Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6949 jäsentä  •  417657 viestiä  •  19973 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi sasvee80, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Pääkaupunkiseudun D-yhdistyksen "tapahtuma"  (Luettu 1046 kertaa)

RAR

• Lentävä kynä
Pääkaupunkiseudun D-yhdistyksen "tapahtuma"
« : Marraskuu 17, 2005, 19:45:00 ip »

On nyt pakko antaa palautetta tästä tämäniltaisesta tapahtumasta:
 http://www.psdiabetes.fi/tapahtumat.htm

Mielestäni varsinainen pohjanoteeraus! Jos olisin tiennyt, että tapahtuma oli eläkeläisten ja vanhusten ilmainen kahvi-iltama, olisin jättänyt väliin!
Parkkipaikkoja ei löytynyt mistään, joten paikka oli väärin valittu ajatellen meitä töissäkävijöitä jotka tultiin kiireellä omalla autolla, että ehdittäisiin kuudeksi. Kun vihdoin päästiin paikalle, omat tuolit oli raahattava yläkerran aulasta ja sitten ne eivät mahtuneet mihinkään. Eli tila oli aivan liian pieni. 90% kuulijakunnasta oli eläkeläisiä ja ilmeisesti se pikkuisen piirtoheittimen ja toimimattoman mikrofonin kanssa olisi se luento pidetty. Osa porukasta istui käytävässä, mistä ei varmasti kuullut tai nähnyt mitään. Mummot ryntäsivät kahvijonoon ekana ja tervetulotoivotus ei kuulunut mihinkään sen hälinän keskeltä.

Olisi mielenkiintoista kuulla, kenelle ko. luento oli kohdistettu ja oliko nämä vanhukset (kaikki kunnia heille, mutta heillä on tapahtumia mielestäni ihan tarpeeksi päiväsaikaankin) tuotu paikalla palvelu- ja vanhustentaloista busseilla tms? Mielestäni suurin osa oli sen ikäistä väkeä, että tuskin edes itse hoitavat jalkojaan vaan ne hoidetaan. En myöskään jaksa uskoa, että noin suuri joukko oli edes diabeetikoita.

Me poistuimme paikalta ja annoimme tilaa näille ikäihmisille. Kävimme Egberillä kahvilla ja pullalla ja tulimme kotiin.

Anteeksi tämä purkaus, mutta olen niin pettynyt, koska lähdin työstä tuon takia aikaisemmin, samoin mieheni, olisin tarvinnut sen kenkäreseptin ja Jaanaakin (jalkahoitajaa)olisi ollut kiva tavata. Reissu oli siis minun kohdaltani täysin turha.  

Keiju
Kirjattu

Linkkejä

Tule meille toimistoassistentiksi!

Julkaistu 13.01.2020 | 12:22

Tule meille suunnittelijaksi!

Julkaistu 13.01.2020 | 12:16

Tule meille yhteyspäälliköksi!

Julkaistu 13.01.2020 | 10:51