Kohtauspaikka



Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6960 jäsentä  •  418030 viestiä  •  19984 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi milkavainamo, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Jardiance + Janumet = nivel- ja niskakipuja?  (Luettu 788 kertaa)

Aulis '68

  • Vieras
  • Viestejä: 4
  • D2 v. 2014, keliakia v. 1999
Jardiance + Janumet = nivel- ja niskakipuja?
« : Joulukuu 22, 2019, 12:18:18 ip »

Ikää 51+, bmi koholla ja hiilareita syöty ihan liikaa viimeisen vuoden - ravintomalleihin on onneksi helppo tarttua. Ja nyt siis lisättiin Jardiance 10 mg aiemmin  tehonneeseen Janumet 50/1000 x2/vrk.

Tuli heti ajoittaisia isojen nivelten kipuja ja niskan kipua/jäykkyyttä. Onko muilla ollut vastaavaa? Ovatko aloitusoireita vain?
Kirjattu
D2-lääkkeet sisäänajossa.
 

Linkkejä








Puolustusvoimat ei muuta päätöstään diabetesta sairastavien varusmiespalveluksesta

Puolustusvoimat vahvisti tänään päätöksensä, että diabetesta sairastavat vapautetaan palveluksesta rauhan aikana. Käytännössä päätös hautaa monen nuoren diabeetikon toiveet asevelvollisuuden suorittamisesta.

Julkaistu 07.02.2020 | 13:29