Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6972 jäsentä  •  418228 viestiä  •  19999 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi beret, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: "Kävelykerholaisia"?  (Luettu 1682 kertaa)

RAR

• Lentävä kynä
"Kävelykerholaisia"?
« : Elokuu 10, 2004, 13:28:00 ip »

Hei,

Tuli tässä mieleen, että olisi kiva järjestää sellainen yhteinen kävelyporukka. Maantieteellisesti ajattelin tätä pääkaupunkiseutua (itse asustelen Länsi-Hgissä), mutta toki joku muu voi järjestää muilla paikkakunnilla?
Sillä syksy tulee ja on rapakunto ja kun nuo grilliherkutin ovat kasvattaneet tuota vyötärön seutua. Olisiko porukka halukasta kerääntymään vaikka kerran viikossa? Ehdotuksia paikan suhteen? Ja käytäiskö vaikka virvokkeilla aina jossakin lenkin päätteeksi?

Sauvat, hauvat ja avecit mukaan ja menoksi?

Keiju
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
Re: "Kävelykerholaisia"?
« Vastaus #1 : Elokuu 10, 2004, 13:37:00 ip »

Voi kun olisi hyvä juttu  

Jos siis vain nuo jalat tai lähinnä tuo isovarpaan nivelrikko antaisi myöten. Mun kävelyvauhti on kyllä nykyisin niin hiljaista, että kukaan ei jaksaisi (siis tässä tapauksessa synonyyminä sanalle "viitsisi") mun tahdissa kävellä  

Minä taidan pysytellä tuolla kuntosalilla sen pari kertaa viikossa.

Mutta "virvokkeilla käynti" toki kiinnostaisi noin muuten  

t.Antsu1
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

Yogi

• Veteraani
« Vastaus #2 : Elokuu 10, 2004, 14:52:00 ip »

Mikä ettei? Melontasäät tosin ovat niin hyvät, että minä en takaa, tulenko ihan joka kerta. Onko muitakin paikkoja kuin Pirkkola? Minulla on tapana käydä pururadalla juoksemassa silloin, kun ei oikein muuta voi tehdä.
Kirjattu
Aina napit vastakkain ollaan Pöystin kanssa. Ei ole hyvä tämä Pöysti.

Nikka

• Vanha tekijä
« Vastaus #3 : Elokuu 10, 2004, 17:22:00 ip »

Tiedoksi muille kuina Etelä-Suomalaisille: Kuopiossa sauvakävellään isommalla joukolla. Lisätietoja paikallisen yhdistyksen kautta. Ei tarvii lähteä Pirkkolaan asti  
Kirjattu

zebra1

• Lentävä kynä
« Vastaus #4 : Elokuu 11, 2004, 11:48:00 ap »

Houkutteleva ajatus, mutta en tiedä kuin käy käytännössä. Suunnittelen syksyksi kahta jumppa- ja yhtä tanssikertaa per viikko ja ne vievät kolme iltaa viikosta.

Mutta voisin tulla aina kun jaksan. Koirankin kanssa vaikka.

Mites sellainen idea, että ottaisi kaupunkia haltuun kävelemällä aina välillä eri paikoissa? Mä tunnen parhaiten Käpylä-Kumpula-Vanhakaupunki-Viikki -aluetta ja opastan mielelläni täällä.
Kirjattu
Levemir, Humalog ja metformiini
Keinotekoisesti hengissä, mutta tiukasti elämässä kiinni

MiniMi

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Elokuu 11, 2004, 12:27:00 ip »

Minäkin osallistuisin oikeen mielelläni, mutten tiedä miten käytännössä jaksan. Mulla kun on ongelmana tuo alhainen verenpaine (tänäänkin aamulla herätessä yläpaine 72) Ja Antsun tavoin minäkin kävelen tooodella hitaasti. Aikaa mulla  kyllä on kun ei ole juuri muita harrastuksia ja koirakaverikin olis mielissään. Voishan tätä jotenkin kehitellä....    MiniMi
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

outi

• Vieras
« Vastaus #6 : Elokuu 13, 2004, 14:32:00 ip »

Moi ! Kävely olisi ihan mukavaa , asun itse itä-helsingissä. Aloitan kylläkin piakkoin kakkos duunin että en tiä miten ehtis. Laittakaa viestiä jos innostutte lähtemään.
Kirjattu

outi

• Vieras
« Vastaus #7 : Elokuu 13, 2004, 14:38:00 ip »

Moi ! Kävely olisi ihan mukavaa , asun itse itä-helsingissä. Aloitan kylläkin piakkoin kakkos duunin että en tiä miten ehtis. Laittakaa viestiä jos innostutte lähtemään.
Kirjattu

Guest

• Vieras
« Vastaus #8 : Elokuu 17, 2004, 15:23:00 ip »

Antsu, minäkin olisin kiinnostunut tuosta "virvokkeilla" käynnistä    Muuta liikuntaa on jo niin paljon, että riittäköön se tällä erää.
Kirjattu

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #9 : Elokuu 17, 2004, 15:34:00 ip »

Joo, taisi mennä ihan "virvoke"-linjalle tämän tapaamisen järjestäminen.    Toisealta huomasin diabeteslehdestä ja diab.yhdistyksen ilmoitustaululta, että sauvakävelyä yms. järjestetään jo pääkaupunkiseudulla, mm. Espoossa.

Pitäiskö ruveta jo järjestelemään syksyn tapaamista muuten johonkin (syömään tms)? Viimeksi oltiin Kellarikrouvissa ja todettiin muuten se viihtyisäksi, mutta oli hieman hankalaa isolla porukalla jutella pitkässä pöydässä... Olisiko ehdotuksia?

Keiju
Kirjattu

nulla

• Vanha tekijä
« Vastaus #10 : Elokuu 20, 2004, 20:30:00 ip »

Entäs nyyttikestit jossakin vapaammassa paikassa? Mikähän paikka se voisi olla? Onko Helsingin alueella ulottuvilla sopivia kerhohuoneita tm. tiloja, jossa voisimme istua vapaammin iltaa? Entäs diabetesyhdistyksen tiloja?
Kirjattu

Linkkejä