Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Kertominen  (Luettu 2138 kertaa)

MR_

• Intoilija
Re: Kertominen
« Vastaus #15 : Heinäkuu 23, 2004, 21:15:00 ip »

Itse en koskaan kerro esim. työhaastattelussa, koska mielestäni se ei sinne kuulu. Työhaastatteluihin ei myöskään kuulu aionko tehdä lapsia seuraavan vuoden aikana, elänkö vakituisessa parisuhteessa, tai mikään muukaan mikä ei mitenkään liity työhöni. Voihan täysin "terve" immeinenkin saada useita erilaisia kohtauksia, ja jopa saakin suuremmalla todennäköisyydellä, koska minulla on edes jonkinlaisia oireita hypoista, toisin kuin esim. tunnistettavia oireita sydän-/keuhko/aivo-veritulpista, aivo-/sydäninfarkteista jne. Tämäpä oli minun mielipiteeni.
Kirjattu
Kompassi rikki,
kartta revennyt,
ei ihme, että
elämä kulkee
omia teitään!

tarre

• Matkailija
« Vastaus #16 : Heinäkuu 28, 2004, 02:41:00 ap »

Nykyään kerron kaikille,koska on niin paljon vääriä käsityksiä.

Jos menen ravintolaan,sanon portsarille ovella.
OVAT TODELLA HYVILLÄÄN ET TIETÄÄ MISTÄ ON KYSYMYS,JOS SATTUU JOTAIN.
Kirjattu

BoyTroll

• Vieras
« Vastaus #17 : Elokuu 07, 2004, 00:05:00 ap »

Itsellänikin on huonoja kokemuksia vanhoista ihmisistä. Nimittäin ollessani sairaalassa sairastumiseni myötä, huonekkaverini, joka ei siis ollut diabeetikko, sai suklaata isovanhemmiltaan ja mummo tarkasti piilotti suklaan peiton alle ja supisi huonekaverilleni siitä, kuinka minulle voisi tulla pahamieli, jos näkisin toisen syövän makeata. Siinä vaiheessa olisi tehnyt mieli päästää jotain pahaa suusta:)
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #18 : Elokuu 07, 2004, 11:05:00 ap »

Pakko kertoa, että miehen työpaikalla eräs ihminen ei ollut kertonut kenellekään diabeteksesta, vaikka se oli ollut jo vuosia ja henkilö samassa työssäkin pitkään. Eräänä päivänä oli sitten aivan äkkiä mennyt taju kankaalle eikä muut osanneet kuin soittaa apua. Esim. mieheni olisi tasan varmasti osannut auttaa, jos olisi tiennyt mistä on kyse. Ja tämä henkilö ei ollut koskaan ennen tarvinnut apua mataliin sokereihin.
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #19 : Elokuu 08, 2004, 23:07:00 ip »

Musta on tosi typerää salata sairautta!!!!Mä en oo koskaan salailu ja elämä on huomattavasti helpompaa näin!Oman turvallisuudenkin kannalta on parempi että ihmiset tietää!
Olen ihmetellyt sitä mieheni kanssa, että miksi emme koskaan näe ketään ottamassa insuliinia tai sokereita vaikka diabeetikoita on tosi paljon!Mä en ainakaan viitti hiki päässä etyiä vessaa tai puskaa jotta vosin ottaa lääkkeni tai hoitaa sairauttani.
Kirjattu

Linkkejä