Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6900 jäsentä  •  416951 viestiä  •  19922 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Tyypin 1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Nimmarisi historia??  (Luettu 15378 kertaa)

Kössi

• Intoilija
Re: Nimmarisi historia??
« Vastaus #15 : Maaliskuu 11, 2004, 19:04:00 ip »

Kössi siksi että se on mun ihana, rakas cainterrieri uros (vaiks mä olenkin nainen).
Kirjattu
"pessimisti ei pety"

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #16 : Maaliskuu 11, 2004, 19:27:00 ip »

Minäkin kuulin jälkeen päin, että Nikka olis jonkun Pohjois-Suomaöaisen paikkakunnan kunnanjohtajan sukunimi ( ja jenkkilöinen naislaulaja..)
Kirjattu

Eve -72

• Intoilija
« Vastaus #17 : Maaliskuu 12, 2004, 09:55:00 ap »

Eve on tyttären nimestä lyhenne (heh, onpa vaikea keksiä mistä...) ja -72 on syntymävuoteni. Että terveisiä tutuille minultakin  
Kirjattu

Eve -72

• Intoilija
« Vastaus #18 : Maaliskuu 12, 2004, 09:59:00 ap »

..Ja vielä, että miksi tytön nimi eikä oma. Ajattelin aluksi, etten olisi ollut niin tunnistettava ja tytön nimi on kauniimpi mielestäni kuin omani. Mutta mitä väliä oikeastaan, vaikka joku tunnistaisikin, kun mielipiteet ovat kuitenkin omia ja aitoja, joten anti mennä vaan  
Kirjattu

mimmi1

• Lentävä kynä
  • Ei päivää ilman kipinää...
« Vastaus #19 : Maaliskuu 12, 2004, 10:11:00 ap »

Hauska galluppi, tätä monesti itsekin miettinyt... Mun ihanan koiruuden nimi on mimmi ja siihen lisäsin tuon 1:sen, koska ykköstyypin diabeetikko olen. Ja mimmi muutenkin...
Kirjattu
Mimmi1
DM1, pumppuhoito, Humalog

TeePee

• Vieras
« Vastaus #20 : Maaliskuu 12, 2004, 10:21:00 ap »

Kaikkeni koitin rekisteröinti vaiheessa ja tuo oli ainoa, jonka sain läpi! Viittaa nimikirjaimiini, siis niin tylsää ja mielikuvituksetonta..  
Kirjattu

eisa

• Matkailija
« Vastaus #21 : Maaliskuu 13, 2004, 11:55:00 ap »

omalla nimimerkilläni ei ole mitään tekemistä minun oikean nimeni kanssa ja hyvä niin. Yritin joskus aikoinaan rekisteröityä hotmeilin käyttäjäksi ja silloin mikään järkevä ei tuntunut menevän läpi ja hesarista näin tietokonemainoksen jonka merkkinä oli Meisaku (piilomainontaa :-) ja siitähän se sitten lähti kun otti muutamia kirjaimia pois. Tuli yksilöllinen ja helppo. Tästä on kyllä jo vuosia ja en edes tiedä onko ko. tietsikkamerkkiä enää markkinoilla..
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #22 : Maaliskuu 14, 2004, 07:58:00 ap »

Nimen keksiminen ja tunnusten muistaminen on tosi vaikeeta ainakin minulle. Ensimmäiseen ongemaan keksin itselleni hyvän "apukeinon", kun laitoin sattumoisin erään nimeäni kyselleen uteliaan tanssittajan arvuuttelemaan nimeäni ja Siirihän sieltä tuli ensimmäiseksi  
Kirjattu

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #23 : Maaliskuu 17, 2004, 12:10:00 ip »

Keijulla on pitkä historia jo tuolta muilta, jo historiaan jääneiltä palstoilta. Alunperin nimi tuli ihan siitä, että lapsena minua kiusattiin Tonnikeijuksi koska olin pyöreähkö. En oikeastaan vieläkään ymmärrä, miksi minua kiusattiin ja pidettiin lihavana. Olen katsonut lapsuudenkuviani, enkä edelleenkään pidä niissä itseäni läskinä tai edes kunnolla ylipainoisena. Olin vain lapsellisen pyöreä.
Lisäksi minä olen aina uskonut metsäkeijuihin ja menninkäisiin, joten silläkin nimi sopii minulle.

Keiju - pitäisköhän vaihtaa Menninkäiseen..?  
Kirjattu

rahaton

• Matkailija
« Vastaus #24 : Maaliskuu 17, 2004, 19:06:00 ip »

Opiskeluaikoina sana rahaton tuli tutuksi,nyt reilun 40 työvuoden jälkeen on sentään vähän ettei pääse "koirat k......n" niinkuin vanha sanonta kuuluu.
Kirjattu

Cassandra

• Matkailija
« Vastaus #25 : Maaliskuu 17, 2004, 21:57:00 ip »

1.) Nimeni alkaa E-kirjaimella
2.) Olen tyypin 1 diabeetikko
3.) Olen iloinen ja vauhdikas ihminen, ja halusin sen näkyvän myös nikissäni. Elämässä pitää olla eliksiiriä !
Kirjattu
tyypin 1 diabeetikko vuodesta 1990.
kaksostyttöjen äiti ( 8/2006 )

mummo1

• Jäsen
« Vastaus #26 : Maaliskuu 19, 2004, 20:26:00 ip »

Niihin aikoihin kun rekisteröidyin tänne, mieheni kanssa keskustelimme siitä, onko yli viisikymppisillä enää mitään tarkoitusta elämässä. Miehen mielestä siinä iässä saa alkaa elää vain itselleen. Minusta taas tärkein tehtäväni on olla mummo. Sitä se nimimerkki sitten tuli. Ykkösen lisäsin d-tyypin merkiksi, kun niitä kakkos-mummoja on enemmän.

Ja voi sitä mummon onnea! Tiistaina kävi 13-vuotias tyttärenpoika koulumatkalla tuomassa köksäntunnilla tehtyjä leivonnaisia ja torstaina nuorempi veli muuten vaan. Ja viikonloppuna varmaan tavataan 1,5-vuotiaan kanssa.
Kirjattu

maaga

• Vieras
« Vastaus #27 : Maaliskuu 22, 2004, 01:40:00 ap »

lempinimeni ensi sanoista alkaen. Sukulaiset ja kaveritkin käyttävät kyseistä nimeä.
Kirjattu

Tea

• Lentävä kynä
« Vastaus #28 : Maaliskuu 22, 2004, 07:41:00 ap »

Hmm. Käytän useita eri niccejä, paikasta riippuen. Tosin, tällä palstalla olen Tea/Miu, riippuen paikasta, josta otan yhteyttä (selain tunnistaa Tean töistä käsin, vaan ei kotoa ja ennenkuin ylipäänsä rekisteröidyin, olin siis Miu ;-).

Pidän lyhyistä versioista (nopeuttavat viestintää ;-) ja näkyyhän tuosta Teasta nyt sitten se sukupuolikin. Miu puolestaan on nimieni etukirjaimista tuleva synonyymi. Ehhehe. ;-)
Kirjattu
Tea
DM tyyppi1 (Levemir & Humalog)

antsa

• Matkailija
« Vastaus #29 : Maaliskuu 22, 2004, 21:57:00 ip »

Jotkut työkaverit ovat käyttäneet sitä kutsumanimenä. Tuli mieleen ensimmäisenä.
Kirjattu

Linkkejä