Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Paitatilausten loppukiri alkakoon  (Luettu 6118 kertaa)

xsta

• Jäsen
Re: Paitatilausten loppukiri alkakoon
« Vastaus #45 : Syyskuu 19, 2005, 23:54:00 ip »

vivianv: paitasi lähti eteenpäin tänään. saapui kyllä painosta aikoja sitten, mutta onnistuin kadottamaan osoitteesi tilausmuutosta tehdessäni. mun moka siis :/. laitoin mailia sinulle tulemaan noin viikko sitten osoitetta uudelleen kysellen, mutta ennen kuin olet kerinnyt vastata (ei ole vastausta ainakaan perille saakka tullut siis), ahkera postittaja ja lajittelijamme (essi) kerkisi löytää osoitteesi uudelleen. ja nyt tosiaan maanantain posteissa lähtenyt.

Antsu1: tulikos sinulle siis paita/paidat jo?

Eve -72: mikäli et ole vielä mailannut meillepäin, pistä mailia paidat@diarum.net, kertoen millä nimellä tilasit paidan/paidat, niin katsotaan missä tilaus viipyy. yhden Eeva -nimisen kanssa tosin jo on paitojen myöhäistä lähetystä selvitelty sähköpostitse, mahtaakohan olla teikäläinen?  

Ja sitten yleisesti:

Tosiaan, useat teistä ovat kertoneet Slim Fit -paidan olevan alkuperäistä ajatusta suurempi kooltaan. Tai ainakin pidempi. Saattaa hyvinkin olla, että näin on, vaikka paidat tilattiin painolta samoilla tiedoilla (paidan tyyppi ja koot) kuin viimekerralla. Toisinsanoen todennäköistä on, että koko Fruit of the Loomin valmistama Slim Fit -paitatyyppi on muutettu ihan siellä FotL:n tehtaalla saakka. Niskasta löytyvät laput kun ovat kuitenkin tehtaalla paitaan nakattuja, eivät Paitashopissa jossa paidat painatettiin.

Toinen vaihtoehto on toki se, että Fruit of the Loom olisi toimittanut Paitashopille virheellisen erän paitoja, jotka eivät todellisuudessa olisi kuitenkaan sitten niitä Slim Fitejä. Uskoisin kuitenkin että tämä on melko epätodennäköistä.

Super Premiumien kohdalla ei vastaavaa muutosta kokojen "todellisessa koossa" ole ilmeisesti huomattu, vai-ko? Omat 3 tilaamaani paitaa ainakin vaikuttaisivat täsmälleen samankokoisilta kuin aiemmatkin L-koon Super Premium -paidat. Tyttöystävän S-koon Slim Fit taas on tosiaan pidempi kuin aiempi S-koon Slim Fit, leveydessä ei ainakaan huomattavaa eroa.
Kirjattu
Ilkka Koski
D1 since '99
Humalog+Lantus

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #46 : Syyskuu 20, 2005, 09:41:00 ap »

Exsta, kiitos - paita on tullut perille d-klubin "massatilauksen" mukana  

Itse en paitaa ole vielä nähnyt/kokeillut, mutta Kohtauspaikan kautta saamieni ennakkotietojen mukaan luulisin voivani käytää sitä vaikka minimekkona/rantamekkona kesäisin  
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

RK

• Vanha tekijä
« Vastaus #47 : Syyskuu 20, 2005, 10:14:00 ap »

Ei ole paitaa näkynyt  
Kait minä sen kuitenkin maksoin...
Kirjattu
"Hyvä on ymmärtää elämää, parempaa on elää ymmärtäen" -RK

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #48 : Syyskuu 20, 2005, 10:51:00 ap »

Suurkiitos myös minun puolestani; paidat olivat oikean kokoisia ja oikeilla teksteillä!

Olette tehneet Essin kanssa oikein suururakan. Sääli, että reklamaatiota tulee noin paljon. Mielestäni tuo riski, että tuote ei ole välttämättä ihan sitä, mitä näkemättä olisi halunnut, on aina olemassa kun tilaa jotain vaikka netistä.
Inhimillisiä erehdyksiä myös sattuu ja mielestäni olette ne hienosti hoitaneet!

