Kohtauspaikka



Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6950 jäsentä  •  417703 viestiä  •  19975 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi w1byra5, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Jardiance + Janumet = nivel- ja niskakipuja?  (Luettu 400 kertaa)

Aulis '68

  • Vieras
  • Viestejä: 4
  • D2 v. 2014, keliakia v. 1999
Jardiance + Janumet = nivel- ja niskakipuja?
« : Joulukuu 22, 2019, 12:18:18 ip »

Ikää 51+, bmi koholla ja hiilareita syöty ihan liikaa viimeisen vuoden - ravintomalleihin on onneksi helppo tarttua. Ja nyt siis lisättiin Jardiance 10 mg aiemmin  tehonneeseen Janumet 50/1000 x2/vrk.

Tuli heti ajoittaisia isojen nivelten kipuja ja niskan kipua/jäykkyyttä. Onko muilla ollut vastaavaa? Ovatko aloitusoireita vain?
Kirjattu
D2-lääkkeet sisäänajossa.
 

Linkkejä








Tule meille toimistoassistentiksi!

Julkaistu 13.01.2020 | 12:22

Tule meille suunnittelijaksi!

Julkaistu 13.01.2020 | 12:16

Tule meille yhteyspäälliköksi!

Julkaistu 13.01.2020 | 10:51