Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6983 jäsentä  •  418367 viestiä  •  20017 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Humpy Dumpy, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: 4.-8.4. Diabeteskeskus  (Luettu 4495 kertaa)

Nikka

• Vanha tekijä
4.-8.4. Diabeteskeskus
« : Huhtikuu 09, 2005, 17:42:00 ip »

Sorppana vaan, että tukin keskustelua tällä viestillä,mutta haluan tosiaan kiittää vielä kerran kaikkia 4.-8.4 kurssilla olleita. Meillä oli hyvä ja toimiva ryhmä ja ainakin itselleni teki hyvää olla omien joukossa ja ruotia kerrankin koko rahan edestä deeasioita.

Henkilökunta on asiantuntevaa, ei voi kun ihmetellä. Kauan sairastaneena ajattelin mennessäni,että suurin osa on varmaan entisen kertausta,mutta eipä ollutkaan. On myös helpottavaa,että diabeetekseen paneudutaan kokonaisuutena,ei vain yhteen asiaan.

Vertaistuesta ei tarvinne mainita erikseen.Moni saanoikin,että oli helpotus huomata,ettei kaikilla muillakaan aina mene niin kamalan hyvin ja että virhearviointeja ja swelittämättömiä matalia tai korkeita tulee kaikille.

Joten kiitos vielä kerran ja suosittelen kurssia kaikille  

PS. Kurssilla tuli sitten tuuletettua kerralla koko pää.Intohimoisesti pumppua vastustaneena(itselleni) alan kallistua hiljakseen pumpun suuntaan ja tulen varmaan tässä kohta kysymään asiaa hoitopaikastani. Levemiriin pitää koittaa saada ensin jotain tuntumaa,mutta paraskaan pistoshoito ei näytä tuovan sitä tasaisuutta,jota pumpulla voisi tavoitella..Että sellasta ..
Kirjattu

RAR

• Lentävä kynä
Re: 4.-8.4. Diabeteskeskus
« Vastaus #1 : Huhtikuu 10, 2005, 12:25:00 ip »

Minä sain myös tiedon, että pääsin toukokuussa 2 vkon Nefropatia-kurssille!
Työnanaja ei ollut kauhean tyytyväinen, koska työtilanne tulee olemaan juuri silloin kiireinen. Mutta onneksi kitenkin ymmärsi, että kysymys on kuntoutuksesta eikä mistää varsinaisesta lepolomasta. Tosin itse otan sen myös sellaisena, koska saan kokonaisvaltaisesti keskittyä vain itseeni.
Toivottavasti saan hyvää informaatiota siitä, mitä tulevasuus tuo mahdollisesti tullessaan ja miten voin itse vaikuttaa eniten nefropatian etenemiseen.

Keiju
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #2 : Huhtikuu 10, 2005, 17:38:00 ip »

Keiju, hienoa  

Itse kävin tuon saman nefropatia-kurssin viimevuonna loka-marraskuun vaihteessa ja kovasti olin tyytyväinen.

Kahdessa viikossa ehtii todellakin keskittyä vain itseensä eikä aika mene pelkästään alkusopeutumiseen ja kotiinlähdön valmisteluun  
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #3 : Huhtikuu 10, 2005, 22:39:00 ip »

Hyvä Keiju,että pääset nyt hoitamaan vaan itseäsi.Viikko on kyllä ihan lian lyhyt..aika menee tosiaanensin tutustumiseen ja sitten lähtöön. Olin sen verran varmaan vielä mietteissäni anoppilaan lähtiessä,että ne piikitkin jäi tarkistamatta ( siis todellinen pääkpopan tuuletus..)
Kirjattu

Linkkejä