Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6974 jäsentä  •  418245 viestiä  •  20001 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Riikka Lindholm, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Nimmarisi historia??  (Luettu 16592 kertaa)

upi

• Veteraani
Re: Nimmarisi historia??
« Vastaus #45 : Huhtikuu 14, 2004, 21:10:00 ip »

Kun muutakaan fiksua ei keksinyt, piti vaan
ottaa se nick, millä minua on kutsuttu jo 50v.
Lähettävät Ameriikan ihmemaasta varaosakirjoja,
ja kirjavastaavana minulle. Tuli edellinen
lähetys seiltäkin jo nimellä Upi ......!

Näin se sana kiertää.

Pikkukirjain alussa on oma juttu, diivailua!

upi
Kirjattu
..niin se käy..

amazon

• Vieras
« Vastaus #46 : Kesäkuu 21, 2004, 22:20:00 ip »

En ole amatsooni, vaan olen heikkona Amazon Volvoihin ;-)
Kirjattu

mok-I

• Jäsen
« Vastaus #47 : Kesäkuu 22, 2004, 09:06:00 ap »

olin aluksi joo-oI, sillä ennen vanhaan aina aloitin puhumisen tuolla joo-o -väistöliikkeellä. Huomasin, että tuo joo-o ei enää minulle sovikaan, sillä nykyisin lähinnä sanon, mitä mielen juolahtaa ja siitä mok-I (eli väite siitä, että aina ei mene ymmärrykseen ja tulee mokia). (Enkä voi olla huomauttamatta: en voinut valita etunimeäni, sillä jäsen numero 6 olisi ensimmäistä kertaa kirjautuessaan joutunut vaikeuksiin!)
Kirjattu
DM1 vuodesta -76, levemir & humalog
<i>"Emme me tyhmiä ole! Me vain satumme olemaan köyhiä! Meillä on oikeus vaatia tätä eroa."</i>

Guest

• Vieras
« Vastaus #48 : Kesäkuu 22, 2004, 10:17:00 ap »

Upi, olitkohan se sinä, joka porhalsit eilen ohitseni kauniin sinisellä sporttimallisella Meganella, jonka rekkarissa luki UPI-xxx??
Kirjattu

wumbaaja

• Intoilija
« Vastaus #49 : Kesäkuu 22, 2004, 11:05:00 ap »

no tämä nimi on ollut minulla jo kauan, nickiä kun tarvitsee netissä aika paljon    se tuli keksittyä pari vuotta sitten, peli nickiksi kun yritin niin typerää ja uskomattoman outoa nimeä!
huomattakoon että tämä ei vielä koskaan ole ollut varattuna missään, joten aika onnistunut nick sinänsä    eihän tässä mitään järkeä ole mutta niinkui matti nyk. asian ilmaisi "so not!"
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #50 : Kesäkuu 22, 2004, 16:06:00 ip »

olen kyllä rekisteröitynytkin ,  mutta näin työkoneelta
 kirjoitettuna rekisteröimätön.
Nimi tulee kahden koirani nimien sekoittelusta
Ensin ajattelin kirjoitella poikani nimellä joka d1 mutta , mutta kirjoitan kaikilla foorumeilla samalla  nimimerkillä,myös koirapuolella.
Kirjattu

Yogi

• Veteraani
« Vastaus #51 : Kesäkuu 22, 2004, 21:56:00 ip »

jessita kirjoitti:

>kirjoitan kaikilla foorumeilla samalla nimimerkillä, myös koirapuolella.

Missä määrin kirjoitatte aina samalla nikillä? Entä harrastatteko itsenne kanssa keskustelua? Ts. nälvitte omia kirjoituksianne toisella nimimerkillä ja vastaatte niihin taas toisella. Tällaista olen ollut havaitsevani tälläkin foorumilla.
Kirjattu
Aina napit vastakkain ollaan Pöystin kanssa. Ei ole hyvä tämä Pöysti.

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #52 : Kesäkuu 23, 2004, 10:01:00 ap »

Minun täytyy tunnustaa, että kerran (muistaakseni vain kerran    ) olen kirjoittanut tällä keskustelupalstalla toisella nimimerkillä.

Kyseessä oli (ainakin minulle) sen verran arka aihe, että "pelkurina" en uskaltanut omaa hyvin tunnettua nickiäni käyttää.

