Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6620 jäsentä  •  413690 viestiä  •  19654 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi sari65, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: harrastuksistanne :D  (Luettu 35048 kertaa)

LaUra ^-^

• Vieras
harrastuksistanne :D
« : Marraskuu 11, 2005, 18:55:00 ip »

eli minkä näkösiä juttuja harrastatte?   )
itte käyn koirieni kans lenkillä <3 ja salilla käyminen pitäis kans kohta puoliin alottaa  
Kirjattu

jasmine87

• Jäsen
Re: harrastuksistanne :D
« Vastaus #1 : Marraskuu 11, 2005, 20:56:00 ip »

Mä harrastan salibandya, 3-4 vuotiaiden jumpan ohjausta, käyn koiran kanssa lenkillä.
4wee pikkusiskon hoitokin kuuluu harrastuksiin tai ainakin se on liikuntaa jos mikään  
salibandy on tauolla leikkauksien takia. Jupassa oon tällä hetkellä vain sijaisena kun ei viitsi luvata säänöllistä hommaa.
Ruuan laitto on mun yks harrastus. Se on tosi rentouttavaa puuhaa.
Kirjattu
Tunnen pelon vyöryvän aaltojen lailla.
Valtaansa kahliten kokonaan.
Voimaton oon......

LaUra ^-^

• Vieras
« Vastaus #2 : Marraskuu 12, 2005, 12:10:00 ip »

sitte mä viel juoksen pikkusiskon peräs n.30min. päiväs ku se ärsyttää     kunto kohenee x]]
Kirjattu

Baka

• Vieras
« Vastaus #3 : Marraskuu 19, 2005, 18:59:00 ip »

Noh miä en periaatteessa mitään erikoista harrasta,, Hmm...... Laulan kotona kun en jaksa mennä kuoroihi, piirrän ja luen! Eniten luen fantasia aiheisia kirjoja!  
Kirjattu

Baka

• Vieras
« Vastaus #4 : Marraskuu 20, 2005, 21:55:00 ip »

Unohtu pistää pari juttua! oon tietokoneella ja pelaan final fantasy pelejä. Kyllähän minä ne harrastuksiksi lasken! hoidan meidän pienintä koiraa!    öö,, Eipä kai muuta!    :I
Kirjattu

Mörri

• Intoilija
« Vastaus #5 : Marraskuu 20, 2005, 22:20:00 ip »

Mä harrastan karaokea, sekä laulan kotona omaksi iloksi ja naapurien harmiksi. Viihdyn myös ystävien ja lukemisen parissa.
Kirjattu

D1-1978

• Veteraani
  • Levemir 8+6 yks, Humalog 1-2 yks/10g HH, D1
« Vastaus #6 : Marraskuu 21, 2005, 15:11:00 ip »

En ole ihan nuori enää, mutta ajattelin laittaa, että ihmiset tietäisivät. Eli useissa harrastuksissa on diabeteetikoille rajoituksia. Esim. sukellusta ei saisi harrastaa ja laskuvarjohyppyyn ei diabeetikko saa lupaa. Itselläni on 2 sukelluslisenssiä (Open Water ja Advanced OW) ja molemmat suoritettu Thaimaassa. Lääkäriltä oli todistus, että diabetes on tasapainossa ja lisenssi tuli. Toiseen lisenssiin todistusta ei edes tarvittu - Sukeltaminen vie energiaa, eli sokerit täytyy pitää suht korkealla ennen sukeltamaan lähtöä (vain hullu haluaa hypon 20-30m:ssä, koska 10m:ssä on pakko pysyä vielä 3min tasoitusaika, ettei tule sukeltajatautia). Olen harrastanut liitovarjoilua, jossa ei edes kysytty sairauksista. Laskuvarjohyppyynkin olisin Espanjassa asuessani päässyt (väljemmät ehdot kuin Suomessa), mutta se ei kiinnosta. Vaellus on kaiketi diabeetikoillekin suositeltavaa, ja olen vaeltanut monessa paikassa (mm. Himalajalla) ilman ongelmia (sokeria mukaan vain).

