Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6912 jäsentä  •  417178 viestiä  •  19933 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Savoost, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Neuvoa tarvitsisin..  (Luettu 1854 kertaa)

*Cindy*

• Aloittelija
Neuvoa tarvitsisin..
« : Kesäkuu 03, 2004, 20:25:00 ip »

Mulla on yleensä tosi hyvä hoito tasapaino..
Tai emmie tiä mitä tämä nyt meinaa mutta  
voiko olla,tai onko normaalia jos on ollu jo
3.päivää korkeita sokereita...Pumppu hoidolla,ja ensin oli aamulla. 9.2. heti sitten seuraavaksi kun mittasin näytti 12.3   sitten  myöhemmällä oli jopa 22.3 sitten kohta 18.6 en uskaltanut enää mitata,säikähdin niin...
Sitten seuraavana aamuna alkoi taas 9.4 sitten oli 13.4 sitten 12.7 ja nyt en ole vielä ottanut...
Siis tämä on aiva erikoista.. Olen vaihtanut kaikki osat pumpussa ja neulat kattonu ja näin,niissä ei vikaa... Ja vähän yskää vai ollut,
ja sekin menossa poijjes... Mitähän vois olla,onko syytä huolestua....?  
Kirjattu

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
Re: Neuvoa tarvitsisin..
« Vastaus #1 : Kesäkuu 04, 2004, 11:47:00 ap »

milloin vaihdoit ampullin? vaihdoitko samalla kuin muut osat? joku täällä joskus kirjoitti, että oli saanut viallisen inska-ampullin, ja seuraava tepsi paremmin eli normaalisti. tai oisko pumppu inskoineen ollu kuumassa tms., siihenkin uusi ampulli auttaisi.

yskä voi toki vaikuttaa, jos takana on jotain tulehdusta, samoin itte tajusin vasta miten voimakkaasti pillerit vaikuttaa, nyt kun on taukoviikko niin koko ajan hypoilla ollaan.

toivottavasti menee paremmin! taijettiin alottaa pumppu aika samaan aikaan? Rovaniemellä?
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #2 : Kesäkuu 04, 2004, 12:43:00 ip »

Minkä ikäinen olet?? Olisko hormoneilla asiaan osuutta..  ts. ihan pienellä tyttösellä voi olla ok tasapaino ja alkaa käyttäytyä "oudosti" murrosiässä.  Flunssa voi tietysti aiheuttaa tuollasta tai muu infektiotauti. Pumppuasiaan en osaa sanoa kunen tiedä pumpuista kovin paljon..

Seuraa nyt kuitenkin sokereita vaikka lukemat hirvittäiskin. Voit sitten ottaa yhteyttä hoitajaan heti eikä kahden viikon päästä,jos tilanne vielä vaatii.
Kirjattu

*Cindy*

• Aloittelija
« Vastaus #3 : Kesäkuu 04, 2004, 12:59:00 ip »

Olen vaihtanu aika vasta pumppuun ja Rovaniemellä..
Mulla oli viime viikon koko viikon ettei tullu yhtään ääntä ja yskä,mutta silloin sokerit oli normaalit..Mutta nyt ne on tod ollu korkeat..
Tänä aamuna alkoi taas 9.1  
Olen 13.vuotta...ja murrosikä on ollu jo kauan,etten usko että siihen liittyvää nyt...
Tässä on ollu pientä stressiä,mutta mulla on ollu jo vähän masentuvuutta ja rankkaa 2003.vuoen alusta lähtien,en usko että sekhään..
Kaikki osat olen vaihtanu,patteria myöten,kaikki...
Kirjattu

Linkkejä

Lääkehoito onnistuu yhdessä

Julkaistu 08.10.2019 | 15:07