Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6908 jäsentä  •  417086 viestiä  •  19928 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Anili, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Savuttomuus~  (Luettu 1836 kertaa)

Rasitusvamma

• Jäsen
Savuttomuus~
« : Marraskuu 14, 2018, 23:05:43 ip »

Juuri tänään tuli tasan puolitoista vuotta tupakoimattomuutta ja olen itsestäni ensinnäkin aika ylpeä, mutta hiukan myös yllättyny. :D Olin porukkamme ahkerimmin polttava, nyt olen ainoa porukastamme joka on lopettanut näin onnistuneesti. Jännä sinänsä kun kuitenkin satunnaisesti näen unia missä poltan ja oon ihan kauhuissani et miksi teen niin, aamulla onneksi herää siihen ettei se ollut todellista. :)

Muilla samoja kokemuksia jos on aiemmin polttanut ja kuitenkin lopettanut?
Kirjattu
"This world gives birth to infinite possibilities.
I am not one. If you are a possibility, then I'm an improbability, so I must be erased from the past and vanish from the future."

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
Vs: Savuttomuus~
« Vastaus #1 : Marraskuu 15, 2018, 02:48:21 ap »

Vuonna 2004 tuli vatsakatarri sikareista. Keho oli yliherkkyystilassa. Pidin muutaman kuukauden taukoa lääkityksineen. Sitten huomasin, että pystyin siihen ja päätin jatkaa taukoa / vähentämistä. Meni aski pari vuodessa. Sitten 6/2012 D-diagnoosin jälkeen en ole polttanyt yhtään. Lähes 6½ vuotta siitä. Enää ei tee oikeastaan mieli. Alkuvuosina tuli hetkittäin haluja polttaa.
Kirjattu

V. Kuutti

• Veteraani
« Vastaus #2 : Marraskuu 17, 2018, 21:21:13 ip »

18 vuotta polttamatta, eikä enää kovinkaan usein käy mielessä. Ensinmäiset 10v ja ulkona polttavat saivat ohimennessä mieliteon pintaan. Loppuu se kessutus, mutta ei kannata enää kokeilla sen jälkeen kun on eroon päässyt!!!!!
Kirjattu

Rasitusvamma

• Jäsen
« Vastaus #3 : Marraskuu 18, 2018, 19:03:39 ip »

Ei onneksi mielitekoja ole yhtään. 😊 Vain nämä satunnaisesti unessa polttamiset, mutta kaiketi nekin loppuvat aikanaan.
Kirjattu
"This world gives birth to infinite possibilities.
I am not one. If you are a possibility, then I'm an improbability, so I must be erased from the past and vanish from the future."

Linkkejä