Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: D1 ja uusi raskaus kun vielä imettää  (Luettu 1259 kertaa)

Guest

• Vieras
D1 ja uusi raskaus kun vielä imettää
« : Tammikuu 11, 2005, 16:19:00 ip »

Hei!

Olen sairastanut D-ykköstä puolivuotiaasta asti, eli 28 vuotta. Ihana, täysin terve esikoispoikani syntyi viime huhtikuussa, eli on nyt 9 kk, ja nyt jo kuumeillaan uutta vauvaa. Haluaisinkin kuulla muiden kokemuksia raskaaksi tulosta ja imettämisen jatkamisesta, onnistuuko, ja miten verensokerit mahtavat heitellä? Entä miten muuten d1 ja pieni ikäero lasten välillä? Miten olette jaksaneet niin henkisesti kuin fyysisestikin?
Enpä olisi ikinä uskonut, että uusi vauvakuume iskee näin pian. Raskaus ja synnytys kyllä sujuivat ongelmitta, mutta poikamme on kärsinyt useista korvatulehduksista ja ollut melkein koko ajan huono nukkuja öisin. Silti hän on niin ihana, että tekee jo mieli toista...
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
Re: D1 ja uusi raskaus kun vielä imettää
« Vastaus #1 : Tammikuu 17, 2005, 14:59:00 ip »

Eikö kukaan ole koskaan ollut vastaavassa tilanteessa? Viitsisikö joku kertoa omia kokemuksiaan? Vai onko aiheesta ollut aiemmin jo täällä keskustelua, ja minulta on jäänyt se huomaamatta, tietääkö joku?
Kirjattu

saaruska

• Matkailija
« Vastaus #2 : Tammikuu 17, 2005, 16:37:00 ip »

Hei vaan!

Minulla on kokemusta pienes
Kirjattu

saaruska

• Matkailija
« Vastaus #3 : Tammikuu 17, 2005, 16:43:00 ip »

.. Ja taas tää kone kettuilee minulle + lintu kiusaa olkapäällä.. Mutta yritetäänpä jatkaa (sitten lensi toinen lintu päähän kiusaamaan...)

Meidän lapsilla on ikäeroa 11,5 kk. Imetin ensimmäistä hyvinkin, kun odotin jo toista. Ei sitä kyllä suositeltu keskenmeno vaaran vuosi, mutta puoli vuotiaaksi poika oli rintalapsi, sitten jätti itse rinnan pois. Maidon maku ilmeisesti muuttui. Raskasta aikaa se kyllä oli. Enään en NIIN
Kirjattu

saaruska

• Matkailija
« Vastaus #4 : Tammikuu 17, 2005, 16:44:00 ip »

.. Ja taas tää kone kettuilee minulle + lintu kiusaa olkapäällä.. Mutta yritetäänpä jatkaa (sitten lensi toinen lintu päähän kiusaamaan...)

Meidän lapsilla on ikäeroa 11,5 kk. Imetin ensimmäistä hyvinkin, kun odotin jo toista. Ei sitä kyllä suositeltu keskenmeno vaaran vuosi, mutta puoli vuotiaaksi poika oli rintalapsi, sitten jätti itse rinnan pois. Maidon maku ilmeisesti muuttui. Raskasta aikaa se kyllä oli!
Kirjattu

Marja68

• Intoilija
« Vastaus #5 : Tammikuu 17, 2005, 22:44:00 ip »

Minäkin imetin vielä ensimmäistäni, kun tulin toisen kerran (vahingossa) raskaaksi. Esikoinen oli vähän yli vuoden, kun raskaus todettiin. Vieroitin hänet sitten pikkuhiljaa parissa kolmessa viikossa. Ajattelin, että imetys ja raskaus ovat liian rankkoja kropalle kestää yht'aikaa. Verensokereihin ei imetyksellä ollut enää merkitystä, lapsi kun söi jo paljon muutakin. Hyvin kaikki meni.

Ikäeroa lapsilla on vajaa kaksi vuotta. En kokenut pientä ikäeroa ollenkaan raskaaksi eikä D1 mitenkään haitannut, taisin raskauden jälkeen jälleen unohtaa koko sairauden, ei sille ollut aikaa.
Kirjattu

Linkkejä

Osallistu Diabetes arjessa -kyselyymme

Julkaistu 07.08.2020 | 10:59