Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: On meillä asiat huonosti korvausten suhteen  (Luettu 1921 kertaa)

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
Re: On meillä asiat huonosti korvausten suhteen
« Vastaus #15 : Huhtikuu 15, 2005, 15:07:00 ip »

Kun vaihdoin Levikseen ja hain lisää liuskoja, ei tarvinnut kuin vähän vinkaista inskan vaihdoksesta, niin kuusi pakettia napsahti tiskiin ja lisääkin olisi saanut. Minunkin lääkärini, tuo mokoma ihana herrasmies, kehotti soittamaan milloin vain, jos ongelmia tulee. Jo on aikoihin eletty!  
Sattui minulle kerran yksi sellainenkin hoitovälinejakelija jotta meinasin potkaista persuuksille. Mulla oli 2 varvasta murtunut ja kävin terkkarissa. Ajattelin samalla hakea liuskoja, kun kerran siellä olin. Jakaja luuli etten kuule, kun menin oven taakse 5 min. ennen varsinaisen ajan alkamista ja tokaisi:"Joks NOITA alkaa tulla..." Kun pyysin kolmea liuskapakettia, hän ei voinut antaa kuin yhden. "Ei olla varauduttu!" Oli vastaus kohteliaaseen pyyntööni. Arvatkaa suututtiko, melkein itkin.
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

bittersweet

• Matkailija
« Vastaus #16 : Huhtikuu 15, 2005, 15:08:00 ip »

Viime vuonna meni muihin lääkkeisiin 720 €uroa ja omavastuus on muistaakseni 660€.Kela jätti 2kk:n sairaslomat maksamatta (B-todistus).Sinne meni 2100€.
Kirjattu

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #17 : Huhtikuu 18, 2005, 14:10:00 ip »

kiitoskiitos äskoo,

väh än niin kuin olen joo, siis herännyt; olen ollut kotosalla ennen uuden työsuhteen alkua ja oma kone meni rikki, eikä ollut rahaa hankkia uutta ennen kuin nyt. Nyt olen taas töissä eikä juuri ole ollut aikaa palstalle, mutta pikkuhiljaa rutiinit alkaa sujua niin on välillä aikaa tällaiselle "tupakkatauolle"!
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #18 : Huhtikuu 18, 2005, 14:10:00 ip »

kiitoskiitos äskoo,

väh än niin kuin olen joo, siis herännyt; olen ollut kotosalla ennen uuden työsuhteen alkua ja oma kone meni rikki, eikä ollut rahaa hankkia uutta ennen kuin nyt. Nyt olen taas töissä eikä juuri ole ollut aikaa palstalle, mutta pikkuhiljaa rutiinit alkaa sujua niin on välillä aikaa tällaiselle "tupakkatauolle"!
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Linkkejä