Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6984 jäsentä  •  418368 viestiä  •  20018 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi JokkeVantaa, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Ei voi olla enää edes totta..  (Luettu 7769 kertaa)

Nikka

• Vanha tekijä
Ei voi olla enää edes totta..
« : Toukokuu 31, 2004, 21:00:00 ip »

Tähän asti on mennyt kohtuuden rajoissa tämä häirikkökeskustelu mutta nyt alkaa palaa käämit..

Sain kaksi yksityistä sähköpostia "Veeralta" tai kuka lienetkään.. Toisessa eroilmoitus liitosta ja ohessa sekavaa p***aa vallankäytöstä(en ole liitos kanssa tekemisissä paitsi jäsen)..

Toisessa yleistä p****nheittoa mm.omista lisäsairauksistani jne jne.., joitten en kyllä katso olevan kellekään yksityishenkilölle(jota en edes tunne) mikään kuittailun aihe..

Minne laitan viestit edelleen ja eikö tätä tosiaan saa mitenkään loppumaan ???

En oikeastaan ymmärrä miten nuo viestit liittyvät keskusteluun sensuurista tai db-liitosta..
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
Re: Ei voi olla enää edes totta..
« Vastaus #1 : Toukokuu 31, 2004, 21:41:00 ip »

Aikoinaan olen itse kokenut esim. chatissa hyväksi keinoksi laittaa yksityiset häirikköviestit julkisesti kaikkien nähtäville, jolloin kyseinen häirikkö on yleensä tajunnut poistua hyvin pian tai ainakin jättänyt rauhaan.
Kirjattu

peppi

• Intoilija
« Vastaus #2 : Toukokuu 31, 2004, 22:10:00 ip »

Nikka, ei muuta kuin viestit julkisesti luettavaksi (tietysti jos nyt ei ihan törkeän henkilökohtaisia loukkauksia olleet, joita et halua luettavaksi) ja Veera omalle ohituslistallesi, jolloin hän ei voi lähettää yksityisviestejä sinulle.  Ikävää tuollainen.  
Kirjattu

Ierikka

• Intoilija
« Vastaus #3 : Toukokuu 31, 2004, 22:36:00 ip »

Kyseisen Veeruskan kirjoitukset näyttävät olevan meihin kaikkiin jotenkuten "normaalisti" elämään suhtautuviin suunnattuja katkeruudenpurkauksia. Tuli tässä tänään mieleen, että olisi varmaan parasta liiton pistää pillit pussiin joksikin aikaa. Ehkä se ainakin hetkellisesti rauhoittaisi tilannetta. Itse en useinkaan tätä nykyä viitsi täällä kohtauspaikalla vierailla, vaikka aiemmin se kuului lähes päivittäisiin iloihini.

Toivottavasti kesä lämmittää meidän kaikkien mieltä.

IERIKKAINEN
Kirjattu

Veera

• Jäsen
« Vastaus #4 : Toukokuu 31, 2004, 22:46:00 ip »

No niin.
Että siitä vain.
Tehän olette niin normaaleja, että natisee.
Miksi kuvittelette, että te voisitte sanella minulle minun oman katkeruuteni. Minusta se on teidän omaa katkeruuttanne, jota te aika ajoin projisoitte minuun.
Tämän sanon vain kerran ja nyt: Minä olen liki kuusikymppinen vanha ämmä, jota ei tytötellä ja pistetä nurkaan häpeämään. (Niin kuin on monasti yritetty:))
Jos teillä ei ole omaa elämää, niin hankkikkaa vihdoin se.
Minä olen niin kuin Pikku Myy, osaan olla yhtäaikaa sekä vihainen että iloinen.
terveisin Veera
Kirjattu

peppi

• Intoilija
« Vastaus #5 : Toukokuu 31, 2004, 22:51:00 ip »

Veera, katsopa peiliin, kenen se elämä pitäisi hankkia...
Kirjattu

Jossu

• Jäsen
« Vastaus #6 : Toukokuu 31, 2004, 23:04:00 ip »

Tollanen on tosi ihnottavaa ,Veera, sietäisit lopettaa!! Oon kyllä lukenu täällä sun kirjotuksia ja niissä ei oo mitään mikä liittyis mihinkään asiaan, mistä täällä puhutaan, (eikö aiheiden kuitenkin jollain lailla pidä liittyä diabetekseen, kun kerran ollaan täällä sivuilla???) Sitä soopaa, mitä kirjotat tänne yleisille palstoille voi jokainen pitää omassa arvossaan ja lukea jos huvittaa, mutta törkeiden yksityisviestejen lähettely menee jo vähän liian pitkälle, anteeksi nyt vaan. Oli pakko kirjoittaa viimein tästä asiasta, kun alkoi ottaa jo toistenkin puolesta päähän. Ja minähän olen kai mielestäsi sellainen pikkanen likka jota ei tarivtse kuunnella, mutta ajattele vähän ennen kuin kirjotat tänne,  ja ajattele varsinkin sitä että mitä kirjotat!!!

ps. ja niinkuin peppi sanoi, älä tule sanomaan että meiltä puuttuu elämä ennen kuin olet IHAN varma asiasta...
Kirjattu

Veera

• Jäsen
« Vastaus #7 : Toukokuu 31, 2004, 23:38:00 ip »

Olen IHAN varma asiasta.
Jokaisen lauseen, jonka olen kirjoittanut sekä yleisesti että yksityisesti, allekirjoitan edelleen.
terveisin Veera
Kirjattu

eisa

• Matkailija
« Vastaus #8 : Kesäkuu 01, 2004, 00:14:00 ap »

eiköhän tämä jo osoita jotain ihmisestä. Enpä halua olla samanlainen kuuskymppisenä. Onneksi siihen on vielä matkaa :-)

t. eis@ (32 v)
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #9 : Kesäkuu 01, 2004, 07:39:00 ap »

Huomenta.
Tänään on uusi kauinis päivä alkamassa.joten eikös ole hienoa ku on vihdoin kesä ja toivottavasti tulee myös lämmintä.

