Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6900 jäsentä  •  416933 viestiä  •  19922 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Tyypin 1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Libre-sensorin kestävyys  (Luettu 1397 kertaa)

Isipappa

• Vieras
Libre-sensorin kestävyys
« : Lokakuu 03, 2018, 14:53:34 ip »

Pojallani on nyt useamman kerran lähtenyt sensori irti käsivarresta "itsestään" uimahallissa tai sensorin koskiessa jotain vain kevyestikin. Muutamia keroja uutta sensoria asennettaessa se on jäänyt huonosti kiinni, liima ei ole tarttunut, vaikka kohta on ollut puhdas, kuiva jne.

Hoitotarvikejakelusta niitä ei saa ylimääräisiä, vaan kehottivat tekemään valmistajalle reklamaation. Onko kenellään kokemusta, saako sieltä kuinkakin helposti uusia sensoreita tilalle?
Kirjattu

Amghammon

• Vieras
Vs: Libre-sensorin kestävyys
« Vastaus #1 : Lokakuu 03, 2018, 16:35:11 ip »

Ainakin minulle on tullut uudet tilalle hyvin, kun olen reklamoinut. Tosin on kestänyt kauan ja asiakaspalvelusta vastataan sähköposteihin nykyään melko huonosti. 3 sensoria oli peräkkäin todella huonoja, eivät edes kiinnittyneet kunnolla, vaan irtosivat nopeasti. Sähköpostia asiakaspalveluun ja sensoreiden tunnukset, niin uudet tulevat postissa.
Kirjattu

Vinseri

• Vieras
  • D1 vuodesta 1976
Vs: Libre-sensorin kestävyys
« Vastaus #2 : Lokakuu 05, 2018, 20:46:51 ip »

Minulla irronnut muutama kappale. Laitoin viestiä kesäkuussa ja sain yhden sensorin syyskuun lopulla eli hidasta oli. Sähköpostiin vastaaminen kesti niin kauan, että olin jo ehtinyt unohtaakin koko asian.
Itse olen nykyisin laittanut sensorin yli palan Micropore kirurginen teippiä herkkäihoisille. Laitan sen olkapää-kyynärpää suuntaisesti ja molemmin puolin pari-kolme cm sensorista yli. On pysynyt hyvin, kestää useamman suihkussa ja saunassa käynnin ja on helppo vaihtaa teipinpätkä uuteen. Ei ole sensorit irtoilleet sen jälkeen kun aloin käyttämään eikä iho reagoi minulla tuohon kirurgiseen teippiin. Apteekista olen ostanut.
Kirjattu
Vinseri

Linkkejä