Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: ONE TOUCH ULTRA SMART-MITTARI  (Luettu 11881 kertaa)

äskoo

• Lentävä kynä
Re: ONE TOUCH ULTRA SMART-MITTARI
« Vastaus #45 : Maaliskuu 30, 2006, 11:18:26 ap »

Minä olen hankkinut ohjelmat ja kaapelit (jopa jonkun mittarinkin) omalla kustannuksellani ja olen siihen valmis jatkossakin, jos koen niitä tarvitsevani. Minun hoitopaikassani mittariltani ei tiettävästi voi tietoja purkaa, joten vien sinne itse tulostamani käppyrät. En pidä sitä kovin suurena vaivana.

Itse pitäisin huomattavasti tärkeämpänä riittävää liuskojen saantia, jos nämä kaksi asiaa pitäisi asettaa vaihtoehdoiksi. Ja vaihtoehtojen valinnoistahan nykyään niukkenevien terveysmäärärahojen aikana onkin juuri kysymys. Kaikkea ei voi saada.
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #46 : Maaliskuu 30, 2006, 11:19:54 ap »

Kun ostin itselleni ekan sellaisen mittarin (olisikohan ollut Euroflash?), jossa oli tuo tietokoneliitäntä mahdollisuus, sitä kaapelia ei ollut mukana sen enemäpää kuin niitä ohjelmakorppujakaana ja olin tosi pettynyt.
D-lehdessä oleva mainos kun oli niin harhaanjohtava silloin, että siitä olisi päätellyt, että kuuluivat mittaripakettiin.

Otin yhteyttä ko. maahantuojaan ja annoin  pientä reklamaatiota asiasta! Mielestäni mainos oli täysin harhaanjohtava ja mielestäni mittarilla ei tehnyt yhtään mitään enemäpää kuin vanhallanikaan ilman tuota kaapelia ja ohjelmaa.
Maahantuoja oli tietysti pahoillaan asiasta ja loppujen lopuksi sain ilmaiseksi nuo lisävarusteet anteeksipyynnön kera. Seuraavassa D-lehdessä oli maininta siitä, että kaapeli ja ohjelma maksaa erikseen.
Kirjattu

Nainen57

• Aktiivinen
« Vastaus #47 : Maaliskuu 30, 2006, 12:34:03 ip »

Kysymys teille kaikille ICT & D1 ammattilaisille: tämä OTUS mittarikaan ei siis tue macintosh OS X (10.4.5)? eikä tuloksia voi purkaa iPod nanoon? vai mitä häh?
Kirjattu
D1 vuodesta 1991, 670g 21.11.2019 (sitä ennen 640g ja Veo)

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #48 : Maaliskuu 30, 2006, 12:58:24 ip »

No valitettavasti tämä "ICT-ammattilainen" ei ole perehtynyt lainkaan mittarivalmistajien tarjoamiin ohjelmistoihin, joten enpä osaa vastata

Jos ohjelmistosta olisi Mac-versio, niin pelaisihan se...

Tuota minä en ihan ymmärtänyt, että mihin sinä niitä tuloksia siinä iPod nanossa käyttäisit (tuskin ainakaan musiikkina kuuntelisit   )? Mutta eipä ole koko soitin mulle tuttu

Ai niin, edelleenkään mielestäni ei ole kyse fyysisen mittarin tukemasta asiasta vaan sen PC-ohjelmiston, jonka avulla tiedot voidaan mittarista käydä nappaamassa ohjelmiston käytettäväksi.
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #49 : Maaliskuu 30, 2006, 13:16:13 ip »

Täysin amatöörin kommentti aiheen vierestä:

Perheessä, kun on yksi macin käyttäjä, voi päivittäin todeta, että oikein mitään rompetta tai softaa ei ole helposti saatavissa maciin tai, jos onkin, siitä saa maksaa tuplasti!  

Mahtaisivatko laite- ja järjestelmävaatimukset löytyä täältä:
http://www.lifescaneurope.com/fin/tuotteet/otdms/software#requirements

P.S. Vastaus löytyikin FAQ:sta:

Lainaus:

Onko OneTouch-ohjelmisto yhteensopiva Macintosh®-tietokoneen kanssa?
Ei. Ohjelmisto on tarkoitettu käytettäväksi IBM-yhteensopivassa tietokoneessa, jossa on Pentium II -prosessori (tai tehokkaampi). Tästä ohjelmistosta ei ole tarkoitusta julkistaa Macintosh-versiota.

Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Linkkejä

Osallistu Diabetes arjessa -kyselyymme

Julkaistu 07.08.2020 | 10:59