Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6983 jäsentä  •  418364 viestiä  •  20016 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Humpy Dumpy, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Skype puhe ajan maksu ??  (Luettu 2079 kertaa)

Guest

• Vieras
Skype puhe ajan maksu ??
« : Joulukuu 22, 2004, 15:28:00 ip »

Kun varaan itsellenni Skype puhe aikaa soittaakseni tavallisiin analogisiin puhelin numeroihin.

Seuraavalla tavalla olen toiminut.
1. Olen täyttänyt varaus tiedot kohtaan maksu Visalla asti.

Tuleeko lasku minulle antamaani sähköposti osoitteeseen vai miten tämä etenee??

Onko kokemuksia?..Neuvoja ,ohjeita kiitos...

Rekisterimätön kysyjä vain.
Kirjattu

Raikke

• Aktiivinen
    • www.rsaarela.com
Re: Skype puhe ajan maksu ??
« Vastaus #1 : Joulukuu 22, 2004, 22:56:00 ip »

Senjälkeen kysytään VISA korttisi numeroa ja laskutus tapahtuu VISA laskullasi kuukausittain, kuten muutkin VISA ostosi.

-RaS-
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #2 : Joulukuu 29, 2004, 20:25:00 ip »

Kiitos vastauksesta.
Pääsin tilauksessani kortti tietojen viimeiseen kohtaan jossa lukee ( Englis tekstinä)

Card verification code..Mitä tähän kohtaan pitäisi laittaa?? sekä löyttyykö suomen kielistä ohje /testi palvelua"echo 123" tai vastaavaa...

Englis testipalvelu onnistui hyvin ..Kiva jos joitain ohjeita saisin
Hyvää Uuutta vuotta 2005
Kirjattu

Raikke

• Aktiivinen
    • www.rsaarela.com
« Vastaus #3 : Joulukuu 29, 2004, 21:27:00 ip »

Visa korttisi takapuolella on se nimikirjoitusalue. Siinä on ensin 4 numeroa ja sitten 3 numeroa. Se 3 numeron sarja on tuo mitä siinä kysytään.

-RaS-
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #4 : Joulukuu 30, 2004, 07:20:00 ap »

Kiitokset jäsen nro 779 pääsen tästä varmasti jatkamaan niin että ymmärrän itse mitä teen, hyvä näin ,jatkoja...
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #5 : Joulukuu 30, 2004, 08:38:00 ap »

Jäsen nro 779 tai joku muu kuka tietää??

Kun olen lähetänyt Skype Out puhe aika tilaukseni niin kaunko kestää kun minulle tulee ilmoitus että tililleni on varattuna puheaikaa tilaamani 10€ määrä?

Tilasin 30.12.2004 klo 8.00 ... ja ainakin hetki sitten tilitiedoissani luki sinulla ei ole puhe aikaa varattuna..Jollain sivulla joku keskustelija / kyselijä kertoi että hänellä kesti 3 vrk.tta ennen
kuin homma rupesi pelaamaan, onko näin??

Maksu suoritus Visalla ja Card verification code kohtaan merkitsin 3 viimeistä nroa kortin takaa nimikirjoitus kohdasta..

Kiitos mahd neuvoista etukäteen..

PS : Soitot koneesta toiseen Skypen käyttäjä koneeseen on testattu ja toimineet..

Rekisteröidyn myöhemmin näidenkin sivujen käyttäjäksi.....
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #6 : Tammikuu 08, 2005, 18:35:00 ip »

Puheajan osto visalla vaatii vielä sen 8 merkkisen salasanan jossa itse lähetettiin visalle 4 merkkiä ja ne sitten loput. Mulla toli raha 11.50 maksulla 10 euroa skypen puhetilille heti kun tapahtuma onnistui. Jos ei onnistu, jokin on vialla ja soitto luottokuntaan auttaa. Mulla on huonot kuulokemikrofinit ja puhelu kuuluu hyvin huonosti lankapuhelimeen, kännykkään skype ei yhdisty ollenkaan.
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #7 : Tammikuu 11, 2005, 15:24:00 ip »

Kiitokset kaikille vastanneille ,omalta osaltani asiat ovat järjestyksessä eli soitot onnistuvat tietokoneesta toisiin Skype käyttäjiin sekä myös Skype Out on kunnossa ja toimii. Puhe kuuluu vielä hieman hiljaisena mutta täytty sudittaa säätöjä tai hankia parempi kuuloke mikki systeemi..Hyviä jatkoja lopetan tästä aiheesta.
Kysyjä vain!!
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #8 : Tammikuu 13, 2005, 08:25:00 ap »

Onko kellään käyttäjällä kokemuksia minkä tasoiset ja hintaiset kuuloke mikrofoni yhdistelmät ova hyviä jotta Skype Out puhelut kuuluisivat hyvin molempiin suuntiin??

Käyttäjällä on( ei USP sopivat )ja niiden avulla puhe kuuluu itsellä kohtalaisesti mutta vastaajien analogisiin puhelimiin ääni kuuluu heikosti sekä katkeilee välillä ,samoja huomioita olen lukenut eri sivuilta muidenkin kokeneen??

Mitä vaihto ehtoja löytyy? Onko hyviä kokemuksia?

Neuvoja olisi mukava saada.

Kysyjä myös...
Kirjattu

Linkkejä