Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6915 jäsentä  •  417191 viestiä  •  19934 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Hajonnut, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Iltapala  (Luettu 1912 kertaa)

Onnimanni

• Vieras
Iltapala
« : Helmikuu 03, 2019, 13:36:47 ip »

Hei, antakaa vinkkejä, mitä syötte iltapalaksi (jos sellainen on teille tarpeen)? Päivän ruoka-aikani ovat aamupalan jälkeen lounas klo 11, välipala klo 14, päivällisen tapainen klo 17 ja jotain pitäisi vielä ottaa iltapalaksi, kun menen nukkumaan klo 22 paikkeilla. Aiemmin eli d:n toteamisen jälkeen söin voileipää + jotain muuta pientä. Leipä on kuitenkin hiilaripitoista (ruisleipäkin), joten lihoin jonkin verran, kun eka kontrolli oli puolen vuoden päästä. Olisiko jollakin ideaa, olisin kiitollinen.
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
Vs: Iltapala
« Vastaus #1 : Helmikuu 03, 2019, 14:26:24 ip »

Ykkönen olen, mutta vastaan kuitenkin jos se sallitaan.  :)

Mun vakioiltapala koostuu kahdesta palasta ohuen ohutta ruisleipää päällä molemmissa puolikas juustosiivu ja iso kasa salaattia, kurkkuviipaleita, paprikaa. Lisäksi joko omppu tai kupillinen marjoja, (mustikoita, mansikoita ym.).
Nää kun syön niin aamusokerit on vitosen molemmin puolin. Vaalea leipä sotkee pakan heti.

Mutta jos leipä ei sinulle sovi niin kyllä mä tuota marjalinjaa ehdottaisin. Lisäksi voisi olla maustamatonta rahkaa jos siitä tykkäät. Sokerittomat mehukeitot, vähähiilariset hedelmät, vihannekset, täysjyväkorput teen kanssa...

Ja nää kaikki tietysti sokereitten ja oman fiiliksen mukaan. Kokeile rohkeasti ja jos joku tuote nostaa liikaa sokereita niin vaihda laatua!
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Onnimanni

• Vieras
Vs: Iltapala
« Vastaus #2 : Helmikuu 04, 2019, 18:39:27 ip »

Kiitos Lentävä kynä vinkeistä :-), ehkäpä minä opin vähitellen.
Kirjattu

Linkkejä

Lääkehoito onnistuu yhdessä

Julkaistu 08.10.2019 | 15:07