Mikään erikoinenkaan harrastus ei ole estynyt diabeteksen takia. Joskus on joutunut olemaan ilmoittamatta diabeteksesta, mutta mukana on aina ollut joku, joka on asian tiennyt (ja osaa siten antaa ensiapua tarvittaessa). Ainoa mikä on jäänyt harmittamaan, on lentolupa. Sitä ei saa ilman lääkärintodistusta, ja lääkärini kirjoitti diabeteksen todistukseen, joten se siitä. Eli lähes kaikkea voi harrastaa diabeteksesta huolimatta  
Kirjattu

Tuuletar

• Aloittelija
« Vastaus #7 : Marraskuu 21, 2005, 15:53:00 ip »

Mulla harrastuksia runot, lenkkeily, aerobick, spinning, laulaminen.
D1-1978; Taidat olla varsinainen huimapää  
Kirjattu

D1-1978

• Veteraani
  • Levemir 8+6 yks, Humalog 1-2 yks/10g HH, D1
« Vastaus #8 : Marraskuu 23, 2005, 18:26:00 ip »

No jaa, mä kävin ensimmäisen interrailini 18v (&22v) kaverin kanssa (rahat loppuivat molemmilta Espanjassa, joten kotiin), matkustin yksin Aasiaan 6vkoksi 24v (voitin matkan Thaimaa, Bali, Singapore, Australia), rahat loppuivat tällä kertaa Australiassa eli oli pakko palata - luottokortti oli kyllä, mutta laskuja en viitsinyt enää kerätä   , uudelleen kiersin toissa syksynä (Thaimaa, Kiina, Nepal, Tibet, Intia). Matkustellut olen ehkä 100 matkaa ympäri maailmaa yksin tai kavereiden kanssa, töissä olen ollut Espanjassa, USAssa, Itävallassa (au pair) ja Hollannissa (suurlähetystö) ja koulussa Kanadassa. Pidän erikoisista harrastuksista, ja ei ainakaan ole aika käynyt pitkäksi    Espanjassa asuessani oli vain helpompi löytää noita harrastuksia, sillä Suomen talvi hidastaa jonkin verran. Mutta Suomessa on kirjoja sisältävät kirjastot, upeaa! (Espanjassa kirjastossa on lähinnä tietokirjoja, vähemmän romaaneja.)
Kirjattu

LaUra ^-^

• Vieras
« Vastaus #9 : Marraskuu 26, 2005, 23:55:00 ip »

huhhuh xD ei voi hypätä laskuvarjohyppyy xD   kiitoshhh ;D
Kirjattu

Ellustiina

• Vieras
« Vastaus #10 : Marraskuu 29, 2005, 15:40:00 ip »

Juups.. Mä harrastan pianon soittoa, tanssia.. Jne. Kotonakin tulee hirveesti lauleltua ja koulussa myös..
Kirjattu

omppu94

• Vieras
« Vastaus #11 : Joulukuu 11, 2005, 11:28:00 ap »

Mietin vaan tässä kun Suomessa ei mielestäni anneta ammatti sukellus lupaa jos on Diabetes.Jos vois, vastata yrititkö sukellus lupaa Suomessa ensin

KIITOS!!!!!!!!!!!!!
Kirjattu

1000

• Jäsen
« Vastaus #12 : Joulukuu 11, 2005, 19:59:00 ip »

Onko kenelläkään kokemuksia triatlonin ironman suorituksesta?

3.8km uintia, 180km pyöräilyä ja lopuksi maraton 42,195km juoksemalla. Aikaa on 15 tuntia.

Kovalla säännöllisellä treenaamisellä varmasti mahdollista, ei silti helppoa.

Elimistö saattaa olla niin kovilla, ettei pysty välttämättä ottamaan suun kautta ruokaa vastaan.

Kiinnostaisi tietää miten verensokerin saisi pysymään kurissa pitkällä ja vaativalla matkalla.
Kirjattu

earseeni

• Vieras
« Vastaus #13 : Joulukuu 21, 2005, 17:00:00 ip »

Ai niinkus mitäkö mie harrastan? Nokuule punttia ja mopon rassailua ja varetusta xD xD
Kirjattu

_Teme_

• Vieras
« Vastaus #14 : Tammikuu 16, 2006, 15:14:00 ip »

mää harrastan jalkapalloo ja sählyy
Kirjattu

Linkkejä

Yksi elämä palkitsi diabetestoimijoita

Julkaistu 29.11.2017 | 14:52