Kohtauspaikka > Hoitovälineet

Samsung Galaxy Watch + miaomiao

(1/2) > >>

jäsen 200:
Miten saan Glimpin tai xDrip+ toimimaan samsung galaxy watchin kanssa.
En saa kumpaakaan ladattua kelloon.

Reiska:

--- Lainaus käyttäjältä: jäsen 200 - Toukokuu 13, 2019, 07:53:50 ap ---Miten saan Glimpin tai xDrip+ toimimaan samsung galaxy watchin kanssa.
En saa kumpaakaan ladattua kelloon.

--- Lainaus päättyy ---
Minulla ei ole tuota kelloa vaan Wear OS käyttöjärjestelmällä varustettu kello (Mobvoi Ticwatch Pro).
Näissäkään kelloissa aplikaatiota ei ladata suoraan kelloon vaan se ladataan Android puhelimeen ja kun kello liitetty
puhelimeen Wear OS aplikaation avulla niin kellossa näkyy tarjolla asennettavaksi ne aplikaatiot jotka on kännykässä ja joissa
on kellolle kellotaulu eli se kellotaulu tulee sen kännykän aplikaation yhteydessä.

Muistaakseni noissa kelloissa jotka ei ole Werar OS tyyppisiä niin pitää asentaa kelloon joku apupalikka jonka avulla voidaan käyttää Android aplikaatioita. Se apupalikka taisi olla nimeltään Wearable widget mutta olen saanut myös sen käsityksen että ne kellotaulut täytyy hakea jostain paikasta netistä jossa joku on mahdollisesti väsännyt tuolle kellotyypille sopivia naamatauluja suosituimpien aplikaatioiden osalta mitä xDrip+ varmasti on.

Reiska:
Olisiko se apuaplikaatio tämä: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wearablewidgets&hl=en_US
Tuo kait asennetaan kännykkään, en ole varma ?
Olisiko niin että tuon avulla kelloon saa myös ne normaalit Android aplikaation mukana tulevat kellotaulut käyttöön eikä
tarvitse odotella tuolle kellolle erityisesti tehtyjä ?
No, pääset tuosta jo varmaankin itsekkin eteenpäin, en jaksa selvitellä enempää kun ei koske minun kelloa.

Reiska:
Myös tästä voi olla jotain apua : http://wearablewidgets.com/gear/

jäsen 200:
Kiitos vaa. Lähti toimimaan kun laittoi tuon apuohjelman wearablewidges. xDrip+löytyi niiden omalta sivulta ladattavaksi.
Tällä konstilla yhteys menee puhelimen kautta. Polarin m600 menee suoraan ja toimii siinä koko ajan näytössä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta