Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6912 jäsentä  •  417187 viestiä  •  19933 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Savoost, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: joulun ajan sokrut  (Luettu 2035 kertaa)

-A-

• Aloittelija
joulun ajan sokrut
« : Joulukuu 29, 2004, 20:28:00 ip »

millaisia kokemuksia teillä on tän joulun sokruista?
Minulla korkein mitattu oli 16,3 mut reilun tunnin jälkeen olivat jo 6,5

suklaata,karkkia,ja ruokaa tuli mässättyä ihan kuin silloin ennen tätä D:täkin. Laskeskelin, että lähes koko aladdin, puolet bandaa ja päälle torttuja ja muuta hyvää monta kiloa;)..noh, pitäähän sitä jotain iloja ihmisellä olla näin juhlana =)
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
Re: joulun ajan sokrut
« Vastaus #1 : Joulukuu 30, 2004, 09:10:00 ap »

No tässä vastauksia "vanhalta konkarilta":
24.12 sokerit 3,6-11,0, novorapidia 24 yks.
25.12 sokerit 3,9-16,3, novorapidia 22 yks.
26.12 sokerit 3,3-11,3, novorapidia 22 yks.

Laitoin nuo novorapid-määrätkin esille, koskapa mun "normaalimäärä" on sellaset 10-13 yksikköä ja kuten huomaatte, joulun aika oli melkoista "mässäilyä"  

Olisi kiva tietää muiltakin miten paljon pikainskamääränne muuttui normaalista. Mulla siis suunnilleen tuplaantui.
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #2 : Joulukuu 30, 2004, 09:18:00 ap »

Mulla taas jouluna meni aika vähän pikaa, kun ei kinkusta, kalasta, rosollista ja juustoista kovin paljoa hiilareita kerry. Itse asiassa jopa vähemmän kuin normaaliruoasta, vaikka syön normaalistikin vähän hiilareita. Myös tortut ja suklaa on niin rasvaisia, ettei mulla nosta sokereita kovinkaan nopeasti, niin ettei ne oikein ehdi humalogin vauhtiin mukaan, niin ei sitä uskalla kovin paljoa pistää.
Kirjattu

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #3 : Tammikuu 01, 2005, 23:48:00 ip »

No joulun aikaan oli/ on kyllä aina vähän matalampia sokereita,koska en tykkää makeasta eikä rosollista ja kinkusta ym.oikein sokerit nouse(paitsi sellasista määristä mitä henk.koht.rosollia  kiskon mutta ei kamalasti).

Joka paikassa on tarjolla suklaata, suklaata, suklaata, kekkuakeksiäsoosiakreemiä ja muuta yököttiä..ainoat järkevät herkut olis tavalliset pikkuleivät mutta jouluvieraat söi ne ennen kun ehdin edes purkille  

Mutta vakavasti: mun joulusyömisistä ei juuri tavallista korkeampia sokereita saa aikaseksi. Ainoa huono puoli oli liika makoilu,joten se olis voinut nostaa sokereita kyllä..
Kirjattu

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #4 : Tammikuu 01, 2005, 23:48:00 ip »

Jaa, ei kekkua kun kakkua..(nostaako kekku sokereita??)
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #5 : Tammikuu 02, 2005, 11:22:00 ap »

Nikka, mun mielestä kekku ei nosta sokereita kun aniharvoin, vain silloin kun se on villillä päällä.....mun yhden koiran lempinimi on KEKKU  
Jostain syystä mun sokerit oli todella korkeat joulun ajan, vaikka pähkäilin itsekkin tota ettei hiilareita paljoa mennyt. Paitsi tietysti glögiä meni jonkun verran.
Kirjattu

Linkkejä

Lääkehoito onnistuu yhdessä

Julkaistu 08.10.2019 | 15:07