Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Valistusta ja toimintaa deeomaisen puolisoille??  (Luettu 3019 kertaa)

Nikka

• Vanha tekijä
Valistusta ja toimintaa deeomaisen puolisoille??
« : Tammikuu 22, 2005, 20:38:00 ip »

En keksinyt mitään parempaakaan otsikkoa..

Kun tuli tuossa mieleeni,että nykyisin kaikki perhekurssitkin taitaa olla deelasten perheille??

Mutta onko kukaan kuullut paikallisesta-tai liiton toiminnasta aikuisten deeihmisten omaisille,esim puolisoille??

Asiasta puhuttiin meillä eilen kotona,mikä oli aika hauskaa,koska olemme olleet yhdessä 16 vuotta ja nyt tuli toiselle mieleen,että missähän tällasta porukkaa voisi tavata?

Kovin harvoin täälläkään omaiset/puolisot ilkeää tuulettaa tai kysellä mitään..(meilläkään ei saa tuulettaailman mun lupaa,ettei vaan käy ikävä ristiveto     )
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
Re: Valistusta ja toimintaa deeomaisen puolisoille??
« Vastaus #1 : Tammikuu 26, 2005, 14:47:00 ip »

Kannatettava ajatus. Meillä tuo lähiopetus ei oikein ole mennyt perille kolmentoista vuoden kovasta yrittämisestä huolimatta. Ehkä perheen ulkopuolelta tuleva valistus lankeaisi hedelmällisempään maastoon.

Syöpäpotilaille ainakin järjestetään viikonmittaisia kuntoutuskursseja, joihin pääsee puolison kanssa. Muistaakseni osa ohjelmasta on yhteistä, osa pelkille potilaille ja osa puolisoille.

Parasta antia olisi puolisolle se toisten puolisoiden tapaaminen. Huomaisi, ettei toi meidän muija olekaan ainoa hullu...  
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #2 : Tammikuu 26, 2005, 14:50:00 ip »

Nikka,
kysymyksesi olikin monimielisempi kuin ensilukemalta huomasin. Otsikkoon valitsemasi termi on deeomaisen puoliso.

Sehän olen minä itte!  
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #3 : Tammikuu 26, 2005, 15:14:00 ip »

Juu ja "diabetes ja nefropatia" -kurssi on myös sellainen, jossa on varattu osa paikoista omaisille. Siis tää kurssi on Diabeteskeskuksessa.

Tosin itseäni tuo ei pahemmin koskenut, koska ei ollut sitä omaista, jonka olisin kurssille raahannut  

Ja kiinnitin myös huomiota samaan kuin askoo: tuohon otsikkoon. Siis "deeomaisen puolisoille" => minulle, jos mulla olisi puoliso  
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #4 : Tammikuu 27, 2005, 02:05:00 ap »

Kappas kun ei taas uni meinaa tulle..

No joo se otsikk oli tyhmä mutta mua sanotaan kotona deeomaiseksi kun heittäydyn hankalaksi,joten en keksinyt osuvampaakaan..

Hyvin sanottu"että huomaisi,että toi meidän muija ei olekaan ainoa hullu"..
Kirjattu

Linkkejä