Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6972 jäsentä  •  418227 viestiä  •  19999 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi beret, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Oliko arpaonnea ?  (Luettu 8214 kertaa)

rock*

• Intoilija
Re: Oliko arpaonnea ?
« Vastaus #15 : Toukokuu 04, 2005, 21:57:00 ip »

uteliaana ihmisenä avasin, ja .. tittididii, yllätys, kynä ja muistilehtiö!

...ja en aio lunastaa.. hmph..
Kirjattu
*D1 vuodesta 1994
* 04/07 ja 11/08 prinsessojen äiti

kastanja

• Aloittelija
« Vastaus #16 : Toukokuu 05, 2005, 00:28:00 ap »

Avasin ja maksoin arvat, patakinnas tuli. Mutta ajattelin maksua kannatusmielessä, omalla lapsella diabetes, sen verran voi liittoa tukea, itsekkin kuitenkin hyödymme liiton palveluista, eikös tämä palstakin pyöri liiton aloitteesta...
Ja on hyvä kuitenkin kun arpoja ei ole pakko lunastaa!
Tämä minun mielipiteeni ja näkökantani! Kyllä sitä rahaa on turhempaankin mennyt...
Kirjattu

Jape

• Lentävä kynä
« Vastaus #17 : Toukokuu 05, 2005, 20:40:00 ip »

Kertokaapa sitten jos olette jotain arvokkaampaa kuin kyniä, muistilehtiöitä tai patakintaita voittaneet.
Kirjattu
Jape, vanha pessimisti.

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #18 : Toukokuu 05, 2005, 20:51:00 ip »

Jippii,
minulla on nyt 15,- euron oteliina. Ajattelin antaa sen nivelreumaiselle ystävälleni ja samalla kiillottaa sädekehääni maksamalla Diabetesliitolle  kymmenykseni.

Menee ihan hyvään tarkoitukseen!    Jos joku muu järjestö lähettää, heitän yleensä arvat roskiin, koska en pidä pakkomyynnistä.
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Sefa

• Jäsen
« Vastaus #19 : Toukokuu 21, 2005, 01:38:00 ap »

Minä en voittanut mutta toinen voitti arvoistani patakintaan. Oliko niissä arvoissa mitään muita voittoja laisinkaan? Jaettiinko meille rividiabeetikkokrooonikoille taaaas ne kuten Riksu jo jotenkin Prkl:n tai jotain siihen suuntaan kehnoimmat palkinnot? Näinköhän ne diabetes geenitkin silloin minunkin syntyessä on valittu, enpä enää ihmettele miksi minä sain katelliset naapurit, työkaverit ja työnantajat ja vieläpä tyhmät opettajat ja kiusaavat koulukaverit, geenien arpojan syytähän se kaikki lie ollut. Kallis patakinnas tuli tai ei ole vielä kuulunut vaikka maksoinkin arvat. Jääneekö sekin saamatta kun voittaja oli muu kuin arpojen tilittäjä? Epärehtiä peliä tämäkin kuten kaikki muutkin seikkailutukset. Tulee näitä "tämä on maksu näistä tuotteista tai arvoista" pyyntöjä muiltakin tuotteitaan/arpojaan lähetteleviltä sairaiden järjestöiltä kuin diabetesliitolta. D-liiton pitäisi pyrkiä virheettömämpään myyntiin, sillä epäsuosioon joutuminen merkitsee ennen muuta meille diabeetikoille varsinkin suurta menetystä sekä taloudellisesti että tiedollisesti. Niitä pesän likaajia "pelimiehiä ja naisia" kyllä tänä päivänä löytyy joka puolelta, eikä peli sillä vastapuolellakaan aina kovin rehtiä ole.
Kirjattu

Lalli

• Aktiivinen
« Vastaus #20 : Toukokuu 21, 2005, 22:32:00 ip »

Minä sain led-avaimenperän! Avasin kaikki arvat ja odotin saavani auton. Maksoin kyllä sen 15 euroa ihan kannatuksen vuoksi. Onhan tuosta liitosta hyötyäkin ollut. Muistaisi vaan palauttaa arvan niin pääsis ihmettelemään avaimenperää. Ja sitten hukkaamaan tai rikkomaan sen.
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #21 : Toukokuu 21, 2005, 23:00:00 ip »

Mullekin tuli se oteliina. Nytpä ainakin tiedän mikä se on.  
Autonhimossa ne arvat katsoin... Tunnustan!
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #22 : Toukokuu 22, 2005, 10:00:00 ap »

Tuin D-liittoa 15 eurolla ja ajattelin tukea vielä lahjoittamalla heille voittamani kynä/muistilappusetin  
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

Tiina56

• Matkailija
« Vastaus #23 : Toukokuu 22, 2005, 12:25:00 ip »

Vietin pari viikkoa Diabeteskeskuksen hyvässä hoidossa. Sinä aikana tuli todistettua että muutakin voitetaan. Kurssitoveri voitti kävelysauvat joiden korkeus voidaan säätää!!
Kirjattu

marjalehti

• Intoilija
« Vastaus #24 : Toukokuu 24, 2005, 08:52:00 ap »

Onkohan ne "paremmat" voittoarvat sitten jätetty sinne kurssikeskukseen?  
Terveisin ikionnellinen oteliinan tuleva omistaja
Kirjattu
D1, Humalog Animas-pumpussa

Kerttuli

• Veteraani
« Vastaus #25 : Toukokuu 24, 2005, 10:02:00 ap »

Minä heitin arvat roskiin.
Harrastan mieluummin suoran tuen antamista, en pidä tämän tyyppisistä arpajaisista.
Voittoihin menee kuitenkin rahaa ja jos annan rahaa jonkin toiminnan tukemiseen haluan että summasta mahdollisimman suuri osa menee tukemani toiminnan hyväksi.
Kirjattu
Mikä ei tapa - se vahvistaa.

Lalli

• Aktiivinen
« Vastaus #26 : Toukokuu 24, 2005, 14:34:00 ip »

Minä ostin maaliskuussa kurssikeskuksesta 2 tai 3 arpaa enkä saanut mitään 1 kurssilainen vissiin voitti jonkun pienen jutun. Näistä mitä kotiin tuli sain sen avaimenperän.        Jos joku voittaa jotain noista isommista palkinnoista niin kertokaapa täälläkin!
Kirjattu

Renzo

• Aktiivinen
« Vastaus #27 : Toukokuu 24, 2005, 18:26:00 ip »

Minä taasen pienensin saldoa yli kolmenkymmenen vuoden ajalla karkeista säästämillä rahoilla  arpanipun arvon verran, eikä tuntunut pahalta, vaikka tiedän ison osan menevän jakeluun, painatukseen ja palkintoihin. Kaikki mitkä jäävät diabetes toiminnan hyväksi tulee kuitenkin erittäin hyvään tarkoitukseen.
Kirjattu
Kun avaan lompakkoni, minulle tulee outo tunne, että raha ei ole enää muodissa.

BoyTroll

• Vieras
« Vastaus #28 : Kesäkuu 17, 2005, 01:20:00 ap »

Oli.. Voitin verenpainemittarin:) Niitä oli jaossa vain 30.
Kirjattu

MR_

• Intoilija
« Vastaus #29 : Kesäkuu 18, 2005, 11:48:00 ap »

...ja Kerttulin arvoissa oli tietysti se auto!    Onnea RR-mittarin voittaneelle!
Kirjattu
Kompassi rikki,
kartta revennyt,
ei ihme, että
elämä kulkee
omia teitään!

Linkkejä