Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Diabetes-leiri  (Luettu 2642 kertaa)

a cat

• Vieras
Diabetes-leiri
« : Maaliskuu 18, 2005, 17:38:00 ip »

moi!

Mä oon menonssa Diabetes-lerille kesäkuussa. Jos juku on ollu Diabetes-lerillä niin voisitko kertoa minkä laista siellä on? Mä en oo ollu ennen diabetes-lerillä. Oon vaan ollu tavallisilla leireillä ennen kun mulle tuli Diabates. Vähän jännittää. Onnneks sinne tulee yks mun kaveri jollla on ollu pitempään Diabetes. onko Diabetes-leiri melkein samanlainen kun normaali leiri? olis kiva jos juku osas vastata näihin mun kysymyksiin!
Kirjattu

hypis

• Vieras
Re: Diabetes-leiri
« Vastaus #1 : Maaliskuu 18, 2005, 21:13:00 ip »

14-vuotias tyttöni oli muutama vuosi sitten diabetes-leirillä ja se oli aika tavallinen leiri, paitsi, että tietenkin puhuttiin diabeteksestä enemmän.  Siellä oli paljon erilaista mukavaa ohjelmaa, uintia, kaupunkivierailu jne.  Hän oli aiemmin ollut joillakin partioleireilla ja minusta tuntui, että diabetesleirillä oli mukavampaa, tuli uusia kavereita ja kirjeenvaihtoystäviäkin. Yöllä mitattiin sokerit, joten oli aika turvallista, jos oli liikuttu paljon. Ei ole mitään jännittämistä ainakaan meidän kokemusten valossa.
Kirjattu

zenonah

• Aktiivinen
« Vastaus #2 : Maaliskuu 23, 2005, 14:55:00 ip »

Itse olin siellä 14-vuotiaana, ja se oli tosi kivaa. Tosi paljon puhuttiin tietty diabeteksesta, mutta se oli mielenkiintosta ja sen jälkeen kun tulin himaan, oli mieletön motivaatio päällä. Ne tyypit kans jakso kertoo kaikesta kaiken pienenkin, jos halus tietää, ja mulla ainakin lääkärissä unohtuu aina puolet asioista tai tulee vasta kotona mieleen, niin tuolla on se hyvä puoli, että voi kysyä vielä huomennakin, kun on samat ihmiset edelleen paikalla. Huonekaveri ei mulla ollut mitenkään samalla aaltopituudella, mutta eihän sitä just sen kanssa tarvi bestiksiks ryhtyäkään, kyllä siitä porukasta löyty paljon, jotka taas olivat erittäin samalla taajuudella. Ja siellä oli ihmisiä ympäri Suomea, niin sen viikon jälkeen mä puhuin kaikkia murteita sekasin, ainakin mutsi nauro...
Kirjattu
<i>Veni, vidi, visa - tulin, näin, shoppailin.</i>

Riikkanen

• Vieras
« Vastaus #3 : Maaliskuu 23, 2005, 17:49:00 ip »

Minä olin diabetesleirillä ehkä kolme vuotta sitten. En muista ihan tarkkaan. Jännitti kamalasti aluksi kun en tuntenu ketään sieltä mutta onneksi huonekaverit oli valmiiksi annettu ettei tarvinnut ruveta valitsemaan. Siellä oli kyllä ihan hurjaa.    6 poikaa ja 6 tyttöä muistaakseni oli ja oltiin siis Anttolanhovissa. Ohjaajat oli hirveen lepsuja, saatiin paljon ite päättää että mitä siellä tehdään jne. Ja uimassa päästiin käymään joka päivä.
Diabteksesta oli kyllä paljon juttua, ja yöllä mitattiin sokereita mutta se oli kyllä todella kivaa eikä mitenkään ahdistavaa. Oli siellä kai joku psykologikin juttelemassa ja piti omaan kuvaan värittää että mitä tuntemuksia diabetes sinusta herättää esim varpaissa. XD Se oli kyllä lähinnä iso vitsi kaikille mutta oli siellä paljon hyödyllistäkin juttua. Ja kun ryhmä oli pieni, niin kaikkien kanssa tultiin hyvin toimeen ja ystävystyttiin.
Kirjattu

Linkkejä