Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6905 jäsentä  •  417062 viestiä  •  19929 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi jeminal, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Kimppakyytiä Tampereelle  (Luettu 9453 kertaa)

Yogi

• Veteraani
Kimppakyytiä Tampereelle
« : Tammikuu 17, 2006, 00:50:00 ap »

Minunkin autossani on 2-3 paikkaa vielä vapaana. Lähtö Helsingin Haagasta ja ajo 3-tietä. Poiketakin voin muutaman kilometrin. Tarkoitus ei ole tehdä mitään nopeusennätystä. Laitoin kyydeille oman säikeen, etteivät huku muun keskustelun joukkoon.
Kirjattu
Aina napit vastakkain ollaan Pöystin kanssa. Ei ole hyvä tämä Pöysti.

sokerimuru

• Matkailija
Re: Kimppakyytiä Tampereelle
« Vastaus #1 : Tammikuu 17, 2006, 12:42:00 ip »

Minun kyytiini mahtuu 3-4 henkilöä reitillä Pieksämäki - Jyväskylä - Jämsä - D-keskus
Kirjattu

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #2 : Tammikuu 17, 2006, 13:19:00 ip »

tulen taas yöjunalla (niillä uusilla makuuvaunuilla!!) Rollosta, eli olen Tampereella aamulla klo 6. Siis, jos joku ystävällinen sielu ottaisi taas kyytiin välille tre-d-keskus...??
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Yogi

• Veteraani
« Vastaus #3 : Tammikuu 17, 2006, 13:44:00 ip »

Minulla on nyt auto täynnä, mutta jos tulee peruutuksia, joku voi vielä sopia.
Kirjattu
Aina napit vastakkain ollaan Pöystin kanssa. Ei ole hyvä tämä Pöysti.

Tatta

• Jäsen
« Vastaus #4 : Tammikuu 19, 2006, 20:21:06 ip »

Espoo - Tampere - Espoo välille muutama istuinpaikka (3)vapaana.

Tatta
Kirjattu
*** Tatta ***

"Mielipuolisuus on perinnöllistä. Saat sen lapsiltasi. "

DYYNI

• Aloittelija
« Vastaus #5 : Tammikuu 20, 2006, 22:12:36 ip »

Hei,
Minä olen menossa Tampereelle junalla, ja se olisi perillä joko 5.30 aamulla tai sitten 10.50 aamupäivällä, riippuen kumman junan valitsen. Tosi kiva...
Soitin D-keskukseen, voisiko sinne mennä edellisenä iltana, mutta ei kuulema onnistu. Tietääkö kukaan jotain edullista yöpymispaikkaa Tampereella, ajattelin siis jos olisin mennyt Tampereelle jo sunnuntaina.

T: Dyyni
Kirjattu

Kerttuli

• Veteraani
Hotelli Tampereella
« Vastaus #6 : Tammikuu 23, 2006, 12:20:07 ip »

Esim. Omenahotelli on Tampereella edullinen, 55 euroa / yö. Varaus kätevästi netistä:  Omena-hotelli

p.s. D-keskus on varattu 22-23.4 jotka ovat lauantai ja sunnuntai. Tarkoitit varmaan että majoittuisit Tampereella jo perjantaina 21.4?
Kirjattu
Mikä ei tapa - se vahvistaa.

dadda

• Lentävä kynä
« Vastaus #7 : Tammikuu 23, 2006, 15:33:50 ip »

Dyyni, mulla siis edelleen sama juttu; eli olen perillä pohjoisesta 5 maissa tulevalla yöjunalla.

Löytyisikö meille kyytiä joltain, tai otettaisiinko yhdessä selvää julkisista (muistaakseni oli viimeksi aika hankalaa, mutta nyt kun tiedän paikan voisi olla helpompaa).

Olisi joka tapauksessa kiva nähdä vaikka silloin aamulla asemalla, ettei olisi yksin aikaisin aamulla, ellet sitten pädy tuohon hotellivaihtoehtoon Mitäs sanot?
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Ierikka

• Intoilija
« Vastaus #8 : Tammikuu 24, 2006, 00:30:31 ap »

Mun kyytiini mahtuu kolme väliltä Halikko (Salon kupeessa) Diabeteskeskus. Jos Tampereelle junalla tulijoille ei ilmaannu muuta kyytiä, eikä mulle tule ketään aiemmin matkalta voin kiepata esim. Tampereen aseman kautta, MUTTA että kuudelta. Kamalan aikaista.
Ottaakaapa suoraan vaikka yksärillä yhteyttä; pidän paikan silloin varattuna.
Kirjattu

dadda

• Lentävä kynä
« Vastaus #9 : Tammikuu 24, 2006, 11:11:28 ap »

Hei, en nyt äkkiä löytänyt, miten tässä uudessa lähetetään yksäriä tästä tilasta, niin vastaan näin. Eli jos ketään ei ilmaannu kyytiin aiemmin, tulisin mielelläni asemalta kyytiin, MUTTA tietenkään ei tarvitse tulla niin aikaisin!! Kyllä siellä asemalla aamukahvia saa, vielä jos saan ton dyynin kaveriksi , ni johan siellä viihtyy siiheksi kun nyt vaan pääset järkevästi! tilaisuuskaan ei kai ala kuin vasta klo ... ??
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #10 : Tammikuu 24, 2006, 12:16:49 ip »

Aikataulusta:
Viime kerralla muistaakseni aloitettiin lounaalla, joka oli klo 11:n maissa ( vai klo 12???). Kaipa siellä ovet on auki sentään vähän aikaisemmin.

Yksityisviestin saat menemään klikkaamalla ko. henkilön nimeä, jolloin pääset henkilötietoihin ja sieltä :  Lähetä yksityisviesti
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

DYYNI

• Aloittelija
« Vastaus #11 : Tammikuu 25, 2006, 14:26:41 ip »

Dadda, laitoin Ierikalle viestiä,että voisin lähteä samassa kyydissä, jos kyytiin vielä mahtuu. Mä saatan mennä ehkä Tampereelle jo sunnuntaina (epävarmaa vielä).
Mut voitais nähdä asemalla aiemmin, sopii mulle.

t:dyyni
Kirjattu

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #12 : Tammikuu 25, 2006, 14:41:05 ip »

Lainaus:

Mä saatan mennä ehkä Tampereelle jo sunnuntaina

Ihan vain uteliaisuuttani: Menetkö paikalle siis viikkoa aikaisemmin..? Tuo tapaaminenhan on lauantaista sunnuntaihin. Vai katsoinko kalenterin väärin..?
Kirjattu

DYYNI

• Aloittelija
« Vastaus #13 : Tammikuu 26, 2006, 07:00:37 ap »

Hei Ierikka,  mä ymmärsin väärin, luulin et tarjosit kyytiä aiemmalle diabeteskurssille eikä tuonne huhtikuussa olevalle. Joten vapautan autopaikkani, koska en ole silloin huhtikuussa menossa D-keskukselle. Mun moka.  
T:dyyni
Kirjattu

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #14 : Tammikuu 26, 2006, 07:56:54 ap »

DYYNI: Tässä viestiketjussa on käsittääkseni puhuttu koko ajan siitä Kohtauspaikan tapaamisesta, joka on siis vuorokauden mittainen. Ei siis ole kysymys kurssista. Harmi, ettei se ilmennyt missään.  
Kirjattu

Linkkejä