Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Mitä haittaa ollut Kohtauspaikasta?  (Luettu 10597 kertaa)

Marja68

• Intoilija
Re: Mitä haittaa ollut Kohtauspaikasta?
« Vastaus #15 : Tammikuu 31, 2005, 12:53:00 ip »

Minun kehoni tuottaa adrenaliia, kun luen erään tietyn nimimerkin asiaan kuulumattomia kommentteja mukavastikin alkaneisiin ketjuihin. Tämän nimimerkin itse aloittamia ketjuja en edes viitsi avata, mutta kun niitä typeriä kommentteja löytyy mielenkiintoisistakin ketjuista ja jopa nuorten palstalta.

Niin siitä haitasta. Verensokeri nousee, kun adrenaliini virtaa.
Kirjattu

Mila

• Matkailija
« Vastaus #16 : Tammikuu 31, 2005, 15:34:00 ip »

Marja68, sama juttu.  Puhumattakaan verenpaineesta...  
Kirjattu
D1 vuodesta 1997
Levemir + Humalog

Renzo

• Aktiivinen
« Vastaus #17 : Tammikuu 31, 2005, 18:00:00 ip »

Ei olisi varmaan pahitteeksi, jos jäsen N:o 1
käyttäisi IP. taikasauvan antamaan voimaa palstoilla. Saattaisi piristää, kuin aurinkoinen kevätpäivä!
Kirjattu
Kun avaan lompakkoni, minulle tulee outo tunne, että raha ei ole enää muodissa.

tapsa

• Lentävä kynä
« Vastaus #18 : Tammikuu 31, 2005, 18:55:00 ip »

Joo, kyllä se Vene taas pyörii kuin ryssä Anttilassa ja hukkaa tämän tästä itsensäkin.

Kumma kun kehtaa !
Kirjattu
tapsa, d1 vuodesta 1953, Animas-pumppuhoitoa  yli 14 v ja nykyisin Lispro:lla

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #19 : Helmikuu 01, 2005, 17:38:00 ip »

OT OT OT:

Mitä haittaa?? No kyllä ärsytti,kun luin viime yönä liiton 50w juhlasta,jonne Vene oli laatinut uuden ohjelman. Kysyn nyt Liitolta miksi Keiju saa liihotella mutta Nikka ei saa nikotella? VAADIN kaikille vapaata nikotteluoikeutta.On täyttä eläinrääkkäystä kieltää vapaa nikottelu keltä tahansa.

Ja millä perusteella, kysyn vaan.Ei riitä syyksi,että on joku diabeetikko.Ehei, en hyväksy tätäkään.Haluan vastauksen KIRJALLISENA ja ainakin kolmena kappaleena. Ja älkää taas unohtako niitä ta-vu-vii-vo-ja.

Lisäksi haluan,että kaikki lakkautetaan ja lopetaan.Kun kaikki on lakkautettu ja lopetettu, se pitää puolittaa.Kun kaikki on lakkautettu,lopetettu ja puolitettu, on se vielä jaettana TASAN KAIKILLE. Eikä sitten taas mitään surkeita viipaleita,ehei.Ei mitään summanmutikkaa vaan ainakin mmol jokaiselle.Eikä suinkaan litrassa vaan vaadin,että Liitto jakaa kaikille ainakin 20 mmol/ml.

Vaadin myös saada tietää miksi Liiton nimi on joku naurettava Diabetesliitto!!MITEN  se liittyy diabetekseen,kysynpähän taas vaan,vaikka en varmaan taaskaan saa vastausta niin kysyn silti.

Haluan heti,että Liiton nimi muutetaan muuksi.Muu-liitto on sopivan tasapuolinen,sillä kaikki muukin pitää huomioida,koska Muu kuuluu elämään ainakin yhtä paljon kun muuhunkin.Olkoot muut tästä taas mitä mieltä tahansa ja Tehän olette.

Lopuksi vaadin saada tietää,miksi täällä jauhetaan niin paljon tästä inhottavasta diabeteksesta.Tukikenkäummetushypyhypohypohypolantuslevemisblaahblaah.Miksi mulle ei noita anneta tai mistä niitä saa?Älkää teeskennelkö olevanne vaan alkakaa olla niin olette!

Olen varma,että minut poistetaan,koska eriän.Jos ette poista,syrjitte niitä,jotka haluavat tulla poistetuksi.KAIKILLA on OIKEUS tulla poistetuksi.Voitte rauhassa tanssia vaikka Kissanpolkkaa kunhan ette puhu siitä täällä.

