Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6900 jäsentä  •  416935 viestiä  •  19922 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Tyypin 1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Virheilmoitus  (Luettu 4100 kertaa)

Ellu

• Vanha tekijä
Virheilmoitus
« : Toukokuu 10, 2004, 16:11:00 ip »

Tänään tuli seuraava virheilmoitus:

"UBB on kohdannut harvinaisen, vakavan virheen. Ole hyvä ja ota yhteyttä Kohtauspaikan ylläpitäjään. Virheteksti on:

Can't open 'NonCGIPath/cache-(cache_pw)/ubb_files/forum_page/Forum1/forum1-30.cgi'.

The exact error returned by the operating system is:
Stale NFS file handle"
Kirjattu

admin

• Vieras
Re: Virheilmoitus
« Vastaus #1 : Toukokuu 11, 2004, 09:46:00 ap »

Kiitos tiedosta. Ilmoitus saattoi johtua hetkellisestä ylikuormituksesta.
Kirjattu

Sandra

• Aloittelija
« Vastaus #2 : Toukokuu 11, 2004, 18:16:00 ip »

Mullekin tulee silloin tällöin vastaavia virheilmoituksia yrittäessäni kirjautua sisään. Kuitenkin yrittäessäni kirjautua uudestaan sisään heti tai hetken päästä, niin kyseistä ilmoitusta ei tule enää.
Kirjattu

Pete²

• Lentävä kynä
« Vastaus #3 : Toukokuu 12, 2004, 23:21:00 ip »

vihje, joka toimii tai sitten ei

itse en kirjaudu yleensä lainkaan ulos ja oman koneeni muistissa lienee sitten tarvittavat tiedot. Jos kirjaudun ulos, joudun kirjautumaan uudestaan seuraavalla kertralla. Lienee jotain tekemistä koneen ns.- evästeiden kanssa.

Eli kun samalta koneelta tulen palstalle samalla selaimella olen jo valmiiksi sisään kirjautunut

minulla toimii tällä palstalla, mutta ei yleisesti ottaen muissa kirjautumista vaativissa sivustoissa. Jos palstan pitäjä haluaa tämän oikotien estää, pitäisi ilmiesesti laittaa automaatinen ulos kirjautuminen kun sivuston käyttö lopetetaan. (älkää tehkö sitä tämä homma säästää aina sen pari sekuntia per käynti)
Kirjattu
D2 tod 98,
ennen paljon pillereitä nyt vain pikaa ja pitkää
YHH max 100 g/vrk miel alle 50 g/vrk

peppi

• Intoilija
« Vastaus #4 : Toukokuu 12, 2004, 23:42:00 ip »

Tunnustan, että olen samoin kuin Pete2, omalta kotikoneeltani jatkuvasti kirjautuneena sisään.  Ei kait se ylikuormitus voisi johtua tästä?  Siis että liian moni jättää kirjautumatta ulos?  Toivottavasti ei, koska se on niin kätevää, kun ei tarvitse joka kerran muistella niitä salasanoja.  
Kirjattu

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #5 : Toukokuu 13, 2004, 00:45:00 ap »

OT: minäkään en kirjaudu ulos mutta tuli tässä mieleeni,että jos koneelta kirjoittaa useampi niin miten hemmetissä sitä valvoo kuka sählää itäkin? Joskus on yhdellä toisella palstalla joku  kirjoitellut samalla nimmarilla(juuri tällä Nikalla) ja olin huuli pyöreenä lukiessani ja poistaessani niitä..  
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #6 : Toukokuu 13, 2004, 10:56:00 ap »

Noita avaajan mainitsemia virheilmoituksia olen myös itse saanut aina välillä. Todella hetkellisiä tilanteita ovat olleet, koskapa heti uudelleen yrittämällä (back ja sama valinta uudelleen) olen aina saanut kyseisen keskustelun auki.

Juu eli en ole enää edes toiminut ilmoituksen mukaisella tavalla eli ottanut yhteyttä Kohtauspaikan ylläpitäjään. Ekoilla kerroilla toki niin tein.

Minä kirjaudun ulos ja sisään, sanoisinko päivittäin ja noita ilmoituksia olen saanut vain yrittäessäni avata jotain jo olemassaolevaa keskustelua, en siis esim. sisäänkirjautumisvaiheessa.
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

admin

• Vieras
« Vastaus #7 : Toukokuu 13, 2004, 11:44:00 ap »

Virheilmoitukset eivät tosiaan aina ole vakavia, vaan johtuvat siitä että Kohtauspaikka ei pysty käsittelemään kaikkia samanaikaisia sivupyyntöjä. Kävijöitä on jo niin paljon. Mikäli virheilmoitus siis katoaa uudella yrityksellä, kyseessä ei ole vakava ongelma (vaikka virheilmoitus saattaa niin väittääkin), eikä virheilmoituksesta ole tarpeen raportoida.

Kirjautumisesta: jos käytätte omaa konetta, uloskirjautuminen ei ole välttämätöntä. Julkisella koneella tämä tosiaan johtaa tilanteeseen, että joku toinen voi kirjoitella nimissänne. Toimii siis evästeiden avulla.
Kirjattu

Pete²

• Lentävä kynä
« Vastaus #8 : Toukokuu 13, 2004, 13:16:00 ip »

eipä lasketa toisia käyttämään omia tunnuksiamme!

itse kyllä kirjaudun koneistani aina ulos eikä niihin muut pääse minun omilla henkilökohtaisilla "ominaisuuksilla" jos ei sitten ole pihistänyt salasanojani.

Jos on käytettävä konetta johon ei ole henkilökohtaista käyttäjätunnusta suosittelen kyllä järeiden suojatoimien käyttöä, ainakin kannattaa kirjautua kaikista paikoista ulos, estää salasanojen tallettuminen ja mieluiten poistaa evästeet ja jopa tyhjentää sivumuisti käytön jälkeen, eikä pidä unohtaa roskakorin tyhjentämistä

Näistäkin toimista huolimatta utelias henkilö saa yllättävän paljon tietoa muiden käyttäjien toiminnasta. Sattumalta huomasin esim tämän:
- vaikka koneen sivumuisti oli tyhjennetty muiden käymät sivustot sai esiin kokeilemalla www.x  X =  eka kirjain aasta ööhön
Kirjattu
D2 tod 98,
ennen paljon pillereitä nyt vain pikaa ja pitkää
YHH max 100 g/vrk miel alle 50 g/vrk

Linkkejä