Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6905 jäsentä  •  417062 viestiä  •  19929 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi jeminal, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: T1d ja Jardiance, onko muilla kokemuksia  (Luettu 1336 kertaa)

JouniK

• Vieras
T1d ja Jardiance, onko muilla kokemuksia
« : Helmikuu 14, 2019, 14:52:06 ip »

Mä oon käyttänyt nyt kuukauden pari Jardiancea, t1d libre, hba1c libren avulla saanut 7.x% tienoille (viimeksi 7.2% eli 55) ja todella hankala vuoristorata diabetes.
Mulla Jardiance yksiselitteisesti parantaa sokereiden hallittavuuta dramaattisesti.
Normaalisti vaikka pillin laittaisi suuhun verensokerit pomppii kuin jänis laukalla ja juuri siihen Jardiance mulla on tuonut selkeää tasapainoa.

Ite olen ollut hämmästynyt miten vahvasti vaikuttaa kun kuulopuheiden mukaan joillakin ei vaikuta ollenkaan.
Ketoaineita on kokoajan niinkuin Jardiancen aikana pitää ollakkin, kerran noussut vähän liikaa, mutta silloinkin täysin rajojen puitteissa. Ketoaineiden nousun koin ainakin itse hyvin selvästi tuntevani.
Kärryillä omasta tilasta pitää olla Jardiancen käytön kanssa, mutta eikö sitä muutenkin pidä olla tietoinen omasta tilasta oli Jardiancea tai ei. Librellä mittaan sokereita noin reilut 30kertaa päivässä ja silloin tällöin varmistelen mitä ketoaineet näyttää, lähinnä jos päätä juimii tai muuta.

Omalta kohdaltani suosittelen kokeilemaan jos intoa oman voinnin tarkkailuun löytyy.
Kirjattu

pitkälinja

• Vanha tekijä
Vs: T1d ja Jardiance, onko muilla kokemuksia
« Vastaus #1 : Helmikuu 14, 2019, 19:24:07 ip »

Jardiance?  ::) Kaikkia sitä kuulee kun vahaksi elää.
Kirjattu
Hämeen hidas, D1

Linkkejä