Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6900 jäsentä  •  416951 viestiä  •  19922 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Tyypin 1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Nimmarisi historia??  (Luettu 15377 kertaa)

Nikka

• Vanha tekijä
Nimmarisi historia??
« : Maaliskuu 10, 2004, 14:00:00 ip »

Eli  miksi kirjoitat juuri tuolla nikillä?

Omastani voin sanoa, että se oli aikoinaan monta vuotta sitten ainoa, jonka sain rekisteröityä eräällä toisella palstalla.Koitin varmaan kaikkea omasta nimestä ja sen väännöksistä kaikkeen ympärillä näkemääni asti mutta kaikki oli jo käytössä.Sitten otin vaan sen palstan nimen lopusta joitain kirjaimia ja se kävi. Näyttää vähän nimeltä..    

Olen aika monella muulla palstalla samalla nikillä,joten en viitsinyt tännekään enää keksiä uutta..
Kirjattu

Riksu

• Vanha tekijä
Re: Nimmarisi historia??
« Vastaus #1 : Maaliskuu 10, 2004, 14:28:00 ip »

Nikkini on suora oma väännös etunimestä. Siihen ei liity mitään merkittävää, minulla ei ole koskaan ollut edes lempinimeä nuorenpana.
Kirjattu
Riksu
D1 v:sta 1978, Accu-Chek Spirit Combo + humalog. Pumpulla vuodesta 1994

Piisamirotta

• Veteraani
« Vastaus #2 : Maaliskuu 10, 2004, 15:16:00 ip »

Muumeissa on ollut hahmona piisamirotta ja satun pitämään muumeista varsin paljon (hyvin opettavainen lastenohjelma). Hahmo on korkeintaan pari kertaa sarjassa vilahtanut, joten ei välttämättä ole monelle tullut vastaan.

Toiseksi ex-avomiehelläni oli tapana kutsua minua päästäiseksi (koska näytän kuulemma niin pieneltä), jonka seurauksena oli leikkisä keskustelu hänen kanssaan ja lopputuloksena oli (koska en muka mielestäni näytä pieneltä) piisamirotta, jotka ovat suurempia ja voimakkaampia ja ehdottomasti kiukkuisempia kuin päästäiset. Muumien piisamirotta oli meinaan varsin kärttyisä kaveri.

Itse varsin tempperamenttiseksi naisimmeiseksi tunnustautuva-Piisamirotta
Kirjattu
Piisamirotta
DM1 (pumppu, Humalog)
<i>"On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo." -Nalle Puh-</i>

marjukka

• Vanha tekijä
« Vastaus #3 : Maaliskuu 10, 2004, 15:33:00 ip »

mä olen ollut täällä aika alkuajoista asti ja olen ilmeisen mielikuvitukseton marjukka-niminen nainen..

olen joskus ajatellut nikin vaihtoa johonkin ettei olisi tunnistettavissa, mutta mitäpä mulla nyt niin älyttömiä salaisuuksia ole. siispä terveisiä tutuille  
Kirjattu

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #4 : Maaliskuu 10, 2004, 16:05:00 ip »

kotona käytetty lempinimi, väännös etunimestä. Dadaa oon käyttäny myös mutta se on aika usein varattu. oon muuten meinannu tällasta galluppia itekkin, kiinnostaa aika moni nimi...
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

MiniMi

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Maaliskuu 10, 2004, 17:43:00 ip »

Tulee etunimestä (sama kuin yhdellä keihäänheittäjällä) ja siitä että satun olemaan perheeni lyhyin (on myös kutsuttu joskus hukkapätkäksi). Sitten mä kans katsoin joskus Austin Powers-leffaa, missä oli MiniMe ja ajattelin, että tuohan on ihan kuin minä....
   MiniMi
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

klo.27.00

• Aloittelija
« Vastaus #6 : Maaliskuu 10, 2004, 18:17:00 ip »

luulee olevansa aikaansa edellä  
Kirjattu

jti

• Aloittelija
« Vastaus #7 : Maaliskuu 10, 2004, 22:45:00 ip »

Konservatiivinen   , tehokas, viiripää eli oman koko nimen pelkät etukirjaimet.
Kirjattu

Kero

• Jäsen
« Vastaus #8 : Maaliskuu 10, 2004, 23:22:00 ip »

Ihanhan nimen keksin siltä istumalta kun kysyttiin täyteeäessä tietoja kirjautuessa Kohtauspaikalle.
Mitään tekemistä nimellä ei ole todellisuuden kanssa.Yllätys tuli vasta myöhemmässä vaiheessa.
Poikani näki nimen ensimmäistä kertaa.Sanoi jotta toihan on meidän koulun rehtorin sukunimi.Minä kun luulin keksineeni jotain todella harvinaista.
Toivottavasti kyseinen henkilö ei tästä pahastu.
Pidän tuota nimeä ihan kivana.Nyt saatta joku saada selville henkilösyytenikin,jos yhdistelee juttuja.
Suotakoon hänelle se ilo.
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #9 : Maaliskuu 11, 2004, 09:33:00 ap »

Mulla on kissa, jonka virallinen nimi on Satukissan Anne. No eihän kissaa voi mun mielestä kutsua Anneksi, joten kisu sai jo pentuna (12 vuotta sitten) kutsumanimen "Antsu". Siitä syntyi sitten mun nimimerkkini lisättynä ykkösellä (1), jolla yritin hakea tuota D:ni tyyppiä (en jaksanut ahkeroida tuon pikku-ykkösen kanssa, siksi ihan tavallinen    )
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #10 : Maaliskuu 11, 2004, 10:24:00 ap »

Kun olin pieni (ja kenties vieläkin, en vaan ole ostanut niitä pitkään aikaan) oli Sisu-askeissa se sana Sisu kirjoitettuna vanhoilla kirjaimilla, jolloin se näytti ihan Gifu:lta. Sisu olikin suurinpiirtein ainoaa karkkia, jota näin diabeetikkona sain luvalla syödä (niitä sokerittomia!), ja kyllä tässä välillä sitä sisua todella tarvitaankin, niin siitä kai tuon nimmarin tempaisin.  
Kirjattu

Jape

• Lentävä kynä
« Vastaus #11 : Maaliskuu 11, 2004, 11:47:00 ap »

Ei mitään sen kummempaa historiaa, ei edes ole minua kutsuttu tuolla nimellä, mutta lyhyt ja ytimekäs ja tulee helposti oikeasta etunimestä.
Kirjattu
Jape, vanha pessimisti.

Tani

• Vieras
« Vastaus #12 : Maaliskuu 11, 2004, 11:47:00 ap »

Tylsästi vääntö suku- ja etunimestä.
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #13 : Maaliskuu 11, 2004, 11:53:00 ap »

Tylsästi vaan nimi ja syntymävuosi. Terveisiä täältäkin tutuille!
Kirjattu

Ellu

• Vanha tekijä
« Vastaus #14 : Maaliskuu 11, 2004, 13:43:00 ip »

sama täällä... suoraan etunimestä väännetty  
Kirjattu

Linkkejä