Terveiset täältä diabeteskeskuksesta olemme täällä perhekurssilla kaikkiaan 18 perhettä...Nuorin diabeetikko tällä kurssilla on viisivuotias.Toivottavasti omasta lapsesta ei tule noin katkeroitunutta kuin veera tuntuu olevan..Sitten ku ens ainaskin 55 vuotta toivottavasti kulunut hänen kohdalla. Olisi aika varmaan sinunkin veera miettiä missä sivuilla viestejäsi kirjoittelet.Hauskaa kesää kuistenkin teille kaikille.
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #10 : Kesäkuu 01, 2004, 08:42:00 ap »

Nyt on pakko kirjoittaa...

Minä olen elänyt tähän päivään asti siinä käsityksessä, että kuusikymppisenä fiksulle ihmiselle on kertynyt jo niin paljon sieto- ja harkintakykyä, ettei ihan kaikkea enää suustaan päästä ulos niin kuin teini-ikäiset tytön- ja pojanhupakot. Kysyin omilta teini-ikäisiltäni onko nuorten keskustelupalstoilla vastaavanlaisia häiriköitä ja sain vastaukseksi, että "on ja ne on yleensä niitä pikkuteinejä eli alle 15 wee".

Veera kirjoitit: "Minä olen niin kuin Pikku Myy, osaan olla yhtäaikaa sekä vihainen että iloinen."

Eikö tuo ole huolestuttava piirre ihmisessä?
Kirjattu

admin

• Vieras
« Vastaus #11 : Kesäkuu 01, 2004, 10:31:00 ap »

Yksityiset häirikköviestit voi lähettää tiedoksi Diabetesliiton tiedotukseen tiedotus@diabetes.fi

Ohessa tiedoksi Diabetes yleensä -osioon juuri laitettu selvennös Kohtauspaikan pelisäännöistä:

Jotta Kohtauspaikan luonne pysyisi kaikkien mielessä, ylläpito muistuttaa:

Kohtauspaikka on DIABETESliiton ylläpitämä DIABETESaiheinen KESKUSTELUfoorumi.

Keskusteluaiheiden pitää siis liittyä jollakin tavalla diabetekseen. Joissakin osioissa, lähinnä Diabetes yleensä, on sallittu myös hieman vapaampi keskustelu. Diabetesaiheisen / ei-diabetesaiheisen keskustelun raja on tietysti osittain veteen piirretty viiva, mutta silloin kun keskustelu selvästi ylittää rajan, sen huomaa kyllä. Keskustelu on aina vuoropuhelua, ja pienet kevyet heitot suuntaan tai toiseen vain elävöittävät palstaa. Keskustelun täytyy kuitenkin pysyä tietyissä rajoissa. Lisäksi on hyvä huomata, että tavoitteena on nimenomaan keskustelu, ei useiden peräkkäisten viestien yksinpuhelu.

Internetissä on paljon erilaisia keskustelupalstoja, myös diabetesaiheisia. Kohtauspaikalla on omat sääntönsä - kuten kaikilla muillakin.

Ystävällisin terveisin
ylläpito
Kirjattu

Veera

• Jäsen
« Vastaus #12 : Kesäkuu 01, 2004, 11:55:00 ap »

Anteeksi nyt vaan vielä kerran!
Minä en siis yksinkertaisesti käsitä sitä, miksi jotkut kulkevat minun perässäni vain siksi, että pääsisävät jahtaamaan minua, moittimaan minua ja lyömään minua. Yhteenskään keskusteluun he eivät halua osallistua. Täällä on paljon ketjuja, joissa varmasti keskustellaan diabeteksesta juuri sillä tavoin kuin tekin haluatte ja juuri sillä tasolla, jonka tekin ymärrätte. Miksi siis kulkea Veeran perässä vain, jotta saisi taas jotain tuomittavaa. Eikö elämässä ole muuten tarpeeksi jännistystä ja äksöniä.
Pikku Myyn huolestuttava luonteenpiirre oli myös Tove Janssonin omakuva. Eräässä haastattelussa hän totesi, kun häneltä kysyttiin, kuka hänen luomistaan hahmoista muistutti eniten häntä itseään, että hän haluaisi olla niin kuin Pikku Myy, joka kykenee olemaan sekä iloinen että vihainen yhtäaikaa.
Mutta jos nyt vielä sallitaan niin olen tällaisena hyvin tyytyväinen itseeni:-).

terveisin Veera
Kirjattu

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #13 : Kesäkuu 01, 2004, 17:37:00 ip »

Yksityinen sähköposti on käsittääkseni vähän henkilökohtaisempi kun palstan sisällä lähetetty yks viesti mutta en silti tajua mitä iloa kukaan saa ketään yksittäistä kirjoittajaa vastaan hyökkäilystä..
Kirjattu

admin

• Vieras
« Vastaus #14 : Kesäkuu 01, 2004, 18:15:00 ip »

Yksityiset häirikköviestit ovat äärimmäisen ikävä ja tuomittava asia. Jokainen niitä saanut/saava ottakoon heti yhteyttä ylläpitoon tiedotus@diabetes.fi
Kirjattu

Linkkejä