Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6983 jäsentä  •  418359 viestiä  •  20016 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi MAAPPE, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: lomalla  (Luettu 1006 kertaa)

Guest

• Vieras
lomalla
« : Kesäkuu 05, 2004, 03:58:00 ap »

Vuosi on sairastumisesta kulunut ja minulla alkaa ensimmäinen kesäloma diabeetikon äitinä. Miten onnistuu saanko siirrettyä herätystä edes tunnilla eteenpäin , kun ei millään kehtaisi koko kesälomaa herätä klo 7 niinkuin työpäivinä, kun lapset pitää viedä klo 8 hoitoon. Eli voinko siirtää aamupistosta ja ruokailuja tunnilla mahdollisesti enemmälläkin eteenpäin vai olenko lopun ikäni tuomittu heräämään klo 7.
Kirjattu

poika-01

• Vieras
Re: lomalla
« Vastaus #1 : Kesäkuu 05, 2004, 18:40:00 ip »

Kyllä meillä silloin tällöin herätään tuntia myöhemmin (3-pistos hoito)
Herättyämme olen laittanut protan ja aktran.
Aamupäivä mennään tunnin viiveellä ja päivällisellä olen "aikaeron" tasannut normaaliin ruoka aikaan.
Hyvin on toiminut  
Tuntia enemmän en ole viiraillut, kun 3-vuotiaalla on tuo "sisäinen kello" eikä nuku kello 8.00 pitempään ikinä  

Oikein hyvää kesälomaa teille!!!
Kirjattu

poika-01

• Vieras
« Vastaus #2 : Kesäkuu 05, 2004, 18:45:00 ip »

lisäys
Kävin tuolla kattelemassa ja huomasin teillä olevan monipistos hoito, ja mielestämi se antaa vielä enemmän liikkumavaraa.
Ja kesälomahan on vaan kerran vuodessa  
Kirjattu

peppi40

• Jäsen
« Vastaus #3 : Kesäkuu 06, 2004, 20:42:00 ip »

Hei merde,

Mielestäni kesälomalla saa ja on syytäkin elää vähän erilaista elämää kuin talvella. Meillä eletään kesällä aika tavalla eritavoin kuin talvella. Yritetään herätä viimeistään 9- puol kymmenen (talvella 7-puol8). Ihan hienosti menee.

Toisella tyttärellä Lantus ja sen pistäminen on aina ollut illalla, joten se ei aiheuta hankaluuksia ja rakettihan laitetaan silloin, kun syödään. Toisella tyttärellä Detemir (Novolta tuleva uusi ylipitkä) pitkänä ja kaksi kertaa päivässä, mutta sen pistäminen siirtyy vastaavasti eteenpäin päivärytmissä.

Et ole tuomittu heräämään klo 7. Nauti ja muista elää.

T. Kahden d-tyttären äiti (lomalla koko kesän tyttöjen kanssa ja me nautitaan)
Kirjattu

Linkkejä