Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6908 jäsentä  •  417089 viestiä  •  19928 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Anili, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Uusi Libre 2 tulossa  (Luettu 7788 kertaa)

vanhaäreä

• Aloittelija
  • Tresiba, NovoRapid
Vs: Uusi Libre 2 tulossa
« Vastaus #15 : Toukokuu 24, 2019, 20:57:45 ip »

Timo, skannaan 2 sensorin 2 lukijalla, skannaan kakkosen ykköslukijalla, kokeilen iPhonella 2. sensorin lukua ja Miaomiao readeria sekä Tomato appia sensoreiden datan siirtoa iPuhelin via iKelloon.
Kirjattu
”Asiahan ei tietenkään minulle kuulu mutta...”
(Masa Niemi, näyttelijä. Pekka ja Pätkä elokuvat)

vanhaäreä

• Aloittelija
  • Tresiba, NovoRapid
Libre 2 system tulossa
« Vastaus #16 : Toukokuu 27, 2019, 19:12:29 ip »

Freestyle Libre 2 system sensorit ja sitä lukeva skanneri toimivat keskenään hyvin kudossokerin mittauksessa, kuinkas muuten :) Verensokerin mittaus liuskoilla pelaa samoin entiseen malliin samoin kuin ykkösskannerilla.
Libre system 1 lukija ei pysty lukemaan uutta sensoria samoin ei iPuhelimen suomenkielinen sovelluskaan.
Miaomiao Smart Reader lukee kyllä uutta sensoria mutta en ole varma Tomato sovellus
kykenee siirtämään dataa iPuhelimeen ja sen kautta iKelloon ?
Kirjattu

vanhaäreä

• Aloittelija
  • Tresiba, NovoRapid
Libre 2
« Vastaus #17 : Toukokuu 29, 2019, 13:54:34 ip »

Libre system 2  Germanian Abbott sivustolla on linkinkit iPuhelimiin ladattaville uusille sovelluksille. Ikävä kyllä, niitä ei voi saada Suomeen ollaan, väärässä regioonissa. Olen yrittänyt löytää konstia jolla kiertäisin homman niin, että tiedot puhelimen maasijainnista ei välittyisi Apple storeen. Ei ole vielä onnistunut  :-\. Jos jollakin teistä on tiedossa keino joka tepsii ongelmaan niin olen hyvin kiitollinen ohjeistanne.
System 2 skannerin merkkiääni on kivampi kuin ykkösversion.
Abbott luostarin apotti on näköjään todella itsekäs ahne myyntipäällikkö. Liekö suomalaisen apotti-terveystietojärjestelmän kehittäjät jotain sukua ?
Kirjattu

teknos

• Aloittelija
    • Gone with the...
« Vastaus #18 : Toukokuu 30, 2019, 06:39:31 ap »

Tämmöseen törmäsin tuota region fakeria tutkiessani : https://ios.gadgethacks.com/how-to/change-your-app-store-country-download-region-locked-apps-games-your-iphone-0176591/
Kikkakällin toimivuudesta ei mitään tietoa :)
Kirjattu
D1 12/2015 Levemir & Novorapid
Selkärankareuma
Raajojen neuropatia
Punajäkälä
Vitiligo
Savolainen syntyjään

vanhaäreä

• Aloittelija
  • Tresiba, NovoRapid
« Vastaus #19 : Kesäkuu 10, 2019, 13:42:37 ip »

Tänään vaihdoin HUS:n jakamaan sensoriin. Libren system 2 skannerii ei pysty lukemaan tuota sensoria. Kauppa se on joka kannatta. Abbott pitää huolella kiinni monopoolistaan Suomessa, Saksassa yleensä koko maailmassa. Hieno business 😀.
Kirjattu

Reiska

• Lentävä kynä
« Vastaus #20 : Kesäkuu 14, 2019, 10:50:09 ap »

Tänään vaihdoin HUS:n jakamaan sensoriin. Libren system 2 skannerii ei pysty lukemaan tuota sensoria.
MiaoMioasta on nyt kuulemma myynnissä 2-versio joka on kait tarkoitettu Libre 2:lle.
Tiedätkö pystyykö se lukemaan myös alkuperäistä Libre 1:stä ?
Kirjattu
D1 vuodesta 1977, pumppu 80-luvulta lähtien.
A-C Spirit Combo / Humalog + Aviva Combo vuodesta 2012.
Libre/MiaoMiao/xDrip+ 8/2018. Android APS 12/2018.

vanhaäreä

• Aloittelija
  • Tresiba, NovoRapid
Miaomiao
« Vastaus #21 : Kesäkuu 14, 2019, 21:46:07 ip »

Miamiao pystyy hakemani tiedon perusteella siirtämään myös Libre system 2 sensorin tuottamaa dataa. Ongelma on, etten huomannut/muistanut/älynnyt tallentaa Tomato -puhelinsovelluksen välittämiä kudossokeriarvoja testauksen 14 päivän ajalta.
Tämän vuoksi en voi olla aivan satavarma 🤔.
Seuraavalla kerralla kyllä muistan.
Uusi huomio on, että abbottin librediktaattori 😀 ei ole hoksannut, kun tietokoneeseen kytkee vanhan tai system 2 skannerin niin raportteja voi luoda molempiin tallennetuista tiedoista 👍.
Kirjattu

TuomasK

• Vieras
« Vastaus #22 : Elokuu 06, 2019, 07:33:23 ap »

Minulla oli käytössä libre 2 koiralla. Huawei mate 20 pro lukulaitteen. Hyvin toimi ja pysyi kiinni. Oli itseasiassa vähän hommaa irrottaa. Koira jouduttiin muusta syystä lopettamaan, joten itselleni jäi ylimääräiseksi yksi anturi.
Jos joku haluaa kokeilla, voin luopua siitä alle omakustannushinnan. Tiedän että näistä on "pulaa", joten en haluaisi menevän hukkaan. Exp. 2020-03-31.
Kirjattu

Linkkejä