : Huhtikuu 08, 2006, 13:23:33 ip »

vitsi mikä nainen D1 1978! Siinä mulle ja muilleki tavotetta jos kiinnostaa, mua ainaki! Haaveena matkustella ja kokeilla kaikkee mahollista jatka samaan malliin
Kirjattu
Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys

frigded

• Aloittelija
« Vastaus #25 : Huhtikuu 24, 2006, 16:07:27 ip »

"Vakituisiin" harrastuksiin kuuluu tällä hetkellä tanssillinen voimistelu ja tanssi (hiphop, jazz ym. sekoitus).

Lisäksi ruuanlaitto, lukeminen, musiikki kaikilla osa-alueillaan ja usein myös pelkkä laiskottelu.
Kirjattu

Jossu

• Jäsen
« Vastaus #26 : Huhtikuu 24, 2006, 19:02:15 ip »

jaa harrastan aika monennäkösiä juttuja. välillä huomaa että on taas tultu lupauduttua erilaisiin juttuihin ja ei aika oikeen tahdo riittää. "vakituisesti" harrastan pianoa, laulua (pitää katsella jos musiikista olisi ihan ammatiksikin asti, aika paljon aikaa se kuitenkin tästä viikosta vie), tanssia (hiphop&show) ja kerhonohjausta
Kirjattu

Viikatepipari

• Jäsen
« Vastaus #27 : Toukokuu 08, 2006, 15:10:27 ip »

Harrastan teatteria ja koripalloa..Teatteri on ihanaa ja koris menettelee liikuntaharrastuksena.
Kirjattu
Come to the dark side, we have coocies!

moivain

• Vieras
« Vastaus #28 : Toukokuu 09, 2006, 21:52:19 ip »

Mää harrastan ratsastusta, käyn hoitolemassa hoitohevosta ja johonkin siihen väliin saa ahnehdittua musiikin....Koulukin pitäis  kai    hoitaa
Kirjattu

racci

• Aloittelija
« Vastaus #29 : Toukokuu 11, 2006, 21:02:28 ip »

Olen kohta vuoden harrastanut maanpuolustusta armeijassa ja kunhan sieltä pääsee niin vaellus- ja perhokalastusaktiviteetit olis tarkoitus herättää henkiin.
Squash, skimbaus, uinti, maastojuoksu, pyöräily ja punttis kuuluu myös repertuaariin.

"Mikään ei kestä viittätoista minuuttia", totesi eräs kouluttaja. Liikkumaan siitä tietokoneen äärestä, mars!
Kirjattu
"Kuka meistä taitaa kipeästi kaaduttuaan nauraa?"

Linkkejä

Tule meille kurssi- ja koulutussihteeriksi

Julkaistu 22.07.2019 | 09:00