Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6960 jäsentä  •  418014 viestiä  •  19984 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi milkavainamo, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: RASKAANA OLEVIEN KUULUMISET 2019  (Luettu 3904 kertaa)

Nallekarhu

• Vieras
RASKAANA OLEVIEN KUULUMISET 2019
« : Helmikuu 07, 2019, 08:52:33 ap »

Hei. Mie ajattelin aloitella tälle vuodelle uuden alustan.vaikka ei täällä kovin paljon porukkaa vissiin pyöri. ::)
Meillä vihdoin toinen ivf toi toivotun tuloksen, eli tein eilen positiivisen raskaustestin. Jännää. Ensi viikolla näen sisätautilääkärin kun on eversense sensorin vaihto, ja ilmoitin mie jo sinne tän meän ilouutisenkin  :)
Jännittäviä aikoja edessä siis.
Kirjattu

Ride

• Jäsen
Vs: RASKAANA OLEVIEN KUULUMISET 2019
« Vastaus #1 : Helmikuu 07, 2019, 20:24:51 ip »

Paljon onnea!.T. nimim. myös toisella ivf kerralla onnistunut.
Kirjattu
Jos ongelmaan on ratkaisu, ei ole syytä olla huolissaan. Jos ratkaisua ei ole, ei kannata olla huolissaan

AnZcuca

• Vieras
« Vastaus #2 : Heinäkuu 14, 2019, 17:52:20 ip »

Apua, onkohan täällä ketään? ;D Täällä ois just yks t1d plussannu :o Kanssasisaria..?
Kirjattu

qitti

• Vieras
« Vastaus #3 : Heinäkuu 23, 2019, 14:04:06 ip »

Täällä odottelen seuraavaa kiertoa, josta aletaan ukon kamssa taas yrittämään raskautumista. Esikoinen nyt 1v2kk, viimeraskaus oli sokereiden osalta täyttä kaaosta. Menen perjantaina hakemaan tarvikejakelusta libre-mittarin, normaalisti mulla ei oo se käytössä, antoivat luvan käyttää raskausaikana. :)

Toivottavasti tärppää yhtö nopeasti kuin ensimmäisestä lapsesta. Lääkäri antoi jo siunauksen yritykselle :)
Kirjattu

saijjja

• Aloittelija
« Vastaus #4 : Elokuu 01, 2019, 12:29:28 ip »

Apua, onkohan täällä ketään? ;D Täällä ois just yks t1d plussannu :o Kanssasisaria..?

Moi! Minä tein positiivisen raskaustestin 14.7, ykköstyyppi olen myös. :D
Kirjattu
Levemir & novorapid, suhde alkanut 1.2010.

Nallekarhu

• Vieras
« Vastaus #5 : Elokuu 07, 2019, 06:58:29 ap »

Onnea plussanneille ja raskaus luvan saaneille. Täällä rv 30+2. Äitiyspolilla. Saanut tiuhaan käydä, sairaalan omavastuu tuli tältä vuodelta täyteen jo  :D
Sensori helpottaa kyllä tätä hommaa, mulla on eversense käytössä, ens viikolla olis sensorin vaihto taas toiseen käteen ja se siellä 6kk toimii taas.
Kirjattu

hhannah

• Vieras
« Vastaus #6 : Elokuu 20, 2019, 20:58:59 ip »

Täällä myös odotellaan perheeseen toista lasta :) Nyt menossa rv 18+4  :)
Kirjattu

Linkkejä

Puolustusvoimat ei muuta päätöstään diabetesta sairastavien varusmiespalveluksesta

Puolustusvoimat vahvisti tänään päätöksensä, että diabetesta sairastavat vapautetaan palveluksesta rauhan aikana. Käytännössä päätös hautaa monen nuoren diabeetikon toiveet asevelvollisuuden suorittamisesta.

Julkaistu 07.02.2020 | 13:29