Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6983 jäsentä  •  418360 viestiä  •  20016 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi MAAPPE, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Libre  (Luettu 2495 kertaa)

papelo

• Matkailija
Libre
« : Tammikuu 27, 2020, 16:14:49 ip »

Kertokaa minulle ,jolla on sormenpäät erittäin arat ja näytettä ei tahdo mitenkään saada liuskaan, miten saisin LIBREN.Olen rasvannut käsiäni joka ilta 25vf.
Kirjattu

ERKKU

• Aktiivinen
Vs: Libre
« Vastaus #1 : Tammikuu 27, 2020, 16:35:34 ip »

Eikös Sinulla ole mitään yhteyttä terveysviranomaisiin ? Diabeteshoitaja on ensimmäinen jne.
Kirjattu

karhu

• Jäsen
« Vastaus #2 : Tammikuu 28, 2020, 13:28:50 ip »

Valitettavasti se riippuu asuinpaikasta ja ties mistä muusta.
Apinan raivon, tai vaan ihmisen raivon käyttöön otto voisi toimia.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2020, 13:31:48 ip kirjoittanut karhu »
Kirjattu

tyttö15

• Intoilija
« Vastaus #3 : Tammikuu 28, 2020, 17:18:36 ip »

Minä sain niinkin helposti, että mainitsin vain d hoitajalle olevani siitä kiinnostunut. Sitten oli samalla lääkärille aika ja mainitsin myös hänelle, ja libren myöntyi samantien. Sitten vielä iltapäivällä samaisen d hoitajan opastuksella sain libren käyttööni. Ollut joulukuun alusta.
Kemissä.
En tiedä oliko hoitotasapainolla osuutta asiaan, a1c oli 7.7 eli ei mikään mahdottoman huono mutta toki parantamisen varaa.
Kirjattu

080750

• Vanha tekijä
« Vastaus #4 : Tammikuu 29, 2020, 10:06:25 ap »

Saan sen yli kahden vuoden pyytämisen jälkeen. Ensi viikolla se tapahtuu. Olinko jo liian vanha?
Kirjattu

papelo

• Matkailija
« Vastaus #5 : Tammikuu 29, 2020, 12:28:45 ip »

Mä asun Espoossa.Kysyin Libreä 3v. sitten. Lääkäri sainoi silloin,että Libre annetaan lapsille ja odottaville äideille. Hoitopaikka on Jorvin Diabeteskeskus. Kiitos edellisistä vastauksista.
Kirjattu

karhu

• Jäsen
« Vastaus #6 : Tammikuu 29, 2020, 17:30:12 ip »

Asun myös Espoossa. En ole itsekään saanut Libreä ja ilman on jäänyt moni muukin. Sain koekäyttöön pahoin kuluneen Libren kun vaihdoin Lantuksesta Tresibaan. Siitä löytyi vielä edellisen kokeilijan tiedot ja sensori lopetti toimintansa viikon jälkeen. Se oli kuulemma kuitenkin riittävä aika.
Täysin sikamainen paikka siinä suhteessa koko Diabeteskeskus! 
Rahat kuluvat ilmeisesti kalliin keskuksen pyörittämiseen ja ehkä ylilääkärikin on tilanteesta vastuussa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 29, 2020, 18:30:57 ip kirjoittanut karhu »
Kirjattu

SpeedoPasanen

• Aloittelija
    • DiaChats.com
« Vastaus #7 : Tammikuu 29, 2020, 21:17:25 ip »

Ostin omin rahoin Ebaysta 8 viikon sensorit ja lukijan kun halusin kokeilla. A1C tippui 8% päältä alle 7% heti. Lääkäri ei voinut paljon muuta kuin laittaa sensorit hoitosuunnitelmaan ja nyt on muutama vuotta ollut. Kalliiksi tuli mutta kannatti!

Mielestäni terveydenhuollon pitäisi kerralla tehdä kunnon sijoitus niin että kaikille riittää näitä. Melkeinpä pakolliseksi tai ainakin suositukseksi jokaikiselle. Se maksaisi itsensä takaisin moninkertaisesti vähentämällä työkyvyttömyyttä ja muita hoitotarpeita. Budjetit on liian lyhytnäköisiä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 29, 2020, 21:19:30 ip kirjoittanut SpeedoPasanen »
Kirjattu

papelo

• Matkailija
« Vastaus #8 : Tammikuu 29, 2020, 22:00:48 ip »

Eipä varmaan Libreä myönnetä eläkeläiselle.2 vk:n kuluttua se nähdään,kun minulla on aika lääkärille ja d-hoitajalle.
Kirjattu

papelo

• Matkailija
« Vastaus #9 : Maaliskuu 02, 2020, 06:30:28 ap »

Mä puhuin Librestä hoitavan lääkärin kanssa ja näytin kuivat ja kylmät sormenpäät.Hän tuumaili hetken ja katsoi verensokruarvoja.Totesi,että liikaa matalia.Lupasi kirjoittaa lähetteen välinejakeluun.Perjantaina olin tuote-esittelyssä,jolloin saisin Libre lukijan.
Kirjattu

Memmi

• Vieras
« Vastaus #10 : Huhtikuu 10, 2020, 09:47:10 ap »

Hei vaan, minä olen eläkeläinen, ollut v.2018 alusta ja sain Libren tammikuussa. Se on paras väline, mitä minulla on ollut  vuonna 1978 alkaneen diabeteksen hoidossa  :)
Kirjattu

Linkkejä