Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6933 jäsentä  •  417360 viestiä  •  19954 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi hirax, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: vähänlaisesti asiaa  (Luettu 10524 kertaa)

mattiyy

• Intoilija
vähänlaisesti asiaa
« : Tammikuu 08, 2019, 17:41:20 ip »

Saa nähdä, milloin tämä kohtauspaikka lopetetaan, ei tunnu kellään olevan asiaa.
Uudet tulijat ei uskalla avata suutaan kysymyksillään, puuttuko rohkeus vai mistä johtuu
hiljaiselo täällä!
Kirjattu
jep

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
Vs: vähänlaisesti asiaa
« Vastaus #1 : Tammikuu 09, 2019, 13:06:26 ip »

... ja vanhat puhuu itsekseen.

En haluaisi KP:n loppuvan. Niin moni ystävyys on alkanut täältä, puhumattakaan tuesta ja neuvoista joita KP:lla on avokätisesti jaettu.
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

080750

• Vanha tekijä
« Vastaus #2 : Tammikuu 09, 2019, 15:08:27 ip »

Olen toukokuun kanssa samaa mieltä ja toivoisin enemmän keskustelua. Onko syynä että palstan löytäminen (ainakin minusta) on nykyään niin monen mutkan takana eli pitäisi löytyä helpommin. Uuden muutoksen myötä olin täysin hukassa kunnes monen yrityksen ja mutkan jälkeen löysin sivustoille. Entä uudet "asiakkaat"?
Kirjattu

MPaksu

• Vieras
« Vastaus #3 : Tammikuu 09, 2019, 18:45:38 ip »

::)
Mutkien ja vaivojen kautta tämän läysin. Ei tätä ainakaan liia helposti löydettäväksi tai kirjautuvaksi ole tehty.
Ei kait se ole tarkoituskaan.
Ihmetellään sitten ettei keskustella...
Osaako joku teistä kertoa tulokkaalle, miksi tämä on näin hankalasti ja vaikeasti lähestyttäväksi rakennettu?
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #4 : Tammikuu 10, 2019, 19:51:28 ip »

::)
Mutkien ja vaivojen kautta tämän läysin. Ei tätä ainakaan liia helposti löydettäväksi tai kirjautuvaksi ole tehty.
Ei kait se ole tarkoituskaan.
Ihmetellään sitten ettei keskustella...
Osaako joku teistä kertoa tulokkaalle, miksi tämä on näin hankalasti ja vaikeasti lähestyttäväksi rakennettu?

Ennen oli helpompaa. Uudistusten myötä asia muuttui.

Itse olen laittanut KP:n suosikkeihin niin löytyy yhden klikkauksen takaa. Mutta uudet ei kovin helposti tätä palstaa löydä...
Kirjattu

MKo

• Aloittelija
« Vastaus #5 : Tammikuu 11, 2019, 04:34:26 ap »

Minä löysin tämän foorumin ihan hakukoneella asiaan liittyvillä hakusanoilla. Monella foorumilla on välillä aika jolloin keskustelu on tiiviimpää, välillä ollen hiljaisempaa, mutta se ei muuta sitä faktaa että tämähän on vanhoista keskusteluista johtuen loistava vertaistuen tietopankki. Itse en ole vielä keksinyt kysyttävää josta ei olisi jo aihetta olemassa; Haku auttaa monessa asiassa.
Kirjattu

D1-1978

• Veteraani
  • Levemir, Humalog, D1
« Vastaus #6 : Tammikuu 13, 2019, 20:37:47 ip »

Minäkin käyn ihan bookmarkin kautta eli on helpompaa. Googlen kautta löytää hyvin (vanhat keskustelut), D-liiton sivujen kautta on hankala löytää, olen samaa mieltä. Mutta "uusi" tiedotushenkilö on hyvä, kyllä asia varmasti korjaantuu tänä vuonna, kunhan ehtii! Suurin osa on nykyisin FB:ssä jne eri ryhmissä eli tämä on edelleen ainoa kaikkia diabeetikoita yhdistävä kommunikointikanava, jota ei toivottavasti lopeteta, vaikka käyttäjämäärä muutaman vuoden onkin matalampi.
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #7 : Tammikuu 15, 2019, 22:01:33 ip »

