Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6900 jäsentä  •  416942 viestiä  •  19922 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Tyypin 1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Ei voi olla enää edes totta..  (Luettu 7074 kertaa)

Veera

• Jäsen
Re: Ei voi olla enää edes totta..
« Vastaus #15 : Kesäkuu 01, 2004, 18:16:00 ip »

Mietitäänpä tätä. Mitä iloa ylipäätään kukaan saa toista ihmistä vastaan suunnatusta kirjoittelusta. Siellä tai täällä.
Eivätkö asiat ole ne tärkeimmät?
Kaikkea hyvää vain teille kaikille.
terveisin Veera
Kirjattu

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #16 : Kesäkuu 01, 2004, 18:22:00 ip »

Veera tai kuka lienetkään..
En minä ole sinua jahdannut ja rönsyillyt olen itsekin omissa viesteissäni mutta eikö näitä kähinöitä voisi edes koittaa rajata tänne julkisille foorumeille??

Ei sun minulle tarvitse laittaa eroilmoituksia liitosta, en ole liiton toimihenkilö enkä voi vaikuttaa asioihisi mitenkään. Rähjää edes oikeaan osoitteeseenn.
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #17 : Kesäkuu 01, 2004, 23:21:00 ip »

Veera, etkö jo kerran luvannut lähteä pois palstalta? Miksi ihmeessä palasit?
Kirjattu

Veera

• Jäsen
« Vastaus #18 : Kesäkuu 02, 2004, 08:42:00 ap »

Niilo.
Minulla on vapaa tahto.
terveisin Veera
Kirjattu

Veera

• Jäsen
« Vastaus #19 : Kesäkuu 02, 2004, 08:51:00 ap »

Nikka.
Jos muistelet vähän tarkemmin ehkä muistat.
Kun minulta vaadittiin toistuvasti rekisteröitymistä, niin lähes ainoana perusteluna sen hyödyllisyydestä mainittiin mahdollisuus lähettää yksityisviestejä. Minä luulin, että sellainen on tapana.
Julkinen mollaaminen saattaisi näin huomattavasti vähentyä.
terveisin Veera
Kirjattu

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #20 : Kesäkuu 02, 2004, 09:47:00 ap »

Julkinen mollaaminen vähentyy, kun rähjätään yksityisesti..??

Miten tuo liittyy vain yhteen kirjoittajaan??No, en jaksa vääntää kättä enää..
Kirjattu

Misty

• Lentävä kynä
« Vastaus #21 : Kesäkuu 02, 2004, 11:55:00 ap »

Mielestäni Ylläpidon tulisi ottaa tässä asiassa tiukka linja.Jos nimimerkki häiriköi pitää se sulkea keskustelusta pois.Tämä häiriköinti lienee nimimerkki Veeran kanssa ylittävän jo poistamisen perusteet. Mutta kaverit ei anneta yhden häröilijän pilata palstaa.
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #22 : Kesäkuu 02, 2004, 12:21:00 ip »

En ymmärrä mikä tarve 60-kymppisellä on rähjätä julkisesti tai yksityisesti kenellekään. Eikö sitä tee n. 40-50 vuotta nuoremmat, joilla on voimakas Oma Tahto ja sen toteuttamistarve? 60 vuoden iässä aikuiselle ihmiselle on käsittääkseni yleensä jo muodostunut tietty arvokkuus, jota itse yrittää vaalia ja ylläpitää.

Minä opin noin kolmekymppisenä tulemaan nuorisoni kanssa hyvin juttuun, kun ensin myönsin ja myös sanoin heille, etten aina ole oikeassa ja että he tietävät toisia asioita paremmin kuin minä. Samalla lopetin itse ns. viimeisen sanan sanomisen, äänen korottamisen ja jatkuvan äänessä olon sanomalla ja käskemällä milloin mitäkin jonninjoutavaa. Vähän aikaa ihmeteltiin, mikä minulla on, kun olen hiljaa enkä lähde heidän juttuihinsa mukaan, sitten elämä rauhottui kaikin puolin. Ehkä mekin Kohtauspaikan ”nuoriso” ymmärtäisimme?

Nöyrin anteeksipyyntöni, että tämä viestini menee hieman ohi diabeteksen. Ainakin sikäli, mikäli kyseessä ei ole mahdollisten hypotilanteiden jälkipuinti.

Aurinkoista ja lämmintä kesää kaikille ja rauhaa Kohtauspaikalle!

toivottelee msa,

joka ei haluaisi kohdata kahtiajakoista persoonaa, joka näyttää kaikin puolin iloiselle ja mukavalle, mutta onkin sydämestään kuin perseeseen ammuttu karhu...
Kirjattu

Veera

• Jäsen
« Vastaus #23 : Kesäkuu 02, 2004, 18:56:00 ip »

Voi! Voi!
Tietäisittepä vain, millaisilla viesteillä minua on lähestytty.
Lohdutukseksi voin kertoa kaikille, että en ole vain kaksijakoinen persoona. Minä olen hyvin monimutkainen ja tuhatlukuinen.
Silti kaikille teille toivotan vain kaikkea hyvää.
Iloitkaa ja etsikää.
Sydämessäni olen nuori.
terveisin Veera
Kirjattu

Veera

• Jäsen
« Vastaus #24 : Kesäkuu 04, 2004, 08:56:00 ap »

Anteeksi nyt, että tulee kaksi juttua peräkkäin.
Haluan kuitenkin lähettää terveisiä Ierikkalle: Miksi ihmeessä pyysit yksityisviestissäsi ottamaan yhteyttä, kun kerran olet laittanut minut ohituslistallesi?
Mutta muuten, kai tämä nyt on ollut sitä Asiallista Diabeteskeskustelua, jonka palstan säännöt sallivat. Saas katsoa, kuka seuraavaksi laitetaan sohvalle analysoitavaksi. Todella tehokasta ja toimivaa vertaistukea tämä.
Mutta siitäkin huolimatta toivotan teille kaikille kaikkea hyvää, myös ylläpidolle.
Pikaista paranemista tuskin kannattaa toivoa:).
Yhdessä iloisesti eteenpäin.
terveisin Veera
Kirjattu

Linkkejä