Kohtauspaikka > Hoitovälineet

Miaomiao 2 smart reader

(1/2) > >>

vanhaäreä:
Tänään tuli Miaomiao 2 joka on uusin FreeStyle Libre sensorin lukulaite. Se välittää tiedot kudossokeriarvot 5 minuutin välein älypuhelimeen ja sen kautta myös älykelloon kuten vanhempi versiokin.
Esitteiden mukaan smart reader osaa lukea sekä Libre 1 että Libre 2 tyypin sensoreita.
Tilasin vekottimen 30.12.2019 miaomiao.cool sivustolta, on kai Kiinassa. Se saapui kotiin tuotuna 10.1.2020. Maksoin siitä 172,75 €. Paketiin kuluu readeri usb latausjohto, kiinnitystarroja sekä laiteen ja sensorin tuki/suojahihna.
Verrattuna miaomiao ykköseen kakkonen on sensorin kiinnitykseltää parempi sillä se peittää sensorin kokonaan ei vain reunasta ja ehkä lukukontakti on myös siten vakaampi.

Reiska:
Minulla on MM1 ja päivitin sen firmwaren MiaoMiaon espanjalaiselta web seivulta niin että pitäisi tukea myös Libre 2 sensoria.
Lukee ainakin entiseen malliin Libre 1 sensoreita. Saas nähdä koska tulee jakelusta Libre 2 sensoreita niin pääsee tuota kokeilemaan.

vanhaäreä:
Reiska, hyvää alkanutta vuotta. Muistanet, että minulla oli  taannoin 2 libre 2 sensoria Saksasta jotka käytin. Odottelen myös koska HUS hankkii niitä terveyskeskuksien jaeltavaksi, samoin odottelen Novo Nordisk penfilli insuliinikyniä jotka lähettävät otettujen annoksien tiedot matkapuhelimeen.
Paljon on kehitys kehittynyt siitä, kun pääsin diabetes 1 luokkaan 50 vuotta sitten 🙂.

SpeedoPasanen:
Mulla oli tuossa yksi Ebaysta tilattu Libre 2 (olisiko ollut Kroatialainen sensori, en muista tarkkaan) kun omasta kämmistä lähti ennenaikaisesti sensori irti enkä sitä jaksanut yrittää saada takuun piikkiin. Ei toiminut Miaomiao2 sen kanssa yhtään. Puhelimella skannailu LibreLinkillä toimi. Eos johtuiko siitä minkä maalainen sensori oli vai olisiko XDripissä pitänyt vielä jotain asetusta muuttaa mitä en löytänyt - kaikkea mielestäni yritin.

Mutta muuten MM2 on ollut parempi kuin MM1 koska pysyy paremmin paikallaan ja on ollut harvemmin (siis ei käytännössä yhtään) skannausvirheitä tai Bluetoothin katkeilua.

Tilattu https://miaomiao.eu jossa ainakin tuolloin se oli halvempi ja tulee Sloveniasta suht. nopeasti (olisko mennyt 5 päivää).

Reiska:

--- Lainaus käyttäjältä: SpeedoPasanen - Tammikuu 14, 2020, 18:08:28 ip ---Tilattu https://miaomiao.eu jossa ainakin tuolloin se oli halvempi ja tulee Sloveniasta suht. nopeasti (olisko mennyt 5 päivää).

--- Lainaus päättyy ---
Minun mielestä MiaoMiaot valmistetaan Kiinassa. Niitä sitten joku firma tuo Eurooppaan mutta käsittääkseni se toimii Espanjassa eikä Sloveniassa. Ainsakin minulle tuli mielestäni sieltä MM1 aikanaan kun tilasin tuon sivun kautta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta