Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6934 jäsentä  •  417408 viestiä  •  19955 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Veppe, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Rekisteröityminen  (Luettu 3342 kertaa)

Sailor

• Jäsen
Rekisteröityminen
« : Toukokuu 25, 2004, 14:29:00 ip »

Useilla netin keskustelupalstoilla on reksiteröityminen pakollista, jos keskusteluun haluaa osallistua.
Viime aikoina on keskustelu tällä palstalla joidenkin mielestä karannut käsistä. Palstalle on helppo kirjoittaa mitä sattuu, kun ei tarvitse rekisteröityä.
Rekisteröimättömyydelläkin on etunsa, esim. aina ei vain jaksa rekisteröityä, vaikka se käykin todella nopeasti.
Jos asiattomuudet jatkuvat edelleen, pitäisiköhän tälläkin palstalla siirtyä pakkorekisteröintiin?
Kirjattu

tapsa

• Lentävä kynä
Re: Rekisteröityminen
« Vastaus #1 : Toukokuu 25, 2004, 20:14:00 ip »

Voisiko olla niin, että sivut keskusteluun eivät aukea ilman reksiteröintiä.
Tuo rekisteröintitietolomakehan on suppeimmillaan aika neutraali. Voisi toki olla muutama pakollinen tieto.
Silloin olisi vaikeampi kirjoitella monella eri nimellä (ei voisi kinata itsensä kanssa , heh heh). Ehkä helpompi myös panna häirikkö karanteeniin ??
Kirjattu
tapsa, d1 vuodesta 1953, Animas-pumppuhoitoa  yli 14 v ja nykyisin Lispro:lla

MaNy

• Matkailija
« Vastaus #2 : Toukokuu 25, 2004, 22:24:00 ip »

Terve taas!

Olen itse ollut sen kannalla, että vain rekisteröityneet voisivat kirjoittaa eli osalistua keskusteluun, mutta minusta jo tämä keskustelu ja ylläpidon jyrähdys on siistinyt keskustelua sen verran, että samapa se vaikka pidettäisiin tällaisenakin. Huumoria unohtamatta! Toisiamme kunnioittaen ja kannustaen! Vertaistuki se on sitä parasta, nuo virkansa puolesta ihmiset näkee kuitenkin vain määräajoin, tänne voi tulla koska vaan.
Kirjattu

hansmor

• Matkailija
« Vastaus #3 : Kesäkuu 10, 2004, 01:56:00 ap »

Minusta systeemi on ihan toimiva...en ole nähnyt ainuttakaan väärinkäyttöä ns. hävyyttömyyttä topikeissa ja viesteissä...kukaan ei jaksa terrorisoida diabeetikkoja...
Kirjattu

Raikke

• Aktiivinen
    • www.rsaarela.com
« Vastaus #4 : Kesäkuu 10, 2004, 09:19:00 ap »

Kannatan lämpimäsri rekisteröinti systeemin käyttöönottoa täälläkin!
Eli jokainen voi lukea kaikki, mutta jos haluaa vastata johonkin, on PAKKO rekisteröityä käyttäjäksi. Näinhän se systeemi toimii lähes kaikilla netin keskystelupalstoilla.
Rekisteröintiin sitten niinpaljon tietoa, että ei ole epäselvyyttä, kuka henkilö on, ja miten hänet tarvittaessa saadaan edesvastuuseen kirjoitelmistaan.

-RaS-

(Raimo Saarela, Salo)
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #5 : Kesäkuu 15, 2004, 05:19:00 ap »

Tiettyjä asioita halutaan ehkä kysyä anonyymisesti ja minun mielestä tämä vapaus on hyvin arvokas.
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #6 : Kesäkuu 15, 2004, 12:46:00 ip »

Ja esim. minä olen täällä kritisoinut hoitajaani. En halua asuinpaikkakuntaani mihinkään esille, rajoittaisi kirjoittamisia varmasti.
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #7 : Kesäkuu 15, 2004, 16:01:00 ip »

En nyt jaksanut kirjautua sisään, mutta eihän tuo rekisteröityminen mitenkään anonymiteettiä heikennä, kai.  En mä ainakaan pysty päättelemään yhtään mitään enempää ihmisistä kuin mitä itse täällä kertovat.  Esim. asuinpaikkakuntaa ei tarvitse ilmoittaa.  Minimissään jäsentiedoissa käsittääkseni ei näy muuta kuin jäsennumero, rekisteröitymispäivämäärä ja kuinka monta viestiä on kirjottanut.  Jos siitä jonkun anonymiteetti kärsii niin jo on ihme...  
Kirjattu

Linkkejä