Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6851 jäsentä  •  416257 viestiä  •  19881 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi mape, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Miaomiao reader libreen  (Luettu 5812 kertaa)

ppexi

• Vieras
Vs: Miaomiao reader libreen
« Vastaus #15 : Tammikuu 19, 2019, 11:15:03 ap »

Muistelen että xdripin latauslinkki löytyy niiden nettisivulta

Sent from my iPhone using Tapatalk
Kirjattu

timo

• Aktiivinen
« Vastaus #16 : Tammikuu 19, 2019, 14:40:30 ip »

Auttoi paljon asiaa, kun lataisi ensin softan myös kelloon... Alkoi toimia oikeastaan itsestään..
Miaomiaon pysymistä paikallaan hihnan avulla olen toista mieltä mutta toki sensorin paikkakin vaikuttaa.
Kirjattu

janiko

• Vieras
« Vastaus #17 : Helmikuu 04, 2019, 13:31:15 ip »

Onnistuihan tämä kirjautuminenkin , kun osaa kysyä neuvoa.
Mutta asiaan. Olemme tilanneet Amerikasta Miaomiao lisälaitteen libreen ja emme saa onnistumaan sitten millään minun puhelimeen yhteyttä. Poikamme on diabeetikko ja hänen puhelimeen saadaan yhteys pelaamaan mutta ei kestä kauan kun yhteys katkeaa ja vs arvon päälle tulee kaksi viivaa. Olemme saaneet yhteyden pojan puhelimesta minun puhelimeen hetkeksi . Meillä molemmilla on huawei puhelimet et onkohan se puhelimesta kiinni tämä toimiminen. xDrip plus on asennettuna. Olishan tää hieno juttu jos sais toimimaan.
Ystävällisesti jää odottamaan teidän kokemuksianne onko vastaavalaista
Kirjattu

ppexi

• Vieras
« Vastaus #18 : Maaliskuu 01, 2019, 11:57:01 ap »

Ratkesiko jo?
Ainakin voisi kokeilla tappaa muut ohjelmat taustalta ja katkaista muut Bluetooth-yhteydet.
Jos ei auta niin jostain erilainen puhelin testiin....

Kirjattu

vanhaäreä

• Vieras
« Vastaus #19 : Maaliskuu 19, 2019, 22:40:17 ip »

Hankin taannoin tuon miaomiao freestyle libre reader laitteen miaomiao.cool verkkokaupasta. Tuli kotiin toimitettuna. Kesti jonkin aikaa mutta ei mitään ongelmia.
Reader kiinnittetään käsivarteen laiteen mukana tulevilla teipillä.
ONGELMA. Freestyle sensorin vaihdon yhteydessä myös reader täytyy kiinnittää uuteen sensoriin.
Osaako joku kertoa miten readerista saa poistettua vanhan kiinnitysteipin sillä se ei tahdo millään konstilla irrota ?
Kirjattu

ppexi

• Vieras
« Vastaus #20 : Maaliskuu 19, 2019, 22:42:05 ip »

Itse tilasin miaomiaolta sen käden ympäri menevän hihnan. Se on toiminut hyvin ja ei tarvi teippejä

Kirjattu

timo

• Aktiivinen
« Vastaus #21 : Maaliskuu 21, 2019, 08:16:12 ap »

Tiukassahan se tarra on. Itse lähden irrottamaan sitä kulmasta varovasti rullaamalla. Mikään ei varmaan estäisi poistaa tarroja vasta kolmannen tai neljännen jälkeen, jolloin paksumpi pinkka saattaisi olla helpompi repiä irti.  En käytä sitä soikion muotoista tarraa, koska mokkula yleensä irtoaa käsivarresta viikon jälkeen, jolloin se jäi roikkumaan kiinni vain sensorista.
Hihnan kanssa en tullut toimeen. Mokkula pysyi paikallaan korkeintaan tunnin, jonka jälkeen piti riisua vaatteita, että sen sai taas paikalleen. Ehkä olisi pysynyt paremmin, jos olisi kiristänyt hihnan tiukkaan, mutta se tuntui epämukavalta.
Kirjattu

Linkkejä