Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418471 viestiä  •  20021 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Marianne, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Kiitos  (Luettu 2423 kertaa)

Kerttuli

• Veteraani
Kiitos
« : Lokakuu 13, 2005, 00:11:00 ap »

Kohta on kaksi vuotta siitä kun minulla todettiin diabetes. Ilman tätä kohtauspaikkaa olisin alkuun ollut tosi hukassa. Ilman ystävällisiä neuvoja ja kehotuksia en olisi selvinnyt sairauteni alun tuomasta shokista.
Melkein tasan vuosi sitten matkustin äitini ja hänen miehensä luo (molemmat diabeetikkoja) ja näytin äitini miehelle printtejä käydyistä keskusteluista. Hän näki heti kohtauspaikan hyödyt ja sanoikin ääneen: "hienoa ettei yksinään tarvitse ihmetellä diabeteksen mukanaan tuomia ongelmia, vaan on kohtalotovereita, joilta asioita voi kysyä". Seuraavana iltana hän kuoli. Mutta hänkin näki tämän keskustelupalstan mahdollistaman valonpilkahduksen.
Haluan näin kiittää ensinnäkin Diabetesliittoa että meillä on tämä mahdollisuus.
Lisäksi haluan kiittää kaikkia teitä, jotka avoimesti kirjoitatte ja jaatte tietojanne ja kokemuksianne täällä.

Kiitos

Kerttuli
Kirjattu
Mikä ei tapa - se vahvistaa.

Korvaton kuppi

• Vieras
Re: Kiitos
« Vastaus #1 : Lokakuu 14, 2005, 09:46:00 ap »

Yhdyn kerttulin kiitoksiin:)
Itselläni todettiin d1 vajaa kaksi vuotta sitten ja löysin tämän paikan liityttyäni diabetesliittoon.
En tunne juurikaan diabeetikkoja joiden kanssa voisin vaihtaa ajatuksia joten täällä on aina välillä mukava käydä "haistelemassa tuulia" ja saamassa tietoa.
Luulen että on paljonkin diabeetikkoja joilla on sama tilanne joten tämä paikka on aivan paikallaan.
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
Re: Kiitos
« Vastaus #2 : Lokakuu 14, 2005, 18:37:00 ip »

KIITOS minultakin!  
Mullakaan ei ole yhtään ainutta lähellä asuvaa d-tuttua, joten tänne palstalle ryntään päivittäin lukemaan juttuja ja kyselemään. On mukavaa, kun olette olemassa Kohtauspaikkalaiset!  
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Linkkejä