Kohtauspaikka > Hoitovälineet

Accu-chekin tarkkuus

(1/3) > >>

Marke:
Opetin eilen tulevan ekaluokkalaiseni opettajaa mittaamaan verensokereita minun sormestani. Käytössämme on Accuchek compact. Mittasimme 2 kertaa ja arvot olivat 6,2 ja 5,5, MINUUTIN VÄLEIN! Mihin voi luottaa ja mikä on hyväksyttävä vaihteluväli? Kokemuksia?

SatuSinikka:
Samanlaisesta mittarista toinenkin kysymys: meillä mittari ei lähde aina käyntiin. Joudun painamaan memo- tai set-painikkeita, että jotain tapahtuisi. Vaikka kuinka painaa käynnistysnappia, mitään ei tapahdu. Mittari vaihdettu kertaalleen uuteen mutta siinäkin sama ongelma. Tapahtuu 2-3 krt viikossa (5 mittausta/päivä). Miten muilla?

Satu

timo:
Kyllä tuo 6,2 ja 5,5 mahtuu ihan hyvin  mittaustarkkuuden rajoihin. Tuo mittarin näyttämä yhden desimaalin tarkkuus johtaa vähän harhaan, koska se ei oikeasti aina ole noin tarkka.

T. timo

**DONOTDELETE**:
Hei!
Meillä on käytössä accu-chekin compact mittari. Mittauksia on 5-6/pv. Sairaalassa vertasimme suonesta otettuun verensokeriarvoon mittarin sormenpäästä otetun arvon kanssa ja piti täysin paikkansa.(ainakin viimeksi)
Meillä ei myöskään mittari aina mene päälle, mutta kun odotan hetken ja painan tosi jämäkästi uudelleen "käynnistys"painiketta niin se taas pelaa. En tiedä mistä moinen johtuu, mutta en välitä siitä, koska sitä tapahtuu kuitenkin melko harvoin. Mittari on muutoin tosi kätevä ja 6-vuotias poikani tykkää itse sillä mittailla sokereitaan. en vaihtaisi sitä toiseen enää.

Miepä vaan:
Mun mittari ei kanssa aina käynnisty, mut auttaa, kun heiluttaa edestakasin sivusuunnassa sitä päätä, mistä liuska tulee ulos. Luulen, että siinä kohdas on nii paljo liikkuvii osii, jotka ei oo tarpeeks tukevasti kiinni, että osat siirtyy tavallaa väärille paikoille, ja mittari ei suostu siksi käynnistymään. tosin en todellakaan ole mikään tekniikan ihmelapsi... Pitäisiköhän oikein laumassa kysäistä valmistajalta? Muuten mittari on nimittäi kätsy!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta