Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6983 jäsentä  •  418359 viestiä  •  20016 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi MAAPPE, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Onks tietoo  (Luettu 2924 kertaa)

**DONOTDELETE**

• Vieras
Re: Onks tietoo
« Vastaus #15 : Tammikuu 09, 2005, 21:02:00 ip »

Eihän mulla ole mitään puhelinneuvontaa vastaan. Jotenkin kuitenkin miellän demokratiaan kuuluvaksi sen, että liitto varakkaana järjestönä voisi organiseerata riippumatonta neuvontaa vuokraamalla asiantuntijalääkäreitä vastaamaan internetissä esitettyihin kysymyksiin.
Kysymysten ja vastausten tulisi olla kaikkien nähtävissä, koska palvelun ulottuvuus olisi silloin suurimmillaan, luulisin.
Käytännössä puhelinneuvontaa riivaa usein ruuhka. Ja kun en tiedä, minkä lääketehtaan konsultti kulloinkin on vastaamaassa, en ole sitä periaatteessakaan kovin kiinnostunut.
Vanhankaikaisena henkilönä on pidä peruspalvelujen kapitalisoimisesta eli siirtämisestä yksityisten yritysten varaan. Mehän maksamme merkittävät määrät veroja siitä, että lakisääteiset palvelut maassa ylläpidetään.
Julkinen palvelu on puutteistaan huolimatta ainoa instanssi eli taho, joka tuottaa palveluja virkavastuulla ja julkisen kontrollin alaisuudessa. Mielestäni tämä on laatukysymys ja siitä kannattaa maksaakin.

Arska vaan
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #16 : Tammikuu 09, 2005, 21:51:00 ip »

Minä olen saanut tuosta Viljon mainitsemasta neuvontapalvelusta lääkäriltä vastauksen sähköpostilla esittämääni kysymykseen. Tosin vastauksen saamiseen meni muistaakseni useita päiviä.
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

45beni

• Intoilija
« Vastaus #17 : Tammikuu 10, 2005, 17:18:00 ip »

Minusta asiantuntuja/tutkimustieto osio olisi aivan erinomaisen hyvä juttu.
Olis ihan mielenkiintoista yhdestä ja samasta paikasta katsella mitä meillä ja maailmalla tapahtuu, ja mitä mieltä suomalaiset lääkärit asiasta ovat, sekä mahdollisuus kyselyihin.

Itselläni on erinomainen d-lääkäri, jolle voin soittaa millon on tarve, mutta olis mielenkiintoista yhdestä paikkaa lukea sekä tutkimuksista, että kyselyjä, ja vastauksia.
Tietojahan saa toki netistä, mutta kun olen huono netin käyttäjä, tämä olisi helpompaa, kun ei tarttis etsiskellä eri puolilta.
Ja mua kiinnostais muutkin näkemykset kun vain suomalaiset.
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #18 : Tammikuu 11, 2005, 14:09:00 ip »

Mikä ihmeen Viljon mainitsema palvelu?
Ulala
Kirjattu

Yogi

• Veteraani
« Vastaus #20 : Tammikuu 11, 2005, 14:45:00 ip »

Ulala: Tarkoitetaan Neuvontapuhelinta.
Kirjattu
Aina napit vastakkain ollaan Pöystin kanssa. Ei ole hyvä tämä Pöysti.

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #21 : Tammikuu 12, 2005, 17:07:00 ip »

Minusta puhelinvastaaja ei ole sama asia kuin mahdollisuus esittää kysymyksiä ja saada vastauksia kaikkien iloksi.
Ulala.
Kirjattu

pulla

• Matkailija
« Vastaus #22 : Tammikuu 13, 2005, 11:32:00 ap »

Otin neuvosta vaarin
ja soitin neuvontapuhelimeen.
Ihmeekseni ei ollut varattu ja
aikani odotettuani "henkilöhakuun
yhdistämistä" sain kysyä.

Lopputulos: tyhjän saa pyytämättäkin!

Jatkossa luotan vain tään palstan
vertaistukeen ja hyviin linkkeihin.

pulla
-jonka päivä meni pilveen.
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #23 : Tammikuu 13, 2005, 17:45:00 ip »

Tyhjän olen minäkin saanut monasti ihan pyytämällä.
Juuri sen takia minusta olisi tärkeää, että tällä palstalla voisi esittää julkisesti kysymyksiä ja saada niihin asiantuntijoiden kommentteja, joita maallikotkin voisivat sitten kommentoida. Minusta se palvelisi paljon suurempaa joukkoa kuin pelkkä puhelinneuvonta.
Se olisi mielestäni elävää keskustelua ja sen hyöty olisi paljon suurempi kuin tämä nykyinen salaseuramainen toiminta, joka leimaa etsijät ja toisinajattelijat hulluiksi.
terveisin Veera
P.S. Lukekaapa piruuttanne Carl-Gustaf Lilliuksen Mesyyttinen kirja. Nauvostoliitossa keksittiin tämmöinenkin diagnoosi kuin oireeton skitsofrenia. Jeesus auta.
Sama
Kirjattu

Linkkejä