Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6882 jäsentä  •  416775 viestiä  •  19914 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi d1hemuli, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Huimaus  (Luettu 1062 kertaa)

Eliza76

• Vieras
Huimaus
« : Maaliskuu 31, 2019, 20:23:53 ip »

Kuuluuko DM2 johonkin vaiheeseen, puhkeamiseen tai pahenemiseen huimaus oireena? En oikein löydä haulla vastausta. Itselläni on nyt useita viikkoja ollut huimausta, joka tuntuisi liittyvän jollain tavalla ruokailuun. Ei ihan selvää yhteyttä sokeriarvoista oikein irtoa, mutta syönnin jälkeen on usein ihan karmea olo, huimaa ja väsyttää ja on pahoinvointia (ei liity sokerinsyöntiin, tulee ihan kanasalaatinkin jälkeen). Sitten taas kun menee sokerit alhaalle, taas huimaa, mutta se on minulle tuttua ja kestää vain hetken mutta tämä nykyinen huimaus kestää jopa tunnin pari, eikä sille ole mitään syytä tutkimuksissa löytynyt. Hierojalla käyty, korvat tutkittu, päätä kuvattu jne. Ainut mikä enää jää jäljelle, on tämä DM ja ruokailu. Onko muilla tämmöisestä kokemusta?
Kirjattu

MKo

• Aloittelija
Vs: Huimaus
« Vastaus #1 : Huhtikuu 03, 2019, 17:10:53 ip »

Minulla on ollut huimausta ym. outoja oireita vähän ennen kuin D2 diagnosoitiin. Itselläni se ei kuitenkaan välttämättä johtunut pelkästään diabeteksesta, vaan samaan aikaan epätasapainossa ollut verenpainetauti toi varmasti oman vaikutuksensa vointiini. Minulle lääkäri sanoi sen olevan yleinen oire molemmissa sairauksissa.
Kirjattu

Linkkejä