Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6912 jäsentä  •  417178 viestiä  •  19933 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Savoost, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: mistä motivaatiota?!  (Luettu 2474 kertaa)

**nannu**

• Vieras
mistä motivaatiota?!
« : Toukokuu 19, 2005, 10:44:00 ap »

mulla ei oo suunnilleen  minkäänlaista motivaatiota hoitaa itteeni. en jaksa pistää insuliinia läheskään aina kun syön ja sokerin mittaan noin kerran päivässä! nyt kyllä poikaystävä rupes huolehtiin (lopetti sen hetkeksi ja sen kyllä huomasi..) q huomas etten tee oikeestaan mitään.. mutta ei sekään aina oo kattomassa että pistän varmasti ja mittaan sokruja. että pitäis itekki jotai.. mua niin v*****aa! sitte q on vielä epilepsia ja astma kaiken lisäks..!! ja nyt tulee järkyttävät siitepölyallergiat ja kaikki!    mä en jaksa enää.. tää on niin perseestä!!!
Kirjattu

Lalli

• Aktiivinen
Re: mistä motivaatiota?!
« Vastaus #1 : Toukokuu 19, 2005, 22:21:00 ip »

Kuullostaa hankalalta tuo sinun tilanne kun kuitenkin päävastuussa hoidosta on diabeetikko itse!   Minkälaista apua kaipaisit ja oletko ottanut selvää kuka tai mikä sinua auttaisi? Tsemppiä toivottelen, ymmärrän kyllä väsymyksesi kun on monta juttua!
Kirjattu

little wing

• Intoilija
« Vastaus #2 : Toukokuu 19, 2005, 23:06:00 ip »

kohtalotovereita ollaan...
koko elämä heittää häränpyllyä taas, ei yhtään innostais stressata vielä diabeteksestakin. ja sen tosiaan huomaa ---> hba1c 15,1%. v-tuttaa vaan kun kaikki kaatuu päälle kerralla, eikä vaan jaksa...! vanhempien ero sattuu vieläkin, äiti menossa uusiin naimisiin miehen kanssa jota en voi sietää(normaalia kai..), poikaystävä jättämässä, ei ystäviä, pelkkää yksinäisyyttä ja pelkoa. eikä kukaan edes noteeraa, tuntuu kuin olisin ilmaa kaikille.
täytynee aloittaa cipralexit uudelleen....  
Kirjattu
It's not easy to be me

marjukka

• Vanha tekijä
« Vastaus #3 : Toukokuu 20, 2005, 12:34:00 ip »

itse löysin motivaatiota kun tutustuin ihan livenä toisiin diabeetikkoihin. tänne kirjoittelu ja lukeminen ovat ihan ookoo mutta mielestäni tapaamisissa on enemmän antia. taikaiskusta mitään ei tapahtunut vaan viitisen vuotta tässä jo on koettanut räpiköidä vähän paremmin eteenpäin. pysyy asia jotenkin mielessä vaikka loppuviimeksi harvoin diabeteksesta puhutaan.
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #4 : Toukokuu 20, 2005, 12:42:00 ip »

Minulle suurempi ongelma on se, että vaikka motivaatiota on, silti tasapaino on ihan päin prinkkalaa ja mitään paranemista ei tunnu tapahtuvan vaikka kuinka yrittää.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Maaria.

• Vanha tekijä
« Vastaus #5 : Toukokuu 22, 2005, 23:06:00 ip »

Jotenkin hirvittävän helpottavaa lukea toisten väsymistä. Minä sairastan hometta, sairastan ja sairastan. Vuoden 2005 aikana ollut noin 10 päivää, jolloin home ei ole sotkenut sokereita. Oireet tulevat aaltoina, vs nousee vauhdilla ja protaa saa lisätä koko ajan. Sitten vs tulee rytinällä alas.

Eräs keuhkolääkäri sanoi, että oireet voivat jatkua 6 kk altistumisen loputtua. Nyt 2 kk mennyt. Voimat alkaa olla loppu. Ja vauvahaave siirtyy, siirtyy, siirtyy. Hoitovälinejakelusta haukkuivat jälleen tolkuttomasta mittaamisesta. Kun kerroin saaneeni homeoireet entisestä työtilasta, jakaja kysyi, onko minun pakko ylipäänsä tehdä töitä.

Olo on sama kuin d1-naisella. Kaikkesi teet ja silti mittaat hirveitä lukemia.
Kirjattu

Linkkejä

Lääkehoito onnistuu yhdessä

Julkaistu 08.10.2019 | 15:07