Keiju
Kirjattu

vivianv

• Vieras
« Vastaus #49 : Syyskuu 20, 2005, 11:33:00 ap »

No nyt tuli paidat. Mulla ainakin osui koko kohdalleen ja olen tosi tyytyväinen paidan laatuun. Tekstitkin olivat aivan oikein. Kiitos kaunis teille xsta ja essi sekä koko paitatiimi  

Pahoittelen, että olin niin kärsimätön ja kaikki vaan siksi, etten kerennyt/viitsinyt lukea kotimeilejäni. Essillä taisi muuten olla ihan sisäinen tietolähde mitä mun osoitteeseen tulee  

[moro vaan, essi]
Kirjattu

SaidAnnikki

• Veteraani
  • Paradigm 715 / 7.6.2013 NovoRapid
« Vastaus #50 : Syyskuu 20, 2005, 19:53:00 ip »

Mä olen Eeva kenen kanssa sähköpostia on vaihdeltu. Toivon mukaan paita tulee huomenna, koska tänään ei vielä tullut.
Kirjattu
*Tuuri se on huonokin tuuri* :)

maikki69

• Aktiivinen
« Vastaus #51 : Syyskuu 20, 2005, 21:24:00 ip »

Paidat on hyviä molempia on pidetty ja ennenkin ostettu on käytetty. Vaikka koko oli hiukan isompi, on paidat olleet ihan ok. Siis vieläkin suuri kiitos kummallekin.
Kirjattu
Kokemus on se minkä saa. kun ei saa sitä mitä haluaa.....

Humalog pumpussa

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #52 : Syyskuu 20, 2005, 23:53:00 ip »

Ei tullut rantamekkoa vaan tuli erittäin sopivan kokoinen S-koko    Taitaapa labran täti nähdä ensimmäisen kerran torstaiaamuna  

Kiitos homman junailijoille  
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

SaidAnnikki

• Veteraani
  • Paradigm 715 / 7.6.2013 NovoRapid
« Vastaus #53 : Syyskuu 21, 2005, 16:54:00 ip »

Tänään paita tuli, kiitos siitä ! Koko oli OK.
Parempi myöhään kun ei milloinkaan, sanonta piti taas paikkansa. Hyvää syksyä "toimijoille"!
Kirjattu
*Tuuri se on huonokin tuuri* :)

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #54 : Syyskuu 21, 2005, 21:29:00 ip »

joo ilman muuta, Keiju on oikeassa, postiostos on aina sika säkissä eikä väärä koko missään nimessä järkkääjien vika! Slim fit varmaan vaan on eri paitatyyppi kun vaikkapa lady fit, joka on lyhyt ja tiukka; toi slim fit on malliltaan kuin tavallinen t-paita mutta joustavaa matskua. Suurkiitos isosta työstä, ja varmaan paitaa tulee pidettyä enemmän "aatteen" kuin ulkonäön takia!!
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Eve -72

• Intoilija
« Vastaus #55 : Syyskuu 22, 2005, 20:35:00 ip »

Nyt sain minäkin paitani    Pakettilappu oli saapunut maanantaina naapurilleni, joka oli matkoilla...Tänään noudin ja pidinkin jo jumpassa päälläni. Suurkiitos xsta:lle ja muille puuhaajille!
Kirjattu

xsta

• Jäsen
« Vastaus #56 : Syyskuu 24, 2005, 16:49:00 ip »

Hienoa hienoa että paitoja on tullut perille   .

Jos satutte joutumaan valokuvaajan uhriksi uusi paita päällänne, laittakaa ihmeessä tänne linkkejä kuviin   .

Omasta valikoimasta otin juuri hetki sitten kuvan:  http://kuvia.diarum.net/viisikko.jpg

Tuosta tosin puuttuu toinen Piikitän huvikseni -paita   ..
Kirjattu
Ilkka Koski
D1 since '99
Humalog+Lantus

xsta

• Jäsen
« Vastaus #57 : Tammikuu 22, 2006, 15:26:07 ip »

Hopsan.

Vielä on muuten yksi paita jäljellä edellisestä satsista, kyseessä koon XXL valkoinen Super Premium, jossa lukee "Sairaan makee tyyppi". Hihassa *ei* ole #diabetes -tekstiä. Yksilö jäi yli noiden parin alunperin virheellisesti toimitetun paidan jäljiltä.

Tämä yksilö lähtee uudelle omistajalle hintaan 10e (+pk). Yhteydenotot sähköpostitse: paidat@diarum.net
Kirjattu
Ilkka Koski
D1 since '99
Humalog+Lantus

Linkkejä

Osallistu Diabetes arjessa -kyselyymme

Julkaistu 07.08.2020 | 10:59