Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6868 jäsentä  •  416575 viestiä  •  19904 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi NikkeL, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: miaomiao freestyle libre reader  (Luettu 1124 kertaa)

Vanha äreä

• Vieras
miaomiao freestyle libre reader
« : Maaliskuu 03, 2019, 18:50:34 ip »

Minulla on ollut onni saada syyskuusta 2018 terveyskeskuksesta Freesyle Libre käyttöoikeus. Olen 1 tyyppi vuodesta 1970, sairastettuani 49 vuotta ehkä jopa jonkinlainen veteraani. Luin Diabetes lehdestä Miaomiao lukijasta joka välittää Libre-sensorin lukemat joko älypuhelimeen ja/tai älykelloon.
Koska olen kiinnostunut tietotekniikasta on minulla ollut pitkähkön aikaa ollut Contour Nex One verensokerimittari, sen tiedot saa matkapuhelimeen.
Niinpä tilasin mainitun readerin (lukijan). Ykköstyyppit sivustolta luin testin jonka on kirjoittanut Ilkka Koski hyvin asiantuntevasti. Hänen näkemyksensä laitteesta vakuutti minut.
Laite tuli Kiinasta kotiin toimitettuna. Se käyttää datan siirtoon bluetooth tekniikkaa kuten Coutour Nex. Nyt minulla on on todellinen ” sisäverkko” hauikesta rannekelloon ja puhelimeen.
Kirjattu

Susihukka65

• Veteraani
Vs: miaomiao freestyle libre reader
« Vastaus #1 : Maaliskuu 05, 2019, 08:43:57 ap »

Minusta on hienoa, että kolmannet osapuolet, kuten MiaoMiao, kehittävät edelleen suurten valmistajien markkinoille tuomia laitteita. Käyttäjät hyötyvät voidessaan koota itselleen parhaiten sopivia yhdistelmiä eri valmistajilta ja kehittäjiltä - juuri niin kuin sinäkin olet tehnyt.
Kirjattu
D1 vuodesta 1971
Medtronic MiniMed 640G ja Humalog

pitkälinja

• Vanha tekijä
« Vastaus #2 : Maaliskuu 05, 2019, 11:31:41 ap »

Kannattaa kirjautua tälle fb sivulle. Sieltä saa aivan mielettömän vertaistuen myös ongelmatilanteisiin, joita näiden laitteiden käytössä vääjäämättä ilmenee.

https://www.facebook.com/groups/137385896679506/

Itselläni on LibreStyle. Luen tulokset lukijalla, ja lähetän terkkariin tietokoneella. Puhelinhommaan en lähtenyt. Kumpaakin kokeilin yhdessä mutta se sotki ja pätki pilvipalvelimella olevat tiedot niin, että näytti siltä kun olisi ollut pitkiä aikoja mittaamatta. MuikuMaukuja en käytä, mutta näilläkin on paikkansa. Lapsidiabeetikon huoltaja voi livenä kontrolloida puhelimen välityksellä lapsensa tilannetta.

Se ainut mikä tässä kismittää on, ettei tarvikejakelua ole yhtenäistetty maanlaajuisesti. Läheskään kaikissa kunnissa ei ole tällaista Libre palvelua. Käyttyäjille kamalia ukaaseja ja uhkauksia kuulemma toisissa kunnissa, käytön ja tulosten suhteen.

Onhan tämä iso sijoitus yhteiskunnalle terveydenhoitoon. 2 viikkoa kestävä sensori maksaa 60 €  kerta. 120 € /kk yhtä diabeetikkoa kohti. Hesassakin näitä lienee useita satoja käyttäjiä. Mutta verraton peli joka tapauksessa, vaikka ei nyt ihan laboratorio olekkaan tarkkuudeltaan.  :)
Kirjattu
Hämeen hidas, D1

jester

• Veteraani
« Vastaus #3 : Maaliskuu 05, 2019, 22:51:21 ip »

ovat  hyvin  halpoja.        tyossa kayva   maksaa  paljon  enempi  veroja              nehan  on  tarpeellisia   verotettavan  tulon   hankintaan
Kirjattu

Linkkejä