Satunnaisesti käyn lukemassa ja välillä intoudun jotain kirjoittamaan. En ole facen ryhmissä kovin aktiivinen kuitenkaan. Parempi olla hiljaa. Täältä kaipaan montaa nimimerkkiä, tuonela on kutsunut aivan liian varhain  :-*
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

Mika Haulo

• Intoilija
    • Sokeriseuranta
« Vastaus #8 : Tammikuu 17, 2019, 20:02:22 ip »

Mistäpä sen tietää, vaikka porukka jossain vaiheessa innostuisi taas tänne. Mua on ainakin FB:n käyttöliittymä alkanut tympiä. Mitä aktiivisempi keskustelu siellä ryhmässä on, sitä kömpelömmäksi se muuttuu, kun kaikki viestit tulevat yhtenä pötkönä, eivätkä foorumin tapaan topikkeihin jaettuna.

Itse asiassa nyt kun pitkäksi aikaa taas tulin selaamaan täältä keskusteluja, näyttää tällainen vanhan koulun foorumi oikein mukavan selkeältä ja kivalta.
Kirjattu
Uusin blogipostaus:
Pidennä sensorin pysyvyyttä iholiimalla - 27.12.2018

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #9 : Tammikuu 17, 2019, 21:48:07 ip »

Muillakin on ilmeisesti samanlaisia kokemuksia FB:sta kuin Mikalla, kun keskustelu KP:lla on tämän vuoden puolella ollut taas huomattavasti vilkkaampaa. Osa vanhoistakin on taas aktivoitunut.  :D
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #10 : Tammikuu 18, 2019, 13:57:13 ip »

Muillakin on ilmeisesti samanlaisia kokemuksia FB:sta kuin Mikalla, kun keskustelu KP:lla on tämän vuoden puolella ollut taas huomattavasti vilkkaampaa. Osa vanhoistakin on taas aktivoitunut.  :D

Kyllä mä olisin valmis tätä palstaa elvyttämään ja ehdottelinkin sitä tuonnempana. Silloin ei porukka innostunut, mutta olisiko nyt otollisempi aika?  :)
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #11 : Tammikuu 18, 2019, 19:48:17 ip »

Mennyt ohi tuollainen  :P Ei mitään, aina välillä käynyt jutustelemassa ja kun seuraavan kerran tuun, on mun jutut viimeisenä. Ei sellaista kovin jaksa.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #12 : Tammikuu 19, 2019, 11:31:04 ap »

Mennyt ohi tuollainen  :P Ei mitään, aina välillä käynyt jutustelemassa ja kun seuraavan kerran tuun, on mun jutut viimeisenä. Ei sellaista kovin jaksa.

Nyt et oo viimesenä.  :)
Kirjattu

Mika Haulo

• Intoilija
    • Sokeriseuranta
« Vastaus #13 : Tammikuu 19, 2019, 16:11:34 ip »

Ja ihan yleisesti ottaen – siis riippumatta siitä puhutaanko tästä foorumista vai Facebookista – on mun mielenkiinto vähentynyt postausten seuraamiseen huomattavasti verrattuna muutaman vuoden takaiseen. Hyvin pitkälti siitä syystä, että jutut tuppaa pyörimään samojen aiheiden ympärillä vuodesta toiseen.

Toki tekniikka kehittyy, on erilaisia tapahtumia jne. mutta tietyt ajattomat perusaiheet toistuvat vuodesta toiseen.

Mutta toisaalta eipä se nyt niin tarpeellista olekkaan roikkua näillä palstoilla päivät pitkät. Kun on se ihan oikeakin elämä elettävänä :-).
Kirjattu
Uusin blogipostaus:
Pidennä sensorin pysyvyyttä iholiimalla - 27.12.2018

Taitsa

• Veteraani
« Vastaus #14 : Tammikuu 19, 2019, 17:46:25 ip »

No, nyt et ole viimeisenä😉. En tiedä,eipä oo pahemmin asiaa, Antsu piti tätä foorumia pystyssä,oli primusmotor. No,aikansa kutakin.
Kirjattu

Linkkejä