Kohtauspaikka > Hoitovälineet

Uusi Libre 2 tulossa

<< < (2/5) > >>

vanhaäreä:
Saksasta voi tilata Libre 2 sensoreita ja lukijoita epay-myyjiltä. Sensori ja/tai lukija noin 90€ kpl postikuluineen. Myyjiä on useita ja hinnat vaihtelevat.

jester:
               kayttaako kukaan  sensoreita  oikeastaan mihinkaan     ne on kayttamattomina    suurimman osan ajasta. kuten kello.     ei sita  aikaakan jatkuvasti  seurata             mittasin   liuskoilla  23.55    oli  5.7     seuraava kerta   oli  4.35   mittari  naytti  5.4      jos  osaa  jollain  tavalla   syomisen  vaikean taiton     on sensorit  turhia  leikkikaluja.             mutta kun  vihollinen   tyrkyttaa  ja  narraa  syomaan  sopimatonta   ruokaa.      kaupoissa  4/5 osaa on   sytavaksi  kelpaamatonta

SpeedoPasanen:
Se on Jester hienoa jos "osaat noin hyvin". Uskallan veikata että Libren ansiosta elän ja pysyn työkuntoisena vuosia ellei vuosikymmenen pidempään kuin ilman. A1C 9-10%--> alle 6,5%. Ei olisi mulla ollut mahdollista ilman sensoria. Ja kyllä, vilkaisen sokereita kellosta monta kertaa tunnissa. Yötkin voi nukkua rauhallisemmin kun tietää että kauan ennen hypoja soi hälytys.

Mutta jokainen on yksilö, ehkä joku pystyy samaan ilman. Ehkä se on helppoakin jos ei ole muuta elämää :)

vanhaäreä:
Olen elänyt ykkösdiabeteksen kanssa 49 vuotta. Sinä aikana itsehoitovälineet ja insuliinit ovat kehittyneet huimaavasti. Hiilihydraattitasapainosta huolehtimen ja seuranta on helppoa, jos innostusta ja viitseliäisyyttää riittää. FreeStyle Libre säästää sormenpäitä sekä on kätevä vekotin kudossokerin tarkkailuun. Terveyskeskus antoi systeemin käyttöoikeuden minulle viime syyskuussa. Ikävää, että hoitovälineiden saanti on kiinni kuntien ja kaupunkien budjeteista. Diabeetikkojen kohtelu ei ole asa-arvoista  Suomessa.

jester:
             mita  tarkoittaa         kauan  ennen  hpoja           mina sanoisin   4.1- 4.0       riippuu   siita  mita  puuhailee ja touhuaa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta