Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6900 jäsentä  •  416944 viestiä  •  19922 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Tyypin 1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Nimmarisi historia??  (Luettu 15374 kertaa)

peppi

• Intoilija
Re: Nimmarisi historia??
« Vastaus #30 : Maaliskuu 22, 2004, 23:16:00 ip »

Mun nimmari tulee ihan vaan siitä että lapsena tykkäsin Peppi Pitkätossusta, ja olisin halunnut itselleni sellasen punaisen tukan.  Sieltä se on tarttunut mukaan, ja esiinnynkin aika monella palstalla samalla nimimerkillä.
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #31 : Maaliskuu 23, 2004, 22:27:00 ip »

Muumimamma on ihan rekisteröitynytkin tänne,muttei muista salasanaa (liian laiska hakemaan) niin käytän Muumimammaa,koska tykkään kuten Piisamirottakin muumeista.
Muumimamma on rauhallinen maailmanparantaja ja hänen vaikiovarustuksiin kuuluu käsilaukku.Naisen tunnusmerkki on käsilaukkuja ja minä olen käsilaukkufriikki (varsinkin rakastan vanhoja käsilaukkuja).
Huumorintajuinen ja anorektikoksi minua ei voi ainakaan luonnehtia....Tykkään parantaa maailmaa kahvikupposen äärellä ja ekologista omaatuntoa pitää yllä,että jotakin tästä pallosta jäisi tulevillekin sukupolville...muumitkin ovat luontopeikkoja? ja minulla on vinha mielikuvitus.....
Kirjattu

Sugar Kane

• Jäsen
« Vastaus #32 : Maaliskuu 23, 2004, 22:39:00 ip »

Nimimerkkiä aikoinaan miettiessäni, ensi kertaa näillä sivuilla vieraillessani ja vastikään diabeteksen kanssa tekemisiin joutuneena tuli vain ilman muuta mieleen että joku pikkuironinen makeansorttiseen, sokeriseen tahi hunajaiseen viittaava nimmari voisi olla kiva ja omalaatuiseen huumorintajuuni istuva.
Ja samalla hetkellä katse hakeutui seinälläni olevaan elokuva-aiheiseen julisteeseen. Niin että siitä se tuli sitten ihan luontojaan.

Voisinkin laittaa haasteeksi eteenpäin tietokilpailukysymyksen, että missäs leffassa esiintyikään Sugar Kane -niminen henkilö (nimihän tietenkin sinänsä parodioi äänteellisesti sugar-canea eli sokeriruokoa, kuten eglanninkielentaitoiset helposti huomaavat), ja kukas häntä esittikään...?
Kirjattu
"I've got plenty of common sense! I just choose to ignore it."
Watterson: Calvin & Hobbes

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #33 : Maaliskuu 24, 2004, 09:53:00 ap »

Sugar Kanelle.

Some Like It hot
Marilyn Monroe

Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

zebra1

• Lentävä kynä
« Vastaus #34 : Maaliskuu 24, 2004, 10:17:00 ap »

Kero on myös koirantarvikemerkki    Äitini on suunnitellut sille pakkauksia.

Oma nikkini pohjautuu hulluihin juttuihin, joita mulla on mieheni kanssa. Mies identifioi itsensä kaikenlaisiin karvaisiin ja hassuihin eläimiin, mutta mulle se ei oikein istunut. En edes muista, mistä tuo seeprahomma tuli, mutta jostain ihmeellisestä höpötyksestä se alkoi.

Seepra on kaunis mutta tyhmä eläin, sopii siis hyvin vaatteiden kanssa työkseen puuhastelevalle, heh heh  

Englanniksi näyttää aika tyylikkäältä zetan takia, siksi kai sen kielen valitsin...  Ja ykkönen on tietysti d1.
Kirjattu
Levemir, Humalog ja metformiini
Keinotekoisesti hengissä, mutta tiukasti elämässä kiinni

Sugar Kane

• Jäsen
« Vastaus #35 : Maaliskuu 24, 2004, 15:02:00 ip »

Aivan, Antsu1!
"Roolinimeenpä" ne yhtäläisyydet sitten sen ihanaisen kanssa jääkin - blondi tosin olen minäkin, vieläpä aito-sellainen, toisin kuin MM!
Kirjattu
"I've got plenty of common sense! I just choose to ignore it."
Watterson: Calvin & Hobbes

LiljaKreeta

• Jäsen
« Vastaus #36 : Maaliskuu 24, 2004, 16:25:00 ip »

Ensimmäisen tyttären syntyessä olisin halunnut hänelle nimeksi Lilja Kreeta, mutta ei mennyt miehelle läpi !

No, toisen tyttären nimen kanssa sama homma !

Sitten ajattelin että jos ei kerta tytöille, niin sitten ainakin itselle !!
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #37 : Maaliskuu 31, 2004, 20:31:00 ip »

Nimeni viittaa meille lähes kaikille tuiki tärkeään kynällä,pumpulla tai ruiskulla annosteltavaan lääkeaineeseen.En mainitse mitään nimiä.
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #38 : Huhtikuu 01, 2004, 17:18:00 ip »

Nuo "nimet" tulevat kahdesta eri asiasta. Diabeetikko tulee siitä että minulla on d1. Bandicoot tulee eräästä Playstation pelisarjasta (joka on Crash Bandicoot).
Kirjattu

Dre2

• Jäsen
« Vastaus #39 : Huhtikuu 01, 2004, 18:29:00 ip »

diabeettisesti resistoitunut 2 luokan kansalainen.
Kirjattu

Konrad

• Vieras
« Vastaus #40 : Huhtikuu 01, 2004, 20:52:00 ip »

Nuorena innosti Joseph Conradin kirjat. Hän oli englantilainen kirjailija, alkujaan kylläkin puolalainen ja nimeltään Josef Konrad Korzenlowski. Hän eli vuosina 1857-1924. Teki teoksillaan syvän vaikutuksen minuun.

Alun perin yritin joissakin yhteyksissä käyttää nimimerkkiä Conrad. Oli varattu. Konrad kelpasi. Oli hyvä nimimerkki sekin mielestäni.  
Kirjattu

Paukkis

• Vieras
« Vastaus #41 : Huhtikuu 02, 2004, 02:16:00 ap »

Mä olen ollut Paukkis niiltä ajoilta,kun vielä
leikin la-puhelimien kanssa.Nimi vaan jäi mulle
näköjään loppuiäksi.Eli mun nm on mun kutsumanimi
"siviilissäkin".Terkkuja tutuille.
Kirjattu

sili

• Aloittelija
« Vastaus #42 : Huhtikuu 02, 2004, 19:44:00 ip »

Etunimistä tulee mun tunnus.Samat sanat ,aika vaikea keksiä.Kerran jossakin yhteydessä ehdotti ylläpitäjä mulle nikiksi pelargoniaa, arveli että pysyisi päässä kun aina unohdin ja takkusin että mikä se nyt olikaan....moi!
Kirjattu

Pete²

• Lentävä kynä
« Vastaus #43 : Huhtikuu 05, 2004, 15:20:00 ip »

Vanha lempinimi lapsuus ajoilta, jotkut tosi vanhat tutut käyttää vieläkin
Kirjattu
D2 tod 98,
ennen paljon pillereitä nyt vain pikaa ja pitkää
YHH max 100 g/vrk miel alle 50 g/vrk

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #44 : Huhtikuu 14, 2004, 20:48:00 ip »

Kun mun lapseni lapsi sai nelivuotiksjoululahjaksi ton beibiboorniin, niin mää aattelin ottaa ihan niinku vaan huvikseni mun nimekseni Nulli. Ja jos mä joskus haluisin ihan niinku aikuisten oikeesti rekisteröityä ja siä sit kysyttäis, et mikä on sun sun harrastukses, nii mä sanoisin et nullinimen.
Ihan hienoo.
Nulli.
Kirjattu

Linkkejä