Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: raskaus  (Luettu 869 kertaa)

Guest

• Vieras
raskaus
« : Lokakuu 30, 2004, 03:34:00 ap »

minulla todettiin vuonna 2001 1.lk:n diabetes. hoitotasapainoni alussa oli korkea jopa yli 12.
nyt kuitenkin yli vuoden ajan hoitotasapainoni on ollut 7.3 vaikka korkeita verensokereitakin on ollut.kuitenkin suurimmaksi osaksi olen pystynyt verensokerini pitämään alle 10 päivittäin.nyt olen luultavasti raskaana ja pelkään lapseni puolesta.onko mahdollista että lapsellani olisi epämuodostumia tai sydänvikooja vaikka pitkäaikaisverensokerini hyvä mutta päivittäiset verensokerit heittelehtivät?tuntuu että insuliinia menee melkein kaksinkertainen määrä edelliseen verrattuna.onko kellään kokemusta tällaiseta?olisi mukava vaihtaa ajatuksia.ottakaa ihmeessä yhteyttä.keneltä muultakaan sitä kunnon tietoa saa kuin itse diabeetikoilta.kiitos jo etukäteen<3
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
Re: raskaus
« Vastaus #1 : Lokakuu 30, 2004, 10:25:00 ap »

Täältä löytyy palsta diabetes ja raskaus. sieltä saat kuulla toisten kokemuksia ja löydät myös muita samassa tilanteessa olevia.

Itselläni on D1 ja terve Emma tyttö 6kk. Odotus meni kaikin puolin hyvin. Hba oli koko ajan alle 6.5%. Vaikka välillä kyllä heitteli hypoista yli 15 arvoihin. Tarkkaa seurantaa vaatii ja novorapidilla sai korkeat arvot korjattua.

Onnea odotukseen ja luottavaisin mielin...
Kirjattu

Linkkejä