Se on PELKKÄ tekosyy, koska mikään ei kuitenkaan kuulu taas mihinkään.En HYVÄKSY tätä tällaista ja kunhan vaan muistan mitä en hyväklsy niin kerron sen kyllä teille kaikille halusittepa tai ette.

Täällä kun on niin naurettavan sairasta menoa,ettei saa edes isoja kirjaimia käyttää.ISOKIRJAINISOKIRJAINISOKIRJAIN!!Hähähä,siitäs saitte vai saitteko? No saittepa tietysti,ja oikein Liiton kuoressa vaikkei kukaan kehtaakaan tunnustaa.

Kukahan tästäkin taas ensin älähtää.Varmaan istutte siellä yötäpäivää koneella vahtaamassa että mitä kamalaa se taas kirjoitti.Ja voivoivoi.No, eikö riitä uskallusta,hähäää
Kirjattu

tapsa

• Lentävä kynä
« Vastaus #20 : Helmikuu 01, 2005, 17:48:00 ip »

VAU !!

Kopsaa tuo vielä joka osioon ja huomenna uudelleen !

:-)
Kirjattu

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #21 : Helmikuu 01, 2005, 17:50:00 ip »

En osaa  
Kirjattu

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #22 : Helmikuu 01, 2005, 17:51:00 ip »

Sitä paitsi täällä saa kopsata vaan öisin..
Kirjattu

Viljo

• Lentävä kynä
« Vastaus #23 : Helmikuu 01, 2005, 18:42:00 ip »

Hei!

Onko jokin "viirus" iskenyt tai tullut kohtauspaikalle kun ei oikein näyttäisi Nikan kirjoittamalta?

Tänään näytti olevan keskustelu sivut vähän aikaa suljettuna huollon toimesta ja nimimerkki Vene kirjoituksia ei ole näkynyt.

Nikka, jos olet todella kirjoitellut edellä olevan? Olen huolestunut. Vastaisitko vaikka yksityis viestillä tai sähköpostilla.

Terveisin Viljo
Kirjattu
D1 vuodesta 1965 ja monia liitännäis sairauksia.

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #24 : Helmikuu 01, 2005, 19:03:00 ip »

Ei syytä huoleen.Vaihtoehtoja on kaksi: liukastuin suihkussa,kolautin pääni kaakeliin ja siitä saakka olen alkanut epäillä.

Tai: Liiton lähettämät humaloidit kaappasivat vähäisen ja jäsentymättlmän persoonallisuuteni ja siitäasti olen alkanut epäillä.
Kirjattu

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #25 : Helmikuu 01, 2005, 19:07:00 ip »

Epäilenpäsilti,että minä seolin mutta en tunnusta mitään  
Kirjattu

tapsa

• Lentävä kynä
« Vastaus #26 : Helmikuu 01, 2005, 21:06:00 ip »

Viljo ja muut !

Eikös tuossa ollut "rautalangasta väännettynä" erään täällä (monien harmiksi) kirjoittavan elämäntyö.
Ettei vain joku vieläkin kahelimpi mene sitä "copy-pastella" kaikille julistamaan.
Kirjattu

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #27 : Helmikuu 01, 2005, 22:18:00 ip »

Viljo; se oli Nikka, mutta ihan huumorilla.    Nykyään tahtoo vain epäillä kaikkea.. eikä ihme.

Nikka; Ei noin. Ensin pyydetään anteeksi ja sitten aloitat monta viestiä eri otsikoilla ja sitten vastaat itse itsellesi ja lisäät siihen vielä Murphyn lain.

Keiju
Kirjattu

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #28 : Helmikuu 01, 2005, 22:21:00 ip »

En osaa mitään copypastea käyttää, se tulkoon taas kerran snottua*huoh*.Liitto kouluttaa vaan omia agenttejaan*wirn* kopioimaan. Veera on Astmaliiton agentti mutta ei vaan tunnusta..
Kirjattu

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #29 : Helmikuu 01, 2005, 22:25:00 ip »

En jaksa,vaikka harkitsin kyllä sitäkin tyyliin:akkiNelone: oletpas,älä venkuta vastaan..

Kaikille tässä tiedoksi,että kirjoitan kaikki viestini vaan rekisteröitynä(ai mutta eihän sitä kai nykyään muuten voikaan).Tuli vaan mieleen,jos yöllä joku alkaa nikotella..

Keiju: Sopiiko että siellä kekkereissä sitten liitelet mun nikottelun tahdissa?Voin nikotella vaikka diabeteshymnin.Äh, pitää vaan ensin säveltää se..
Kirjattu

Linkkejä

Ehdota vuoden 2020 diabetestekoa

Julkaistu 23.09.2020 | 08:54