Ja kyllä minä muillakin palstoilla yleensä (tosin melko vähän) käytän tätä "omaa rakasta nickiäni"  
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

TonninStiflat

• Lentävä kynä
« Vastaus #53 : Kesäkuu 23, 2004, 10:10:00 ap »

Antsu1
Kerro heti mistä oli kysymys
ja mikä nimimerkki ???

TonninStiflat (empäs kerro)
Kirjattu
\|||/ TonninStiflat Vantaa
(o o) NHH, Monipistoshoito D2, Verenpaine ja
-(_)- keuhkoputkenahtaumatautinen.

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #54 : Kesäkuu 23, 2004, 19:57:00 ip »

OT OT OT OT:
Joo. Sen takia nämä kähinät ja mahdollinen rekisteröintipakko tuntuu niin kohtuuttomilta, että tämä kaikki ei tosiaan kolahda minkään liiton nilkkaan vaan yksittäisten, vertaistukea hakevien ihmisetn päälle.

Esim.parisuhde,-seksi-tai vaikka hoitopaikan tai hoitavan henkilön suhteen kielteisistä jutuista kirjoittaminen omalla nikillä on varmaan paljon hankalampaa tai jopa mahdottomampaa.
Kirjattu

Yogi

• Veteraani
« Vastaus #55 : Kesäkuu 24, 2004, 00:24:00 ap »

Kun tässä nyt tunnustetaan kaikenlaista, niin pitänee minunkin kertoa, että käytin kerran toista nimimerkkiä, Varma Koskitar. Totesin kyllä pian, että huumori ei ole minun lajini. Jopa Tonni meni halpaan. Tai sitten jengi ei vain ymmärrä ruottia. Hävettää vieläkin.
Kirjattu
Aina napit vastakkain ollaan Pöystin kanssa. Ei ole hyvä tämä Pöysti.

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #56 : Kesäkuu 24, 2004, 02:20:00 ap »

Älähän nyt Yogi "mämmiä" häpeä    !

Olen kirjoitellut tälle palstalle usealla eri nimimerkillä, riippuu aina vähän mistä näkökulmasta tai missä roolissa kirjoittaa. Yksi vakituisempi nikki on, eikä se ole tämä Mimosa, vaikka olen muistaakseni kirjoittanut jotakin suhteellisen henkevää silläkin. Yhteen, tai anteeksi, korjaan kahteen, keskusteluun olen osallistunut kahdella eri nimimerkillä siitä syystä, että halusin tuoda keskusteluun uutta näkökulmaa kertomatta kuitenkaan itsestäni liikaa.
Olen huomannut että valitsen mielelläni juuri näitä M-alkuisia nimiä, en tiedä miksi.
Kirjattu

TonninStiflat

• Lentävä kynä
« Vastaus #57 : Kesäkuu 24, 2004, 08:38:00 ap »

YOGI. GRATTIS.
No voihan mämmi.
En kyllä aavistanutkaan.
Mutta tarkemmin muistellessani niin saattaapi olla että minäkin joskus oon retkahtanut "kieroiluun"
Mutta en kerro, koska Antsu1:nenkään ei kerro.

Memma pojke från Finland.
TonninStövel.
Kirjattu
\|||/ TonninStiflat Vantaa
(o o) NHH, Monipistoshoito D2, Verenpaine ja
-(_)- keuhkoputkenahtaumatautinen.

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #58 : Kesäkuu 24, 2004, 10:28:00 ap »

OT
Otin tuon mämmin ihan tosissani mutta  sitä loppuosaa  vähän mietin..      

No joo..mun koneelta kirjoittaa pari muutakin mutta kaikki tietääkseni ilman rekisteröitymistä ja satunnaisesti. Nikkana ainoastaan rekisteröitynyt(siis minä).

Joskus tosin tuntuu,että ei oikein voi tuoda mitään uutta keskusteluun kun niin kauan on kirjoittanut samalla nimellä.Toisistakin on jo jonkinlainen mielikuva kirjoittajina ja se ainakin jonkin verran suodattaa tekstiä..harmi tavallaan.
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #59 : Kesäkuu 24, 2004, 11:44:00 ap »

Juu Tonni, enpäs kerro  

Mutta enää tuollaista en tällä kohtauspalstalla harrasta, ei ole tarvetta. Jos on sellasia asioita, joista en "arkana tyttönä" uskalla omalla nimimerkilläni kirjoittaa, niin ehkä onkin sitten parempi olla kirjoittamatta koko asiasta  

Eikös se oli niin, että jokaisella meillä on "oma luurankomme kaapissa piilossa" ja se ovi pitää ilmeisesti pitää suljettuna  
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

Linkkejä