Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6934 jäsentä  •  417408 viestiä  •  19955 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Veppe, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Naisen org.vaikeudet  (Luettu 2244 kertaa)

**DONOTDELETE**

• Vieras
Naisen org.vaikeudet
« : Marraskuu 30, 2004, 13:26:00 ip »

Hei! Löysin juuri tämän keskustelufoorumin. Olin tosi hämmästynyt, kun en löytänyt minkäänlaista aihetta diabeetikon seksuaalisuudesta. Itse olen sairastanut diabetesta yli 40 vuotta. Olen huomannut, että en tahdo enää saada "orkkuja" kuin työn ja tuskan kautta. Luulenpa, että kysymyksessä on Diab.lehdessä 4/2003 Puhu siitä mistä puute -ilmiöstä, eli neuropatiasta ja verenkierrollisesta ongelmasta. Mielelläni haluaisin kuulla muiden kommentteja ja kokemuksia meille tärkeästä asiasta. Olen menossa naimisiin ja toivoisin, että seksielämäni olisi kaikin puolin tyydyttävää. Kiitos kaikista hyvistä vinkeistä!
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
Re: Naisen org.vaikeudet
« Vastaus #1 : Marraskuu 30, 2004, 18:09:00 ip »

Kiitos vinkistä seksisivuille. Olen nyt lukenut kommentit, mutta en saanut vastausta omaan ongelmaani. Haluan seksiä - kovastikin. Kiinnostaisi tietää, voiko pitkään sairastettu diabetes aiheuttaa näitä ongelmia myös naisilla, ei siis matalat tai korkeat verensokerit. Tai sitten vika on vain korvieni välissä. Onneksi se on korjattavissa... toivon :-).
Kirjattu

LabOratory

• Aloittelija
« Vastaus #2 : Marraskuu 30, 2004, 18:35:00 ip »

Miä en ole vielä pitkään sairastanu, vaan vähän yli puol vuotta... Miulla oli kyllä ennen diabeteksen toteamista vähän punkassa vaikeuksia. Sen puoli vuotta mitä kärvistelin ennenkuin tajusin mennä lääkäriin niin ensin meni orgasmi kyvyt ja sitten alkoi tulemaan hiiva monta kertaa kuussa joka varmana vei halut kun tuli kipeitaä paperiviilotmaisia haavoja...
Kun nuo sokerit on saatu suht kohdilleen niin on taas alkanu orgasmeja tulemaan , helpolla verrattuna viime kevääseen. Olen kylla huomannu että tosi korkeilla sokereilla ei oikein seksi tunnu, tai ei ainakaan laukea millään.
Että tämmöstä... Odottelen innolla muitten "seksijuttuja" ;-)
Kirjattu

**DONOTDELETE**

• Vieras
« Vastaus #3 : Joulukuu 05, 2004, 17:31:00 ip »

Olen elänyt diabeetikkona 35 vuotta. Orgasmin suhteen en ole koskaan huomannut mitään muutosta tapahtuneen (koputtaisko puuta?). Normaaleja "astevaihteluita" on, ne tulkitsen ihan yleisiksi jutuiksi jokaisella ihmisellä.

Mutta menepä tiedä, jonain päivänä jotain kenties tapahtuu. Välillä nimittäin luulen, että kiihottumiseni on hidastunut ja kostuminen heikentynyt, ehkä tämä on merkki muutoksesta. Mutta kyse voi olla ikään liittyvästä asiasta tai hetkittäisestä libidon alenemisesta tai stressistä tai mistä vaan.
Olen itse ainakin luottavainen ja toivon toistenkin voivan olla.
Kirjattu

Linkkejä