Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6900 jäsentä  •  416957 viestiä  •  19922 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Tyypin 1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Tätä on vertaistuki parhaimmillaan!  (Luettu 2111 kertaa)

Nina

• Aloittelija
Tätä on vertaistuki parhaimmillaan!
« : Elokuu 30, 2005, 11:12:00 ap »

Tyttären Diabetes on tällä hetkellä (vaihteeksi) erittäin huonossa hoitotasapainossa ja mitä enemmän asiaan yrittää vaikuttaa sitä enemmän mennään metsään. Ymmärrätte siis varmaan että mieli on hoitovastuussa olevilla vanhemmilla melko apea ja olo tämän sairauden edessä voimaton. Varsinkin minä äitinä olen viime päivien aikana itkenyt useammat itkut kun en saa sokereita kohdilleen. Noh...

Tässä päivänä eräänä kun oikein ahdisti, kiukutti ja itketti otin puhelimen ja soitin perhekerhotoiminnan kautta tutuksi tulleelle äidille. Sain purkaa pahaa oloa ihmiselle joka tiesi tasan tarkkaan mistä puhun. Pian kaikki surut ja murheet olikin vaihtuneet valoisamman huomisen odotukseen, itku nauruun ja kyyneleet pilkkeeseen silmäkulmassa. Tytön sokeriarvoissa ei siis muutosta ole vielä tapahtunut mutta äidin mieli on monin verroin parempi ja "aseet ladattu" taistelussa vuoristorata-ilmiötä vastaan! Toivottavasti pystyn joskus itse auttamaan samalla tavalla jotakuta muuta! Kiitos kaikille tämän palstan kirjoittajille. Näistä jutuista saa aina vähän ylimääräistä virtaa arkeen.

Tasaisia mittaustuloksia kaikille toivotellen, Nina
Kirjattu

Linkkejä